REMARKETING – REKLAMA PERSONALIZOWANA

Skuteczny i szybki sposób, by potencjalni klienci wracali na Twoją stronę i zaczęli kupować


Ludzie wchodzą na stronę, a potem… wychodzą i nigdy nie wracają.

Jeśli posiadasz własną stronę internetową, to doskonale znasz ten problem.

Ile pieniędzy, czasu i nerwów Cię to kosztuje? Czas to zmienić. 

W końcu wsadziłeś sporo wysiłku w to, by ich na swoją stronę ściągnąć.

Poznaj rozwiązanie, które zawsze działa: Remarketing z użyciem: Google AdWords, Facebook czy YouTube.

Czym jest remarketing:

 

Remarketing – czyli „ponowny marketing” – to działania, które mają na celu odzyskanie potencjalnego klienta i skłonienie go do ponownych odwiedzin na Twojej stronie oraz zapoznania się z Twoją ofertą.

Aktualnie najskuteczniejszymi narzędziami remarketingowymi, które codziennie udowadniają swoją skuteczność w praktyce, są systemy Google AdWords, Facebook oraz YouTube.

Jeśli Ty też chciałbyś wykorzystać te serwisy, aby ponownie przyciągnąć do siebie Klientów

Krok 1.

Użytkownik trafia na Twoją stronę www i zostaje oznaczony specjalnym plikiem cookies.

Krok 2.

Użytkownik przechodzi na inne strony internetowe, np. YouTube, Facebook, onet.pl itp.

Krok 3.

Na stronie, na której znajduje się użytkownik, pojawiają się reklamy Twojej firmy.

Krok 4.

Użytkownik poprzez wyświetlaną reklamę wraca do Twojej firmowej strony internetowej.

Najczęstszym powodem, dlaczego ludzie opuszczają Twoją stronę jest…

 

… fakt, że w danym momencie nie są jeszcze gotowi do wydania u Ciebie swoich pieniędzy.

Ale byli już na Twojej stronie! A to o czymś świadczy: że interesuje go to, co robisz i co oferujesz.

A to już sporo.

Zna Ciebie, Twój sklep, Twoją firmę i markę.

Miał z nią jakiś kontakt – może niedługi, ale już nawet to sprawia, że taki klient jest już bardziej skłonny do kupienia u Ciebie niż u kogoś innego.

Być może w niedalekiej przyszłości będzie już gotowy otworzyć swój portfel.

Dlatego więc dopilnuj, by swoje pieniądze wydał u Ciebie. I zainwestuj w skuteczny remarketing.


Jak działa remarketing:

 

Klient, który raz odwiedził Twoją stronę, i zgodził się na Twoją politykę cookies – jest już klientem „oznaczonym”.

To oznacza, że możemy za nim „podążać”: sugerować innym stronom, które on odwiedza, by wyświetlały właśnie Twoje reklamy:

  • banery różnych rozmiarów,
  • linki sponsorowane (reklamy tekstowe),
  • a nawet reklamy video!

Mogą się one znaleźć na dowolnej stronie, na której wyświetlane są banery i linki sponsorowane systemu Google AdSense, a także na Facebooku czy na YouTube (który jest drugą najpopularniejszą wyszukiwarką po Google).

Zapytaj o remarketing dla Twojej strony

Jak być wszędzie – czyli Efekt Wszechobecności Twojej Marki w Internecie

Od tego momentu wszyscy ci, który odwiedzili Twój serwis, mogą częściej widywać Twoje reklamy.

W ten sposób osiągasz Efekt Wszechobecności Twojej Marki w Internecie – potencjalny klient ma wrażenie, że zdobyłeś spory kawałek Internetu. Widzi Twoje logo, oswaja się z nim, a przez to – wielokrotnie rośnie jego skłonność do zakupów u Ciebie.

Jesteś już gotowy, by ten Efekt osiągnąć?

To zależy.

Po pierwsze – od tego, czy są dopasowane treścią do zainteresowań odbiorcy.

Po drugie – skuteczność banera nie może być mierzona tylko liczbą kliknięć.

Banery bowiem – samym faktem pojawiania się na ekranach Internautów – budują świadomość Twojej marki. Pozycjonują ją w umysłach potencjalnych klientów.

Twoje logo staje się znane, rozpoznawalne, a wartość marki rośnie wraz z każdym wyświetleniem.

Tak się składa, że reklamy w formacie video są jednymi z najlepiej konwertujących (a więc rentownych) typów reklam z całego arsenału nowoczesnego marketingowca.

Dlaczego? Powody są co najmniej 2:

  • Przede wszystkim – ludzie o wiele bardziej wierzą firmie, która ma dobrze wykonaną prezentację video.
  • Po drugie – reklama video zapada w pamięć o wiele głębiej, niż statyczny baner.

