pink arrow - Audyty stron internetowych

Audyty stron

Audyty stron internetowych

Korzyści z audytu

Zmiany wprowadzone na Twojej stronie, dzięki którym...

plus 2 white - Audyty stron internetowych

zwiększysz sprzedaż usług i produktów z Twojej oferty,

star blue - Audyty stron internetowych

poprawisz wizerunek Twojej firmy,

knowledge white - Audyty stron internetowych

usprawnisz komunikację z klientami,

ic offer plany marketingowe 1 - Audyty stron internetowych

zwiększysz czytelność tekstów średnio o 118%,

arrow up white - Audyty stron internetowych

podniesiesz skuteczność oferty średnio o 36%,

people blue - Audyty stron internetowych

przyciągniesz dedykowany ruch na Twoją stronę,

clock white - Audyty stron internetowych

wydłużysz czas przebywania klientów na Twojej stronie,

arrow down white - Audyty stron internetowych

zmniejszysz współczynnik odrzuceń.

Szczegółowy audyt strony internetowej, dzięki któremu dowiesz się...

bullhorn white - Audyty stron internetowych

z jakich źródeł pochodzi największy ruch na Twojej stronie i czy ma wartość zakupową,

papers white - Audyty stron internetowych

dokąd docierają klienci na Twojej stronie,

grid white - Audyty stron internetowych

którędy wychodzą i co może być tego przyczyną,

files white - Audyty stron internetowych

które podstrony Twoi klienci omijają i jak to zmienić,

clock white - Audyty stron internetowych

ile czasu poświęcają na przeczytanie oferty i czy oferta ma potencjał sprzedażowy,

basket white - Audyty stron internetowych

co ich najbardziej interesuje na Twojej stronie,

star blue - Audyty stron internetowych

jakie błędy popełniasz w zakresie budowy wizerunku oraz wiarygodności.

Nasze audyty:

średnio zwiększają sprzedaż o 36%

rekordzista zwiększył roczne wyniki finansowe o 78%

znajdą zastosowanie w każdej branży

* wyniki na podstawie wywiadów z naszymi klientami

Jeśli jeszcze nie wiesz, jak ludzie oceniają Twoją stronę internetową, to prawdopodobnie oceniają ją źle…

Gdyby trzy miesiące temu Twojej stronie www przyjrzeli się najlepsi eksperci od marketingu internetowego – prawdopodobnie przynosiłaby ona dziś o kilka, może nawet kilkanaście procent wyższe dochody. Ich wiedza i doświadczenie jest gwarancją tego, że pod koniec miesiąca na Twoim biurku wylądowałby grubszy plik banknotów.

Osią marketingu internetowego każdej firmy jeszcze parę lat temu było stworzenie strony www. Dziś to już za mało, bo świat idzie do przodu.

Stworzenie strony www to dopiero początek zabiegów związanych z marketingiem internetowym. Większość firm wie już, że praca nad stroną tak naprawdę zaczyna się po jej zaprojektowaniu i polega na nieustannym jej ulepszaniu oraz dostosowywaniu jej do klientów, trendów i zmieniających się potrzeb rynku.

Szczęśliwym trafem właśnie teraz, być może ten jeden jedyny raz, otwiera się przed Tobą ekscytująca szansa na maksymalne, skuteczne i odczuwalne ulepszenie Twojej strony www: dzięki usłudze Audytu Stron www.

Na czym polegają audyty stron internetowych?

Polega on na stworzeniu szczegółowego, acz łatwego oraz przejrzystego raportu dotyczącego Twojej strony www – tego, co trzeba na niej poprawić, oraz tego, co można ulepszyć.

icon audyty - Audyty stron internetowych

Kiedy należy skorzystać z audytu stron www?

  • Gdy Twoja strona – pomimo, że spełnia standardy – nie przynosi oczekiwanych dochodów.
  • Gdy ludzie wchodzą na Twoją stronę, a większość z nich natychmiast ucieka i nigdy nie wraca – i nie wiesz czemu.
  • Gdy Twoja strona generuje zainteresowanie – ludzie ją czytają, oglądają – lecz z jakiś powodów mało kupują.
  • Gdy Twoja strona sprawia, że ludzie zadają Ci mnóstwo pytań natury technicznej – bo gubią się w nawigacji, nie wiedzą, jak coś zrobić.
  • Gdy Twoja strona nie generuje żadnych pytań

To zadziwiające, jak czasem zmiana kilku pozornie nieistotnych elementów strony potrafi tak bardzo poprawić jej skuteczność – często dziwią się nasi Klienci, gdy tylko wdrożą nasze porady w życie.

Odkrywanie tych „pozornie nieistotnych” elementów to umiejętność szlifowana przez nas do perfekcji przez wiele lat.

