MARKETING W CZASIE REWOLUCJI
nagrania z konferencji online

Mariusz_Lodyga_nowa_sesja_kolko_2

Mariusz Łodyga
Jak zarządzać marką aby wyszła z kryzysu mocniejsza?

franek_georgiew

Franciszek Bazyli Georgiew
Nawigacja przez kryzys: Budowanie społeczności i zasięgów organicznych

large_michal_sesja (1)

Michał Leszek
Produkt jako podstawa biznesu – kluczowa rola produktu w długoterminowym sukcesie i skutecznym tworzeniu marki.

Piotr_Nowosielski

Piotr Nowosielski
Jak zbudować zaangażowaną społeczność wokół marki – case study Just Join IT.

Michal_Pieprzak (1)

Michał Pieprzak
Wdrożenie i rozwój sklepu internetowego, czyli na co warto zwrócić uwagę!

Potrzebujesz wsparcia marketingowego?

Karolina Łodyga

Wypełnij formularz kontaktowy!