DORADZTWO STRATEGICZNE

DORADZTWO STRATEGICZNE

W FORMIE ONLINE’OWYCH SESJI WARSZTATOWYCH

Wybór złej strategii marketingowej może Twoją markę kosztować za dużo – nie ryzykuj! Skorzystaj z naszego doświadczenia i zyskaj wiedzę, która sprawi, że wyprzedzisz rynkową konkurencję i osiągniesz sukces.

Sesja strategiczna w formie online’owych warsztatów to spotkanie z Karoliną i Mariuszem Łodygą – dwójką strategów i zarazem praktyków, których różnorodne, uzupełniające się kompetencje pozwolą Ci przeanalizować Twoje strategiczne działania marketingowe – w teorii i praktyce – z dwóch punktów widzenia.

Wyślij e-mail z zamówieniem

KORZYŚCI

ZAKRES SESJI STRATEGICZNEJ DOPASOWANY JEST DO TWOICH POTRZEB, JEDNAK CZEGO PRZYKŁADOWO MOŻESZ SIĘ DOWIEDZIEĆ?

  • Dowiesz się, jak ulepszyć swoją komunikację marketingową – przeprowadzimy szybką analizę komunikacji Twojej marki i sprawdzimy, w jaki sposób możesz ją skutecznie ulepszyć.
  • Poznasz lepiej swoją konkurencję  wskażemy Ci, na jakie elementy komunikacji marketingowej Twoich konkurentów powinieneś zwrócić uwagę, ponieważ mogą oni odbierać Ci klientów.
  • Dowiesz się, jak przygotować strategiczny lejek marketingowy – zweryfikujemy strategiczny lejek marketingowy Twojej marki i zaproponujemy jego optymalizację, by Twoja marka pozyskiwała więcej klientów i na dłużej utrzymywała tych już pozyskanych. 
  • Poznasz lepiej narzędzia pracy marketera – przygotujemy propozycje narzędzi marketingowych i sprzedażowych, które – usprawnią Twoją pracę, umożliwią bieżącą kontrolę wskaźników marketingowych, sprzedażowych i zwiększenie konwersji bez gwałtownego zwiększenia nakładów.
  • Dowiesz się, jak skutecznie egzekwować strategię – przygotujemy Cię do realizacji procesu egzekucji strategii marketingowej. Dzięki wiedzy, którą zyskasz na sesji strategicznej, nauczysz się, jak briefować agencje reklamowe i jak oceniać efekty projektów brandingowych.

KIEDY SKORZYSTAĆ Z SESJI STRATEGICZNEJ?

  • Gdy chcesz wypromować nową markę – dowiesz się, jak stworzyć strategię, która zwiększy Twoją szansę na rynkowy sukces czyli większą lojalność klientów, wyższą wartość postrzeganą i finalnie większe zyski.
  • Gdy chcesz zwiększyć liczbę klientów – dowiesz się, jak dotrzeć do konsumentów faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą i jak sprawić aby oni stali się twoimi lojalnymi klientami. Wskażemy Ci nowe kanały i formaty marketingowe dzięki, którym Twoja komunikacja będzie nie tylko skuteczna, ale też efektywna kosztowa.
  • Gdy chcesz rozwinąć działającą markę – dowiesz się, jak poprawić wskaźniki marketingowe i jak sprawić, by silne strony Twojej marki były jeszcze silniejsze, a słabe zostały tak zaadresowane by przestały być źródłem problemów biznesowych.
  • Gdy chcesz komunikować się skuteczniej – dowiesz się w jaki sposób możesz prowadzić komunikację marketingową aby mieć pewność, że wybrałeś właściwe medium, właściwą grupę odbiorców, właściwy komunikat, właściwy poziom budżetu marketingowego.
  • Gdy chcesz odświeżyć wizerunek marki – dowiesz się, jak przeprowadzić rebranding marki i jak zadbać o to, by odzyskała swoją dynamikę, witalność i w efekcie wyróżniała się na tle Twojej konkurencji.
  • Gdy chcesz zaplanować proces marketingowy – dowiesz się, jak profesjonalnie przygotować strategiczny proces marketingowy prowadzący Twojego potencjalnego klienta od świadomości marki, przez zainteresowanie do zakupu i polecania Twojego produktu/usługi.

