Promocja i marketing usług rynku pracy Premium Consulting

PROMOCJA I MARKETING

USŁUG RYNKU PRACY

PROMOCJA I MARKETING USŁUG RYNKU PRACY

Warsztat efektywnościowy dla instytucji rynku pracy


w

Podczas warsztatu otrzymasz maksimum wiedzy na temat najskuteczniejszych metod pozyskiwania klientów. Dowiesz się również jak przygotować kampanię reklamową skierowaną do firm szukających pracowników.

Poznasz studia przypadków przeprowadzonych kampanii marketingowych realizowanych przez najlepszych ekspertów. Dzięki czemu zdobędziesz niemal gotowe recepty do wdrożenia w Twoim urzędzie.

Nauczysz się jak przygotować kampanię promującą targi pracy, giełdy pracy oraz jak docierać do biznesu z ofertą współpracy przy rekrutacji pracowników. Dowiesz się jakie narzędzia są w praktyce najstkuczeniejsze.

…Szkolenie przeprowadzone było na wysokim poziomie merytorycznym, z wielką pasją, kreatywnością, terminowością i umiejętnością dostosowania działań do zaistniałych potrzeb. Przedkładam najwyższą ocenę do świadczonej usługi i z przyjemnością polecam PREMIUM CONSULTING jako podmiot godny rekomendacji. Kordian Kolbiarz

Dyrektor, Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

(…) Mariusz ma fachową wiedzę, ale co najważniejsze, umie przekazać ją w taki sposób, że trafia ona tam, gdzie trzeba.

I nie piszę tych słów tylko dlatego, że wypada powiedzieć o kimś dobre słowo, lecz dlatego, że uważam, iż było naprawdę świetne. Przede wszystkim bardzo przydało mi się w pracy. (…)

Izabela Marcinkowska

Starostwo Powiatowe Wągrowiec

…Szkolenie przeprowadzone było na wysokim poziomie merytorycznym, z wielką pasją, kreatywnością, terminowością i umiejętnością dostosowania działań do zaistniałych potrzeb. Przedkładam najwyższą ocenę do świadczonej usługi i z przyjemnością polecam PREMIUM CONSULTING jako podmiot godny rekomendacji. Kordian Kolbiarz

Dyrektor, Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

(…) Mariusz ma fachową wiedzę, ale co najważniejsze, umie przekazać ją w taki sposób, że trafia ona tam, gdzie trzeba.

I nie piszę tych słów tylko dlatego, że wypada powiedzieć o kimś dobre słowo, lecz dlatego, że uważam, iż było naprawdę świetne. Przede wszystkim bardzo przydało mi się w pracy. (…)

Izabela Marcinkowska

Starostwo Powiatowe Wągrowiec


KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU

Co będziesz w stanie zrobić po szkoleniu?


Z

Będziesz w stanie utworzyć profesjonalny zespół do spraw marketingu.

Z

Poznasz najnowsze narzędzia komunikowania w internecie.

Z

Zdobędziesz wiedzę na temat procesów związanych z tworzeniem profesjonalnej marki, którą może stać się Powiatowy Urząd Pracy.

Z

Poznasz elementy zarządzania kryzysowego w komunikacji oraz Public Relations w Powiatowym Urzędzie Pracy.

Z

Dowiesz się jak tworzyć spójny i profesjonalny wizerunek Powiatowego Urzędu Pracy – online i offline.

Z

Poznasz mocne i słabe strony dotychczasowej komunikacji z klientami oraz partnerami Powiatowego Urzędu Pracy.

Z

Wprowadzisz nowoczesne narzędzia marketingowe w repertuar działań administracji publicznej.

Z

Poznasz efektywne modele marketingowe służące prezentowaniu korzyści usług publicznych.


