faq

  • Jakie szkolenia najczęściej wybierają średnie przedsiębiorstwa?
  • Czy szkolenia sprzedażowe rzeczywiście przekładają się na wyższy poziom sprzedaży?
  • Jakie metody szkoleniowe zapewniają sukces?

To tylko kilka z najczęściej zadawanych pytań, na które udzielamy szczegółowych odpowiedzi. Dowiedz się więcej...

Na czym polega współpraca z Premium Consulting?

Współpraca z Premium Consulting może odbywać się w kilku wariantach. Wszystko zależy od tego jakie Państwo mają potrzeby i jakie cele zamierzacie zrealizować – my dostosujemy się do Państwa. Możliwe opcje to na przykład:

  • jednorazowe konsultacje godzinowe,
  • stała współpraca konsultacyjna w ramach abonamentu dopasowanego do klienta,
  • współpraca konsultacyjna w ramach określonego projektu/zlecenia, np.: sporządzenia biznesplanu, strategii sprzedaży, strategii marketingowych, itp.
  • szkolenia dla pracowników i kadry zarządzającej pod kątem konkretnych potrzeb firmy.

Zapraszamy do kontaktu.

Moja firmy przeżywa kryzys. Co dokładnie możecie zrobić?

Po pierwsze spotkać się z Państwem i przeanalizować w jaki sposób i dlaczego zmieniły się wyniki finansowe. Czy jest to zmiana gwałtowna, czy jest to postępujący od dłuższego czasu proces. Co jest przyczyną takiego stanu? – zazwyczaj jest ich kilka. Sprawdzamy więc, która z nich ma największy wpływ, a także w jaki sposób możemy ją skorygować, by firma wróciła na swoje tory.Podczas analizy skupiamy się na wszystkich dziedzinach działalności: produkcie, pracownikach, zarządzaniu, klientach, konkurencji, itp. Do każdego kryzysu i zagadnienia podchodzimy indywidualnie, dlatego nie ma jednej metody działania. Zawsze działamy z pełnym zaangażowaniem, a w rezultacie klient otrzymuje rekomendacje działań, przy których możemy również udzielić swojego wsparcia.

Czy muszę się jakoś przygotować na pierwsze spotkanie z Państwem?

Nie ma specjalnie takiej potrzeby. Już nawet podczas pierwszego spotkania konsultacyjnego jesteśmy w stanie wypracować z Państwem obszary rozwoju oraz zdiagnozować słabe punkty Państwa organizacji.

Jakich efektów mogę się spodziewać – czyli co ja będę z tego mieć?

W ramach każdej formy współpracy dokonujemy analizy Państwa organizacji, dzięki której wyłapujemy słabsze obszary funkcjonowania. Następnym krokiem jest wytyczenie celów rozwojowych Państwa przedsiębiorstwa oraz sposobów ich realizacji. Czyli już na początkowym etapie pojawia się wartość dla firmy – jasno określony cel i sposób mierzenia jego wykonania. W efekcie naszej pracy zostanie przygotowana strategia działania lub program szkolenia dostosowany do indywidualnych potrzeb firmy. Nasze zalecenia zawsze prowadzą do konkretnych wyników, np. jeżeli problemem jest niska skuteczność spotkań handlowych, to sprawdzimy co jest tego powodem, zaproponujemy z jakich zakresów przeszkolić pracowników i zorganizować ich pracę, oraz jakie techniki sprzedażowe aktualnie są najskuteczniejsze. Niezaprzeczalną korzyścią jest odciążenie zespołu, dzięki naszej pomocy w bieżącym zarządzaniu.

Jak to możliwe, że specjalizujecie się w tylu dziedzinach?

Tak naprawdę jesteśmy ekspertami w kilku zazębiających się obszarach – sprzedaży, marketingu, copywritingu i webusability. Bazując na naszej wiedzy i doświadczeniu zawodowym, w ramach działalności oferujemy usługi doradcze i szkoleniowe. W miarę potrzeb współpracujemy również z trenerami oraz ekspertami komplementarnych usług.W ramach świadczonych usług skupiamy się na tym, co jest nam doskonale znane: planowanie, sprzedaż, negocjacje, zarządzanie i marketing. Elementy te w praktyce biznesowej nakładają się i nie można traktować ich odrębnie.

