Trzy kluczowe pytania dotyczące efektywności marketingowej Powiatowego Urzędu Pracy

Chciałbym teraz podzielić się z Tobą paroma spostrzeżeniami na temat komunikacji w biznesie (tak, tak — choć to może wydawać się sprzeczne z Twoimi przekonaniami, urząd też jest osadzony w biznesie, tylko finansowanie ma inaczej uregulowane), które mam po zrealizowaniu niemal 140 projektów doradczo-szkoleniowych zarówno z segmentem publicznym, jak i prywatnym. Dlaczego? Bo człowiek jest tym, co je (tu niektórzy mogą ze mną polemizować) i komunikuje. Wiem, że to bardzo prowokacyjnie brzmiące zdanie, chciałbym jednak, byś przez moment się zastanowił i odpowiedział sobie na poniższe pytania:

    • Czy reputacja jest budowana przez ustny przekaz naszych klientów? (marketing szeptany, czyli WOM — od ang. word of mouth).
    • Jaką drogą jest przenoszona informacja o Waszej instytucji?
    • Czy sposób, w jaki komunikujecie z Waszymi klientami i partnerami, jest językiem zrozumiałym dla nich?

Marketing w urzędzie pracy

Jeśli udzieliłeś odpowiedzi twierdzącej na pierwsze pytanie, musisz wiedzieć, że dziś nasi konsumenci, którzy nas rekomendują do współpracy, stanowią aż 85 % wagi w decyzji zakupowej. Czy zatem możemy ignorować rzeszę osób, które o nas mówią? Oczywiście, że nie. Co z tym zrobić?

Odpowiedź na to pytanie o marketing w urzędzie znajdziecie w artykule do pobrania. [Tutaj]


 

Siedem grzechów głównych Urzędów Pracy w komunikacji z pracodawcami i biznesem

Dlaczego na pierwszym miejscu wymieniam „brak świadomości, że PUP to instytucja, która również sprzedaje”?? Dlatego, że jeszcze nikomu nie udało się nic sprzedać, gdy nie wiedział, że musi to zrobić. A czy urząd „sprzedaje”? Jasne, że tak. Słowo sprzedaż w przypadku PUP rozumiemy jako „konieczność nawiązania relacji z partnerami rynku pracy, pozyskanie ich do współpracy”. Czy PUP zatem sprzedaje? Tak! Z tą różnicą, że finansowanie ma z innego źródła, niemniej „produkty” PUP muszą znaleźć klientów.

ludki rozmowa - Czy komunikacja marketingowa w sektorze publicznym musi być niezrozumiała? Trzy kluczowe pytania i siedem grzechów głównych!

Więcej grzechów w artykule do pobrania. [Tutaj]


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  5. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  6. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - Czy komunikacja marketingowa w sektorze publicznym musi być niezrozumiała? Trzy kluczowe pytania i siedem grzechów głównych!

Strateg marketingowy

Mariusz Łodyga to doświadczony strateg marketingowy i założyciel marki Premium Consulting. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie i przeprowadził już ponad 300 projektów doradczych i szkoleniowych. Współpracuje z renomowanymi markami, takimi jak Allegro, Santander, Aviva, Orange, Warta S.A. itd. Jego celem jest wprowadzenie klientów na Wyższy Poziom Marketingu i pomaganie im w osiąganiu strategicznych celów.