12.06.2019 w Poznaniu, Mariusz i Karolina mieli przyjemność poprowadzić szkolenie Filary Silnej Marki biznesowej i osobistej, którego celem było przekazanie uczestnikom wiedzy na temat tego, w jaki sposób budować silne marki.

Praca w kameralnej grupie pozwoliła na ciekawe dyskusje i udzielenie odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników szkolenia.

Poniżej prezentujemy opinie uczestników i relację zdjęciową ze szkolenia.

Fabian Romańczyk, właściciel agencji ecommerce New Aste

“Aby poszerzać swoją wiedzę w zakresie strategii marketingowej, o którą swoją drogą powinna zadbać przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań każda firma, bez zastanowienia wybieram wiedzę serwowaną przez Premium Consulting.

Miałem okazję uczestniczyć w ostatniej edycji Filarów Silnej Marki w Poznaniu. Każdego roku bywam na dużej ilości największych szkoleń marketingowych w Polsce – jednak to zdecydowanie było moim TOP 1.  Uwielbiam atmosferę panującą u Mariusza. Mimo zawrotnej ilości wiedzy, a dzięki ogromnej ilości energii i bezpośredniemu stylowi prowadzenia szkoleń, po zakończeniu każdy opuszcza je wymęczony, jednak z ogromnym bagażem nowych inspiracji. Rzadko zdarza się, aby prowadzący potrafił tak szybko skrócić dystans między słuchaczami, gdzie wszyscy żywo biorą udział od pierwszej minuty, nie rzadko dzieląc się swoimi caseami lub zadając mnóstwo pytań.

Chyba jedynym argumentem, aby nie zjawić się na szkoleniu u Mariusza i Karoliny, jest to, że we własnej firmie mamy już dawno wdrożoną i w pełni egzekwowaną strategię marketingową. Jednak w tym obszarze, ciągle w zdecydowanej większości polskich firm jest duży problem.

Czy wybrałbym się jeszcze raz na to szkolenie? Zdecydowanie tak!”
– Fabian Romańczyk, właściciel agencji ecommerce New Aste
———————————————

tomasz palusinski“O ile teksty zawarte na stronie Consulting Premium czyta się lekko jak literaturę popularno-naukową, to jeszcze większe wrażenie robią ich materiały video.

Z niczym nie da się porównać jednak osobistych spotkań z Mariuszem i Karoliną.
Ja mam tu na myśli moje pierwsze uczestnictwo w ich szkoleniu o filarach silnej marki.
Mówiąc o pozycjonowaniu, potrzebach grup docelowych i podobnych zagadnieniach na podstawie ich własnej strategii, mialem wrażenie, ze Mariusz czytał w mojej głowie.
A najlepsze, że to nie czary, a konkretne działania i wiedza, które można zastosować w każdym biznesie.

Cały dzień naprany naprawdę niełatwą tematyką minął jak pstryknięcie palcem w bardzo wesołej atmosferze. Mariusz to prawdziwy „stand up man“ !

Podsumowując :
Profesjonalna organizacja
Szykowne miejsce
Dobrze dobrany content
No i żadne z pytań uczestników nie pozostało bez odpowiedzi

Tylko polecać !!!”

– Tomasz Palusiński

Program szkolenia obejmował:

  1. Wprowadzenie do marketingu strategicznego

Od marki do konwersji – marketingowe tryby, które muszą ze sobą współistnieć.

  1. Strategia marketingowa silnej marki biznesowej i osobistej:

a. Jak analizować rynek i otoczenie konkurencyjne, by wyciągać najważniejsze insighty

Jak analizować konkurentów, by zdekodować DNA ich marki.

Jak na bazie analizy konkurencyjnej, dzięki mapom wizerunkowym, odnaleźć luki rynkoweu możliwiające budowę unikalnego, wyróżnialnego pozycjonowania marki.

Jak pozyskać wgląd w potrzeby target grupy oraz określić persony odpowiadające jej profilowi na bazie demo i psychografii.

b. Filary Silnej Marki – czyli elementy tworzące pozycjonowanie rynkowe marki

Jak określić pozycjonowanie marki względem konkurentów rynkowych na bazie filarów marki.

Jak precyzyjnie zdefiniować potrzeby grupy docelowej (consumer insight), aby stworzyć atrakcyjną propozycję wartości marki.

Jak zdefiniować główną obietnicę marki, aby skutecznie przyciągała klientów.