SESJA STRATEGICZNA

KROK PO KROKU

  • Przygotowanie do sesji – im więcej wiemy o Twojej marce, tym skuteczniej możemy Ci pomóc. Dlatego przed sesją strategiczną prześlemy Ci brief i poprosimy Cię o udzielnie nam odpowiedzi na pytania dotyczące strategii marketingowej realizowanej przez Twoją markę.
    Dzięki temu będziemy mogli przygotować  się do sesji i udzielić personalizowanych rekomendacji, które wskażą Ci najlepszy kierunek działań strategicznych.
  • Czas na Twoje pytania – kto pyta, nie błądzi w strategii marketingowej. Z chęcią – przed rozpoczęciem sesji – poznamy tematy, które najbardziej Cię interesują i pytania, które chciałbyś nam zadać.
    Twoje pytania umożliwią nam przygotowanie planu sesji strategicznej, która najlepiej odpowie na wymagania Twojej firmy, a Ty wykorzystasz sesję strategiczną w 100%.
  • Analiza strategii komunikacji – jak Cię widzą, tak Cię piszą – jak Cię widzą, tak Cię kupują. Przed sesją strategiczną sprawdzimy, jak Twoja firma radzi sobie na rynku, czyli jak strategia marketingowa i charakter komunikacji – realizowane przez Twoją markę – wpływają na Twoją pozycję w branży i wskażemy optymalne narzędzia w zależności od Twoich celów biznesowych.
  • Rekomendacje strategiczne – w czasie sesji strategicznej zarekomendujemy działania strategiczne oraz narzędzia marketingowe, dzięki którym wprowadzisz Twoją markę na Wyższy Poziom Marketingu

SESJA STRATEGICZNA TO NAJLEPSZA INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ TWOJEJ MARKI

Nie ryzykuj, gdy nie musisz – wybór złej strategii marketingowej może Twoją markę kosztować za dużo.

Tak – wiemy, że znasz swoją markę najlepiej, ale wiemy też, że bez profesjonalnej strategii marketingowej to za mało.

Skorzystaj więc z sesji strategicznej i zyskaj pewność, że dobrze zainwestowałeś/zainwestowałaś czas i pieniądze.

Zapewnij swoje marce dobrą przyszłość. Zainwestuj w sesję strategiczną.

LICZBY, KTÓRE MÓWIĄ SAME ZA SIEBIE

Współpraca z nami się opłaca – współpracujące z nami marki zwiększają sprzedaż nawet o 300%, a jeden z naszych klientów w ciągu roku zrealizował 5100% zwrotu z inwestycji we współpracę z nami (ROI).

Sesja strategiczna umożliwi również Twojej firmie zbudowanie przewagi konkurencyjnej i osiągnięcie rynkowego sukcesu – teraz wszystko w Twoich rękach – do dzieła.

JAK PRACUJEMY?

Sesję strategiczną przeprowadzamy w formie telekonferencji via Google Meet / Skype / Zoom. Gdy są takie możliwości, to również sesja strategiczna może być zorganizowana w formie spotkania na żywo – u nas lub u Ciebie. Gdy spotykamy się u Ciebie, doliczamy koszty dojazdu do Twojej firmy.

Korzystamy z metody „od ogółu do szczegółu” – od założeń strategicznych dotyczących pozycjonowania marki do praktycznych wskazówek potrzebnych do ich realizacji.

Wybierając doradztwo strategiczne w formie sesji, zyskujesz dostęp do naszych „podwójnych kompetencji”, dzięki którym dowiesz się, jak stworzyć i realizować strategię marketingową… w teorii i praktyce.

Sesja strategiczna jest rozwiązaniem hybrydowym, czyli połączeniem konsultacji z personalizowanymi warsztatami – wiemy z doświadczenia, że jest to najefektywniejsza forma przekazywania wiedzy.

Czas trwania sesji strategicznej – 3 godziny.

JAK ZAMÓWIĆ SESJĘ STRATEGICZNĄ?