Szkolenie:

 

Promocja i marketing

usług rynku pracy


PROGRAM SZKOLENIA

Filary budowy silnej marki Insytucji Publicznej – jak wykorzystać marketing do budowy wizerunku Powiatowego Urzędu Pracy

 

  • Czym dokładnie jest branding i dlaczego Urząd Pracy powinien z niego korzystać?
  • Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy w budowie marki publicznej.
  • Diagnoza marki Urzędu Pracy – czyli marka z punktu widzenia klienta.
  • Budowanie wizerunku Powiatowego Urzędu Pracy– zarządzanie marką i kreowanie jej osobowości.
  • Dominujące trendy w marketingu, które mogą być wykorzystywane przez Powiatowe Urzędy Pracy – Be more human, Human to Human, Live streaming, Influencer marketing, Real Time Marketing.

Jak wykorzystywać emocje w komunikacji marketingowej instytucji publicznej - w kontekście działań PUP

  • Hard selling vs. Soft selling – czyli dlaczego tradycyjna komunikacja umiera.
  • Mechanizm luki informacyjnej – czyli jak pisać aby zwiększać aby czytelnicy chcieli czytać
  • Reguły wywierania wpływu i ich zastosowanie w marketingu usług rynku pracy
  • Jak sprawić, by nasze działania promocyjne zostały zauważone w natłoku komunikatów: model AIDA w promocji usług rynku pracy.
  • Mechanizm propulsji i retropulsji – czyli jak wykorzystać silne argumenty i nie zrazić odbiorców komunikatu.
  • Jak wyeksponować unikalność oferty Powiatowego Urzędu Pracy – Unique Selling Proposition vs. Emotional Selling Proposition.

Skuteczna komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych i wykorzystanie social media przez Urzędy Pracy

  • Jak wykorzystać media społecznościowe w budowaniu świadomości usług świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy.
  • Który z dostępnych kanałów socialowych wybrać do komunikacji z klientami Powiatowego Urzędu Pracy.
  • Jak zachowują się użytkownicy mediów społecznościowych na stronie www, i jak to wykorzystać w celach promocji usług rynku pracy.
  • Jak skutecznie promować usługi rynku pracy poprzez media społecznościowe.
  • Jak wykorzystać format wideo, w tym live streaming, w social media do budowania świadomości korzyści oferowanych przez PUP.
  • Jak wykorzystać działania remarketingowe w social media, aby były skuteczną metodą w promowaniu usług rynku pracy.

Jak wykorzystać nowoczesny marketing do promocji usług rynku pracy.

  • Bez czego marketing usług rynku pracy nie będzie funkcjonował prawidłowo.
  • Analiza behawioralna użytkowników serwisu i lead nurturing.
  • Konstrukcja lejka sprzedażowego wykorzystującego internet jako główne medium w komunikacji marketingowej Powiatowego Urzędu Pracy.
  • Trzy podstawowe schematy kształtujące konwersję na stronie www dzięki systemowi do automatyzacji marketingu.
  • Przykłady aplikacji marketingowych, które można wdrożyć nawet w w małym urzędzie bez konieczności posiadania dużego budżetu oraz zasobów IT.

E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowanie kampanii e-mail marketingowych w działaniach Urzędu Pracy

  • Strategia mailingowa – wybór grupy docelowej i ich segmentowanie, określenie celu oraz kalendarza wysyłek.
  • Jak pozyskiwać i rozbudowywać bazy mailingowe.
  • Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące idealny mailing.
  • Pola: Temat i nadawca – jakie one mają znaczenie?
  • Badanie efektywności – docieralności i klikalności, czyli jak interpretować kluczowe wskaźniki?
  • Jaką wybrać platformę do mailingu i która ma najbardziej optymalne parametry?
  • Jak zaplanować działania mailingowe, tak by realizowały zakładane cele promocji usług rynku pracy.

Copywriting – Jak jedno słowo potrafi wpłynąć na skuteczność marketingową tekstu reklamowego

  • Jaki jest cel copywritingu?
  • Wywieranie wpływu, neuromarketingperswazja i argumentacja w działaniach promujących instrumenty rynku pracy.
  • Jak wyeksponować unikalność swojej oferty za pomocą właściwych środków semantycznych?
  • Tytuł, lead, zakończenie – składowe, których nie może zabraknąć w treściach publikowanych przez Powiatowy Urząd Pracy.
  • Podstawy budowy tekstu promującego wydarzenie – jakich błędów unikać?
  • Czym są słowa kluczowe i jak je wykorzystywać w promocji instrumentów rynku pracy?

