Opracowaliśmy strategię marketingową dla pracowni architektonicznej Marii Sipińskiej-Małaszyńskiej APA SM.

W ramach projektu określiliśmy pozycjonowanie marki, jej archetyp, lejek marketingowy oraz strategię komunikacji z wytycznymi lingwistycznymi i językiem marki.

Na podstawie strategii marketingowej powstała nowa nazwa pracowni MSMDesign.

Maria naszą współpracę opisała tymi słowami:

maria sipinska malaszynska„Praca z Mariuszem i jego zespołem była dla mnie źródłem wiedzy i inspiracji. Często wracam do napisanej przez nich strategii. Wiem, że jeszcze dużo pracy przede mną, ale czuję, że moja praca jest uporządkowana i ukierunkowana. Polecam wszystkim! :)”

Maria Sipińska-Małaszyńska


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Sesje strategiczne
  3. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej - to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4