To proste.

Skontaktuj się z nami mailowo i zaproponuj termin sesji, który będzie dla Ciebie odpowiedni. Pamiętaj, tylko by założyć minimum 7 dni wyprzedzenia – wtedy wzrasta szansa, że zaproponowany przez Ciebie termin będzie dostępny w naszym kalendarzu.

W ciągu 24-48h otrzymasz od nas informację zwrotną potwierdzającą wybrany przez Ciebie termin.
Sesje strategiczne mogą odbywać się w godzinach 10:00 – 16:00, od poniedziałku do piątku.

KTO PROWADZI SESJĘ STRATEGICZNĄ?

MARIUSZ ŁODYGA

Strateg, konsultant, trener – Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. W biznesie od 18 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting.

Przeprowadził blisko 300 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, Santander Bank, BGŻ BNP Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Miasto Kalisz, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz setek firm z sektora MŚP.

Wprowadza klientów na Wyższy Poziom Marketingu.

Karolina Łodyga

KAROLINA ŁODYGA

Strateżka marketingowa, specjalizuje się w digital marketingu i e-commerce.

W Premium Consulting zajmuje się implementacją strategii marketingowej i dba o to, aby wszystkie projekty strategiczne naszych klientów przebiegały zgodnie z założeniami.

Dzięki doświadczeniu i wiedzy Karoliny dowiesz się między innymi, jak korzystać z narzędzi marketingowych w celu egzekucji strategii marketingowej i jak sprawdzać kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).

PRZEPRACUJ TO Z NAMI

ZANIM PODEJMIESZ STRATEGICZNE DECYZJE

Wybierając sesję strategiczną, korzystasz z naszego doświadczenia – podwójnie – nasze kompetencje uzupełniają się, a Ty otrzymujesz kompleksową pomoc – teoretycznie i praktycznie.

Dwa punkty widzenia, które umożliwią Ci spojrzenie na Twoją markę z innej perspektywy. Dwa punkty widzenia, które umożliwią Ci podjęcie decyzji biznesowych w oparciu o strategiczne przesłanki.

Wyślij e-mail z zamówieniem

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA – SPRAWDŹ, CZY TWOJE TEŻ TU JEST

Zawsze – niezależnie od tego, czy twoja firma realizuje już strategię marketingową, czy dopiero ją planuje.
Sesję strategiczną przeprowadzamy w sposób dopasowany do potrzeb i wymagań naszych klientów – od założeń strategicznych do sposobów realizacji.

Zdecydowanie tak – najlepiej minimum raz do roku – w celu weryfikacji wdrożonych przez twoją firmę działań strategicznych. Część naszych klientów decyduje się na większą częstotliwość sesji strategicznych, ponieważ chce mieć większą kontrolę, ale wybór oczywiście należy do ciebie.

Przed sesją poprosimy cię o wypełnienie briefu, czyli udzielnie odpowiedzi na pytania dotyczące strategii marketingowej twojej firmy i to wystarczy. My zajmiemy się resztą – przeprowadzimy analizę, przygotujemy plan sesji i zaproponujemy rekomendacje. Oczywiście, jeśli masz pytania dotyczące strategii marketingowej, możesz nam je zadać przed rozpoczęciem sesji.

Spokojnie – twój poziom wiedzy o marketingu nie wpłynie na skuteczność sesji strategicznej – najważniejsza jest motywacja. I pamiętaj – plan sesji strategicznej zawsze przygotowujemy indywidualnie dla każdego klienta – zgodnie z jego wymaganiami, potrzebami i poziomem wiedzy.

Dwoje prowadzących to możliwość spojrzenia na twoją firmę z dwóch perspektyw – teoretycznej i praktycznej. Dlatego, dzięki sesji strategicznej zyskasz nie tylko wiedzę na temat strategii, ale dowiesz się również, jak ją wdrożyć i jak kontrolować jej skuteczność.

Oczywiście, że tak – chronimy wszystkie informacje otrzymane od naszych klientów – w briefie i w czasie sesji strategicznej. Dodatkowo, na twoje życzenie, możemy podpisać umowę o zachowaniu poufności (NDA).