Poznaj nas

Zespół Premium Consulting

Mariusz Łodyga

Mariusz Łodyga
CEO/Właściciel

Strateg, konsultant, trener – Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. W biznesie od 16 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, Santander Bank, BGŻ BNP Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Miasto Kailisz, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz setek firm z sektora MŚP. Wprowadza klientów na wyższy poziom  marketingu. 

Karolina Łodyga

Karolina Łodyga
Dyrektor operacyjny

Fascynuje się marketingiem, nowymi mediami oraz gadżetami technologicznymi. W Premium Consulting dba o to, by projekty strategiczne przebiegały zgodnie z agendą merytoryczną oraz harmonogramem. Odpowiada za implementację i obsługę narzędzi marketingowych, które są wykorzystywane w egzekucji strategii marketingowej. Karolina sprawia, że każdy projekt jest dowożony zgodnie z wytycznymi i zawsze na czas.

Katarzyna Figurska

Strateg marketingowy

Ponad 10 lat doświadczenia w budowaniu strategii i zarządzania markami lokalnymi i globalnymi z sektora FMCG i Pharma. Doświadczenie we wszystkich obszarach zarządzania marką: budowa i pozycjonowanie marki, optymalizacja portfolio, wprowadzanie nowości, wyznaczanie celów, priorytetów marketingowych i biznesowych, tworzenie strategii cenowej, marketingowej, komunikacyjnej, dobór narzędzi i kanałów komunikacyjnych ATL i BTL, optymalizacja budżetów marketingowych, badania rynkowe.

Marta Górazda

Marta górazda

Strateg i badacz. 6 lat doświadczenia w obszarze marketingu strategicznego w pracy z markami biznesowymi i osobistymi. Autorka tekstów eksperckich publikowanych w branżowych mediach, m.in. Marketing w Praktyce, Marketer+, Nowy Marketing. Jako wykładowca uczy Strategii Marki na Uniwersytecie Wrocławskim. Ma doświadczenie w pracy z klientami z różnorodnych branż: od FMCG, HoReCa, fashion, beauty, aż po B2B , jednostki samorządu terytorialnego i edukację.

Stoją za nami liczby

56

miast w Polsce, w których pracowaliśmy

295.000

km w drodze na szkolenia, projekty, konferencje

830

godzin przeprowadzony konsultacji biznesowych dających szybką i skuteczną zmianę

50

ponad 50 opublikowanych artykułów branżowych

1.200

przeczytanych książek z zakresu ekonomii, biznesu, strategii, brandingu, kreowania marki, social media, itp.

730

zrealizowanych projektów graficznych

1.847

arkuszy flipchart do notowania i rozbudowywania pomysłów

24.956

filiżanek kawy wypitych przy realizacji projektów (ta liczba ciągle rośnie)