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Czy usługi konsultingu mają dla mnie sens i czy będzie mnie na to stać?

Wspieranie małych firm daje nam dużo satysfakcji i przyjemności (lubimy mieć świadomość, że ta duża firma rozwijała się z naszą pomocą), zwłaszcza jeśli sami Państwo czują, że potrzebują wsparcia – wtedy ma to sens. Nie ukrywamy, że dla mniejszych firm rozbudowane projekty doradcze oraz szkolenia zamknięte mogą być dużym nadwyrężeniem budżetu. Dlatego w naszej ofercie znajdą Państwo konsultacje godzinowe pojedyncze lub w pakietach, co pozwoli na korzystanie z naszego wsparcia wtedy, gdy będą Państwo na to gotowi. Dodatkowo organizujemy również szkolenia otwarte z zakresu marketingu, copywritingu i sprzedaży. Warto być na bieżąco ze zbliżającymi się szkoleniami.

Zatrudniam tylko kilku przedstawicieli handlowych – czy będzie mnie stać na szkolenie dla nich?

Szkolenie zamknięte dedykowane dla kilku osób faktycznie nie jest tanią usługą, zwłaszcza jeśli grupa ma zróżnicowane potrzeby szkoleniowe. Rozwiązaniem w tym przypadku mogą być szkolenia otwarte, które cyklicznie organizujemy. Wtedy nie ma potrzeby szkolenia wszystkich pracowników w jednym terminie – można to rozłożyć w czasie, a koszt szkoleń nie będzie aż tak odczuwalny jak przy szkoleniu zamkniętym.

Chętnie skorzystam z doradztwa biznesowego, ale czy znacie się na specyfice mojej branży?

Tak jak wspomnieliśmy – my jesteśmy ekspertami od marketingu i sprzedaży, z kolei wiemy, że Państwo są ekspertami w swojej dziedzinie. Dlatego zawsze działamy w przymierzu z klientem, a jego doświadczenia pomagają nam uzyskać efekt synergii. Dzięki takiemu scaleniu nie musimy znać każdej branży od podszewki. Wiedza biznesowa z dziedziny marketingu i sprzedaży jest dość uniwersalna, a w połączeniu z Państwa wiedzą jesteśmy w stanie ją dostosować do danej branży i sprawić, że nasze wspólne działania wyróżnią firmę i dadzą jej przewagę nad konkurentami.

Pomagacie w transakcjach handlowych, negocjacjach i zarządzaniu – jak rozliczane są usługi?

Wszystkie usługi wyceniamy przed podjęciem działań. Prowadzimy biznes i wiemy z własnego doświadczenia, że tak jak my, tak i inni przedsiębiorcy nie lubią być zaskakiwani na koniec współpracy fakturą, która zdecydowanie przewyższa budżet.Lubimy wiedzieć na czym stoimy i chcemy by nasi klienci też się tak czuli. Dlatego zawsze ustalamy wszystko przed rozpoczęciem współpracy.

Konsultacje godzinowe i pakiety – co to jest?

Konsultacje godzinowe to idealne rozwiązanie dla firm, które nie mają potrzeby sporządzenia i wdrożenia kompleksowych projektów. Z takiej usługi mogą skorzystać również przedsiębiorcy, którzy nie mają funduszy na przygotowanie np. całościowej strategii.W ramach konsultacji godzinowych prowadzimy: konsultacje strategiczne, wsparcie w negocjacjach i innych bieżących zadaniach, a także coaching dla menedżerów i pracowników, jak i personal branding. Nasz czas jest oddawany do Państwa dyspozycji w formie bezpośrednich spotkań lub rozmów telefonicznych. Pakiet jest rozbudowaną opcją konsultacji godzinowych. Oferta ta skierowana jest do firm, które potrzebują w miarę regularnego wsparcia – głównie w bieżącej działalności, np. w negocjacjach biznesowych, przygotowaniu dokumentacji lub konkretnego projektu. Pakiet również może być elastyczny – możemy ustalić zakres działań – liczbę i czas konsultacji bezpośrednich lub telefonicznych.

Czy rozwiązania zaproponowanego mojej firmie albo informacji o moim przedsiębiorstwie nie przekażecie konkurencji?