Case studies – studia przypadków efektywnych kampanii realizowanych przez Powiatowe Urzędy Pracy oraz instytucje publiczne

  • Omawiane na szkoleniu zagadnienia zostaną zobrazowane za pomocą przykładów zrealizowanych kampanii marketingowych. Prezentowane przykłady będą dotyczyły urzedów, które wdrożyły omawiane podczas szkolenia narzędzia. Ponadto będą również prezentowane przykłady kampanii społecznych, które odbiły się szerokim echem i zrealizowały zaprojektowane w kampanii cele.

Najczęstsze przyczyny niepowodzeń w realizowanych kampaniach marketingowych realizowanych przez sektor publiczny

  • 4 najważniejsze błędy w planowaniu kampanii marketingowej.
  • Kiedy egzekucja strategii marketingowej nie może przynieść oczekiwanych rezultatów?
  • 3 działania, które zawsze kończą się porażką niezależnie od wielkości zaangażowanego budżetu.

Q&A panel dyskusyjny z prowadzącym szkolenie

Na koniec każdego dnia szkoleniowego przewidziany jest czas na dyskusję i zadawanie prowadzącemu szkolenie pytań. Dzięki temu każdy uczestnik szkolenia będzie mógł uzyskać wyczerpujące odpowiedzi w zakresie omawianych na szkoleniu tematów.

Parafrazując słowa Billa Clintona, w dzisiejszych czasach, każdy kto ma do czynienia z ludźmi i uczestniczy w procesie zaspokajania potrzeb swoich klientów powinien na swojej ścianie napisać: „liczy się e-marketing, głupcze”.

Dzięki Premium Consulting nie tylko wiemy jakie są nasze słabe strony ale wiemy też co zrobić aby skutecznie docierać do naszych kluczowych klientów. Dzięki temu pozyskujemy coraz więcej projektów rekrutacyjnych”.

Kordian Kobiarz

Dyrektor, Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

Polecam gorąco wszystkim, ceniącym sobie najwyższą jakość usług, profesjonalizm i świetny klimat, który niewątpliwie Mariusz potrafi stworzyć.

Anna Kaźmierczak

Doradca Klienta, Centrum Aktywizacji Zawodowej w Lesznie

(…) Właśnie tak powinny być prowadzone szkolenia!

(…) Gdy Mariusz prowadzi szkolenie to cała lawina wiedzy spływa na odbiorcę jak olśnienie. Ba! Jak reakcja atomowa! Czujesz BUM, a potem to już efekt promieniowania, który napędza do działania, by uzyskać więcej tej wiedzy.

Kamila Spisak

Doradca Klienta, Centrum Aktywizacji Zawodowej w Świdnicy


PROWADZĄCY SZKOLENIE

Mariusz

Mariusz Łodyga

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych marketingiem, public relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding oraz optymalizacją działań sprzedażowych.

W biznesie od 13 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził blisko 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracował na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych.

Doradzał biznesowo małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym. Swoją karierę jako przedsiębiorca rozpoczął w 2003 roku. Od samego początku związany był z brandingiem oraz marketingiem.

Współpracował z takimi markami jak: Ministerstwo Rozwoju, Raiffeisen Polbank, Miasto Kalisz, Grupa Agora, Orange, Grupa Enea, Uzdrowisko Połczyn Zdrój S.A., Urząd Miasta Wronki, Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Urząd Miasta Pniewy.


Sposób prowadzenia szkolenia

Studia przypadków – analiza konkretnych sytuacji występujących w pracy

Dyskusje kierowane wykorzystujące interakcje grupy z trenerem

Dynamiczne ćwiczenia symulujące realne sytuacje

Mini-wprowadzenia teoretyczne

Prezentacje multimedialne 

Analiza materiału video


Środki i materiały dydaktyczne

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje własny skrypt zawierający całość informacji przekazywanych w trakcie warsztatów, instrukcje do ćwiczeń oraz podstawowe materiały biurowe (m.in. teczka, identyfikator, długopis).