Twoje reklamy video mogą pojawiać się nie tylko w postaci banerów, ale także mogą być wyświetlane przed tematycznie związanymi z Twoją branżą filmami na serwisie YouTube.

A to już czysta magia – bowiem trudno celniej trafić do idealnego klienta ze swoją reklamą.

Zapomnij więc o tradycyjnych banerach czy filmach wyświetlanych gdzie popadnie. Oto przyszłość reklamy:

Reklamy idealnie dobrane pod kątem zainteresowań konsumentów – trafiające w samo sedno ich potrzeb i zainteresowań.

Spersonalizowane, precyzyjne i bardzo skuteczne.

Takich właśnie reklam potrzebujesz, by łatwo, szybko i w rozsądnych cenach dotrzeć do swojej grupy docelowej.

Jeszcze niedawno takie reklamy były nieosiągalne albo bardzo drogie. Dziś – w erze komunikacyjnego zgiełku – są nie tylko bardziej dostępne. To już niemal konieczność.

Dlatego postaw na skuteczny remarketing i ciesz się rosnącym strumieniem zysków Twojej firmy.


Co warto dziś wiedzieć o reklamie internetowej – przejrzyj prezentację

Przykładowe kreacje reklamowe

Ile to kosztuje?


Wycena kampanii nigdy nie jest rzeczą prostą i zależy do wielu czynników. Między innymi od:

  • strategii, którą chcesz przyjąć w kampanii (agresywna czy progresywna);
  • zasięgu, jaki planujesz;
  • liczby kanałów, w którą chcesz zainwestować (tylko jeden, dwa, czy wszystkie możliwe?);
  • czasu trwania

Najlepiej, jeśli skontaktujesz się z nami i zapytasz o wycenę w Twoim przypadku. Porozmawiajmy – to nic nie kosztuje.

Zapytaj o remarketing dla Twojej strony

FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania

To forma działania, które możemy definiować jako ponowny marketing. Remarketing może przybierać formę zarówno graficznych banerów, które podążają za użytkownikiem, ale może być również realizowany za pomocą facebookowych postów (nawet do osób, które nie są jeszcze fanami Twojej marki).

Jest doskonałym konceptem, ponieważ pozwala marketerowi utrzymać relację z użytkownikiem, który wszedł w kontakt z jego firmą, a przecież rodowód działań remarketingowych pochodzi właśnie z marketingu relacji. Śmiało możemy powiedzieć, że to ich cyfrowa i zautomatyzowana wersja.

Twoja firma może skorzystać z tej formy reklamy jeśli tylko posiada własną stronę internetową, na którą chce skierować ponownie ruch.

Zawsze gdy prowadzi się biznes w sieci. Tylko 2% użytkowników jest w stanie dokonać zakupu przy pierwszym kontakcie z marką. Wszelkie działania umożliwiające ponową ekspozycję oferty są niezbędne.

W ustawieniach kampanii można zdefiniować ilość wyświetleń reklamy na użytkownika. Dobrym rozwiązaniem jest ustawienie kampanii w taki sposób, aby użytkownik nie miał poczucia przesytu.

Przede wszystkim trzeba przygotować stronę zarówno pod względem technicznym jaki i contentowym. Kolejnym etapem jest przygotowanie konceptu reklamowego, począwszy od napisania copy po stworzenie formy samej reklamy (reklama banerowa, tekstowa, video).

Możesz korzystać w praktycznie każdej sieci reklamowej. Najpopularniejsze to AdWords oraz Facebook Ads.

Niemal każda firma może sobie na nią pozwolić, niezależnie od jej wielkości. Działania remarketingowe są bardzo korzystne z kosztowego punktu widzenia, ponieważ ograniczają się wyłącznie do działania nakierowanego na użytkowników, którzy już odwiedzili daną stronę firmową. Rozmiar ruch na danej stronie determinuje skalę budżetu.

Remarketing może mieć wiele form. Najpopularniejszą są banery reklamowe podążające za użytkownikami. Bardzo istotną formą remarketingową są również posty sponsorowane podążające za użytkownikami danych serwisów społecznościowych. Idealną kompilacją jest połączenie formy remarketingu displayowego z postami sponsorowanymi. W ten sposób uzyskuje się bardzo wysoki stopień saturacji treści.

Ty decydujesz:

Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie, lub zapytaj nas o wycenę – to nic nie kosztuje.

Karolina Bajon

Karolina Łodyga

Skontaktuj się ze mną
Razem dobierzemy optymalny plan remarketingu dla Twoich potrzeb

Tel. +48 22 299 25 26

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić

Premium ConsultingRemarketing