Każda organizacja jest inna i każdemu z naszych klientów rekomendujemy rozwiązania dopasowane tylko do jego potrzeb. Co za tym idzie – rozwiązania stosowane w jednej firmie, nie sprawdzą się w innej. Stawiamy na skuteczność, więc działania na zasadzie „kopiuj – wklej” nie leżą w zakresie naszych usług, tak samo jak przekazywanie informacji o naszym kliencie konkurencji. Poufność informacji i zaufanie naszych klientów jest dla nas niezmiernie ważne. Dlatego w każdej umowie zawsze zawarta jest stosowna klauzula poufności.

Ile trwa opracowanie strategii?

Rzadko zdarza się, że jesteśmy w stanie z góry przewidzieć ile czasu zajmie analiza przedsiębiorstwa oraz przygotowanie kompleksowej strategii. Jest to proces złożony o wielu zmiennych takich jak wielkość organizacji, zakładanych celów, posiadanych informacji oraz możliwości zdobycia brakujących. Jednak uśredniając, przeciętny czas opracowania strategii to 3 do 4 miesięcy.

Co konkretnie otrzymam zlecając np. opracowanie strategii sprzedaży?

Otrzymacie Państwo dokument (w wersji papierowej oraz elektronicznej), w którym będą opisane efekty analizy bieżącej sytuacji, wyznaczone wcześniej cele, oraz konkretny plan działań, który pozwoli te cele osiągnąć. Plan ten prezentujemy w formie harmonogramu – czyli poszczególne czynności rozpisane są w czasie, wiadomo kto jest za nie odpowiedzialny i jakie zasoby będą niezbędne.Prezentowany plan jest tak dopasowany, by swoją szczegółowością nie ograniczał Państwa działań, ale jednocześnie jest na tyle konkretny, by czuli się Państwo z nim bezpiecznie. Przygotowany dokument przekazywany jest podczas spotkania, na którym omawiamy poszczególne elementy strategii oraz dlaczego nasze zalecenia są właśnie takie.

Ja i mój wspólnik mamy różne wizje naszej firmy. Czy możecie coś na to poradzić?

W przypadku różnicy zdań na temat bieżącego zarządzania firmą lub kierunków jej rozwoju, opinia bezstronnego, doświadczonego doradcy może być niezwykle pomocna. Często w takich przypadkach emocje nie pozwalają na konstruktywną dyskusję, więc spojrzenie z dystansu przez doradcę jest wręcz niezbędne dla właściwego ukierunkowania firmy. Jednak nasza obecność jest możliwa tylko w przypadku, gdy wszyscy uczestnicy sporu wyrażą zgodę na skorzystanie z naszej pomocy.

Jakie szkolenia najczęściej wybierają średnie przedsiębiorstwa?

Oczywiście wszystko zależy od potrzeb i stażu danej firmy. Jednak najczęściej wybieranymi szkoleniami, są szkolenia sprzedażowe oraz marketingowe. Tematyka sprzedażowa jest aktualna praktycznie dla każdej firmy – tej nowo powstałej, jak i tej z ugruntowanym doświadczeniem.Umiejętności i techniki sprzedażowe warto ciągle rozwijać, by być cały czas w czołówce najlepiej sprzedających handlowców. Natomiast szkolenia marketingowe wybierane są najczęściej przez firmy, które wprowadzają nowe produkty, bądź znajdują się w obliczu dużej zmiany.

Jakie metody szkoleniowe zapewniają sukces?

Z naszego doświadczenia wynika, że najlepsze są szkolenia warsztatowe z solidnymi podstawami merytorycznymi. Dlatego nasze szkolenia oparte są głównie na tej technice przekazywania wiedzy. Uczestnicy szkoleń od samego początku trwania zajęć weryfikują swoje umiejętności, a dzięki naszej pomocy doskonalą je i nabywają nowe kompetencje, by zwiększać swą skuteczność.

Masz więcej pytań?

Im więcej wiesz, tym mniejsze ryzyko popełnienia kosztownego błędu. Twój los spoczywa w Twoich rękach.

Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.

karolina-2

Karolina Bajon
Account Manager

Skontaktuj się ze mną
Razem dobierzemy optymalny plan konsultacji dla Twoich potrzeb

Tel. 663 066 336