Jakie elementy muszą się znaleźć w pozycjonowaniu, aby zbudować wiarygodność marki w umysłach grupy docelowej.

Jak zdefiniować i jak komunikować korzyści racjonalne i emocjonalne marki.

Jak określić strategiczne wartości marki – matryca wartości.

W jakim tonie marka powinna komunikować, aby była spójna z przyjętymi założeniami – baza cech komunikatów dla określonych typów pozycjonowania.

c. Osobowość silnej marki – w jaki sposób ją zaprojektować i wdrożyć

Czym są archetypy marki, jak je dobrać i jak się nimi posługiwać w komunikacji marketingowej – mapa archetypów.

Jak określić oczekiwany wizerunek marki w umyśle grupy docelowej.

Czym jest manifest marki i jak go zdefiniować, aby oddawał przyjęte pozycjonowanie marki.

Jakim językiem powinna posługiwać się marka, aby być zgodnym z określonym pozycjonowaniem.

Jak wizualnie budować wizerunek marki, by wspierał określone pozycjonowanie marki.

Czym jest platforma komunikacyjna marki i jak ją zaprojektować, by skutecznie komunikowała główną ideę marki – przykłady platform komunikacyjnych.

Jak zaprojektować lejek marketingowy, by komunikaty marketingowe były dopasowane do odpowiednich etapów kontaktu z marką.

Jak zaprojektować serię doświadczeń na każdym etapie kontaktu z marką.

  1. Egzekucja i komunikacja silnej marki.

Kogo potrzebujesz w zespole strategicznym i jak rekrutować niezbędnych specjalistów.

W jaki sposób dobrać agencje kreatywne do współpracy – briefing agencji i debriefing propozycji kreatywnych.

Jakiej wysokości budżety zabezpieczyć na poczet egzekucji strategii marketingowej – budżet na przygotowanie strategii, budżet na przygotowanie kreacji oraz na zakup mediów.

Jak zaplanować harmonogram komunikacji marketingowej – planer publikacyjny i jakie elementy może zawierać.

Najczęstsze przyczyny porażek kampanii marketingowych.

  1. Narzędzia strategicznego marketera.

Narzędzia badawcze, dzięki którym dowiesz się, co myśli o marce grupa docelowa.

Narzędzia analityczne umożliwiające monitorowanie działań marketingowych i zachowań klientów na stronie www.

Narzędzia komunikacyjne, dzięki którym zrealizujesz założone plany komunikacyjne.

  1. Q&A – sesja pytań i odpowiedzi z prowadzącymi szkolenie.

Lubisz ten artykuł?
Podziel się ze znajomymi
Polub nasz kanał na Facebooku
aby otrzymywać wpisy bezpośrednio na fejsie.


Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie, ale nie wiesz, jak to zrobić, to serdecznie polecam się do współpracy. Jako praktykujący strateg marketingowy pomagam firmom w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej opartej o skuteczny marketingowy ekosystem.

Przeszkolone przeze mnie firmy rosną pod kątem sprzedaży średnio 25% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału i wygenerował przychód w wysokości 175 000 PLN. 

Inny Klient również w ciągu zaledwie miesiąca zwiększył sprzedaż w swojej firmie aż o 300%, a On sam jako osoba odpowiedzialna za marketing zwiększył swoje wynagrodzenie o 100% z tytułu prowizji od sprzedaży.

Jeśli natomiast szukasz dla Twojej firmy doradcy strategicznego, który będzie w stanie pomóc Ci przenieść na twój grunt sprawdzone i skuteczne strategie marketingowe oraz efektywne narzędzia, to napisz do mnie maila. Podpowiem Ci, jak możemy pomóc Ci wejść na Wyższy Poziom Marketingu.

Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Konsultacja marketingowa
  2. Szkolenie skuteczny marketing w internecie 
  3. Strategia marketingowa
Zapraszam serdecznie do kontaktu, to może być Twój pierwszy krok do poprawy twoich wyników!
Mój e-mail: m.lodyga@premium-consulting.pl
Premium Consulting

Gdybyśmy mieli podsumować to czym się zajmujemy jednym zdaniem, to brzmiałoby ono tak: „Poprzez kreację silnych marek wspieramy biznes w tworzeniu wartościowych produktów i dochodowych relacji”. Jeśli chcesz abyśmy wzmocnili Twoją markę, to zapraszamy do kontaktu.