Uczestnicy szkolenia otrzymają również raport poszkoleniowy, który będzie zawierał informacje na temat mocnych i słabych stron PUP w zakresie komunikacji marketingowej.

Wskazane zostaną osoby, które w opinii trenera mają największy potencjał do tworzenia zespołu marketingowego PUP.

Ponadto zostaną przygotowane zadania wdrożeniowe, które usprawnią bieżącą komunikację urzędu.

Zadania wdrożeniowe będą również zawierały sugestie dotyczące kierunku dalszego rozwoju PUP pod kątem promocji i marketingu.

JEŻELI UWAŻASZ, ŻE EDUKACJA JEST DROGA, SPRÓBUJ NIEWIEDZY…

Abraham Lincoln

Cena modułu (2 dni szkoleniowe): 7000,00 PLN brutto + koszt dojazdu
Liczba godzin szkolenia (moduł): 16 godzin (2dni)
Liczba osób w grupie: 8-12 osób
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Miejsce: sala wykładowa u klienta

Artykuły dotyczące działań marketingowych urzędów pracy


Szkolenie:

 

Promocja i marketing

usług rynku pracy



REFERENCJE

Sprawdź, co mówią o nas inni


…Szkolenie okazało się bardzo interesujące. Dało rzetelną wiedzę na temat procesów marketingowych, tworzenia dobrych relacji z partnerami rynku pracy oraz wykorzystania potężnego narzędzia, jakim są media społecznościowe. …Wiedza zdobyta podczas szkolenia została od razu wykorzystana w praktyce, a przecież jak wszyscy wiemy jest to najtrudniejsze do wykonania. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Premium Consulting jako organizatora ciekawych szkoleń na wysokim poziomie. Warto skorzystać z jej usług!

Tadeusz Kotlarski

Dyrektor, Szef Konwentu Dyrektorów PUP woj. Dolnośląskiego, Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

…Szkolenie to spowodowało, iż social media marketing przestał być dla nas czymś nowym i nieosiągalnym. Udział w warsztatach zmienił nasze wyobrażenie na temat marketingu w internecie oraz umożliwił uzyskanie podstawowej wiedzy na temat promocji urzędu przy pomocy mediów społecznościowych. Szkolenie zostało przeprowadzone z pasją oraz zaangażowaniem….

…Premium Consulting polecamy jako firmę rzetelną i profesjonalną.

Joanna Sokalska

Dyrektor, Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Jeśli nie wiesz jak zmienić wizerunek swojej firmy i na stałe zagościć w świadomości klientów z całą odpowiedzialnością możemy polecić Firmę Premium Consulting z Poznania. Pan Mariusz Łodyga wprowadził nas w świat marketingu, uświadomił nam, że Urząd Pracy to również instytucja, która prowadzi sprzedaż i jest partnerem biznesowym chociaż jest finansowana z innych źródeł niż większość firm na rynku. Uzmysłowił nam potrzebę budowania marki urzędu, ponieważ też mamy swoje produkty do „sprzedaży”. Teraz już wiemy co to Branding i nie straszne nam Social Media Marketing.

Szkolenie „Promocja i Marketing Usług Rynku Pracy”, które przeprowadził Pan Mariusz Łodyga, przyniosło nam wiele korzyści – jesteśmy gotowi na zmiany, które czekają Urzędy Pracy. Teraz będziemy lepiej, sprawniej i skuteczniej funkcjonować na naszym obszarze działania. Z całą pewnością będziemy kontynuować współpracę z firmą Premium Consulting.

Justyna Krzyżostaniak

Dyrektor, Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu


Szkolenie:

 

Promocja i marketing

usług rynku pracy



Wybrani klienci


logotypy_poziomo (1)


KONTAKT

Napisz lub zadzwoń.

Ustalimy szczegóły współpracy.


PREMIUM CONSULTING
Mariusz Łodyga
NIP: 782 211 60 57
Regon: 300644001

ul. Naramowicka 41/6
61-622 Poznań

ul. Modzelewskiego 37/U6
02-679 Warszawa

Tel. +48 (22) 299 25 26
Kom. +48 508 395 374

www.premium-consulting.pl
biuro@premium-consulting.pl