Poznaj nas

Zespół Premium Consulting

Mariusz Łodyga

Mariusz Łodyga
CEO/Właściciel

Strateg, konsultant, trener – Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze sprzedażą, marketingiem, Public Relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding. W biznesie od 16 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Szkoli na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych. Doradza małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym.

Karolina Łodyga

Karolina Łodyga
Dyrektor operacyjny

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Bankowej kierunku zarządzania marketingowego. Fascynuje się  marketingiem, nowymi mediami oraz gadżetami technologicznymi. W Premium Consulting dba o to, by każdy proces przebiegał sprawnie i płynnie – od pierwszego kontaktu z klientem, po ostatni etap realizacji projektu. Można powiedzieć, że dba o to, by klienci gładko przechodzili przez proces współpracy z naszymi konsultantami. Ma na swoim koncie kilkadziesiąt projektów i ta liczba stale rośnie. 

Katarzyna Figurska

Strateg marketingowy

Ponad 10 lat doświadczenia w budowaniu strategii i zarządzania markami lokalnymi i globalnymi z sektora FMCG i Pharma. Doświadczenie we wszystkich obszarach zarządzania marką: budowa i pozycjonowanie marki, optymalizacja portfolio, wprowadzanie nowości, wyznaczanie celów, priorytetów marketingowych i biznesowych, tworzenie strategii cenowej, marketingowej, komunikacyjnej, dobór narzędzi i kanałów komunikacyjnych ATL i BTL, optymalizacja budżetów marketingowych, badania rynkowe.

Marta Górazda

Marta górazda

Strateg i badacz. 6 lat doświadczenia w obszarze marketingu strategicznego w pracy z markami biznesowymi i osobistymi. Autorka tekstów eksperckich publikowanych w branżowych mediach, m.in. Marketing w Praktyce, Marketer+, Nowy Marketing. Jako wykładowca uczy Strategii Marki na Uniwersytecie Wrocławskim. Ma doświadczenie w pracy z klientami z różnorodnych branż: od FMCG, HoReCa, fashion, beauty, aż po B2B , jednostki samorządu terytorialnego i edukację.

Stoją za nami liczby

56

miast w Polsce, w których pracowaliśmy

295.000

km w drodze na szkolenia, projekty, konferencje

830

godzin przeprowadzony konsultacji biznesowych dających szybką i skuteczną zmianę

50

ponad 50 opublikowanych artykułów branżowych

1.200

przeczytanych książek z zakresu ekonomii, biznesu, strategii, brandingu, kreowania marki, social media, itp.

730

zrealizowanych projektów graficznych

1.847

arkuszy flipchart do notowania i rozbudowywania pomysłów

24.956

filiżanek kawy wypitych przy realizacji projektów (ta liczba ciągle rośnie)