I choć nie zawsze udaje nam się od razu poprawić wyniki o kilkadziesiąt procent w skali roku – to jednak ok. 90% naszych Klientów mówi, że Audyt ich strony internetowej zdecydowanie się opłacał i zwrócił w przeciągu kilku miesięcy.

Co dokładnie sprawdzamy na stronach internetowych?

innowacja 150x150 - Audyty stron internetowych

Innowacyjność

Na ile Twoja strona jest innowacyjna?

Czy powtarza utarte schematy?

Czy wnosi coś nowego, czego ludzie jeszcze nie widzieli i czego nie ma nigdzie indziej?

icon17 150x150 - Audyty stron internetowych

Czytelność

Czy informacje na stronie są przedstawione w czytelny sposób?

A może oczy odwiedzającego gubią się w nadmiarze elementów?

Czy internauta wie, co zobaczy na stronie, gdzie szukać informacji?

icon7 150x150 - Audyty stron internetowych

Perswazyjność

Czy strona jest przekonująca?

Czy używa odpowiednich argumentów?

Czy daje dobre powody do zakupów?

Czy nie posiada elementów, które budzą wątpliwości w umysłach odbiorców?

icon19 150x150 - Audyty stron internetowych

Interaktywność

Czy strona jest interaktywna?

Czy wchodzi w relację w odbiorcami?

Czy może jest tylko martwym blokiem tekstu i grafiki, który wyłącznie wysyła informacje, ale jej nie odbiera?

icon4 150x150 - Audyty stron internetowych

Lepkość

Czy Twoja strona daje dobre powody, by na nią wracać?

A może większość ludzi wchodzi na nią raz i ucieka?

icon26 150x150 - Audyty stron internetowych

Wiarygodność

Czy Twoja strona jest wiarygodna w oczach odbiorców?

Czy internauta uwierzy Ci, że dotrzymasz obietnic, które dajesz?

icon27 150x150 - Audyty stron internetowych

Zmysłowość

Czy strona porusza zmysły i wyobraźnię odbiorców?

Czy angażuje ich emocjonalnie czy jest im obojętna?

icon5 150x150 - Audyty stron internetowych

Edukacyjność

Czy strona edukuje klientów i pokazuje im, jak korzystać z Twoich produktów i usług?

Czy daje im cenne, praktyczne rady?

funkcje 150x150 - Audyty stron internetowych

Funkcjonalność

Jakie funkcje posiada Twoja strona?

Czy warto dodać jakieś nowe?

icon13 150x150 - Audyty stron internetowych

Samowystarczalność

Czy strona generuje i obsługuje klientów samodzielnie?

Czy muszą się oni zwracać do obsługi, by rozwiązać swoje problemy?

icon22 150x150 - Audyty stron internetowych

Terytorialność

Czy strona jest lokalna, ogólnokrajowa czy światowa?

Jaki obszar geograficzny obejmuje i jakie to niesie ze sobą konsekwencje?

icon18 150x150 - Audyty stron internetowych

Otwartość

Czy strona jest częścią większej całości czy samodzielnym, wyizolowanym tworem?

Czy współpracuje z innymi serwisami, które ją wspierają?

icon14 150x150 - Audyty stron internetowych

Reprezentacyjność

Na ile Twoja strona reprezentuje Twoją firmę?

Czy oddaje dobrze wartości, które wyznaje firma?

Czy kolorystyka strony oddaje ducha Twojej firmy?

Czy komunikuje odbiorcom odpowiednie wartości?

google 150x150 - Audyty stron internetowych

Kompatybilność z wyszukiwarkami

Jak Twoją stronę widzą wyszukiwarki?

Czy znajdują na niej wartościowe informacje?

Czy są w stanie bez problemów ją odczytać?

Kto wykonuje audyt?

Mariusz Łodyga

2m 304 - Audyty stron internetowych
Strateg, Konsultant, Trener. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Szkoli na zlecenia firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych. Doradza małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym.

Katarzyna Figurska

kasia - Audyty stron internetowych
Ponad 10 lat doświadczenia w budowaniu strategii i zarządzania markami lokalnymi i globalnymi z sektora FMCG i Pharma. Doświadczenie we wszystkich obszarach zarządzania marką: budowa i pozycjonowanie marki, optymalizacja portfolio, wprowadzanie nowości, wyznaczanie celów, priorytetów marketingowych i biznesowych, tworzenie strategii cenowej, marketingowej, komunikacyjnej, dobór narzędzi i kanałów komunikacyjnych ATL i BTL, optymalizacja budżetów marketingowych, badania rynkowe.

Jak wygląda raport końcowy z Audytu Stron internetowych?

Raport, który otrzymasz jako efekt Audytu, cechuje się niezwykle prostym językiem i adekwatną praktycznością. Składa się on z 2 części:

1. Błędy

W tej części raportu prezentujemy większe oraz mniejsze błędy, na które natknęliśmy się, badając Twoją stronę. Część błędów będzie kosmetyczna, część jednak może dotyczyć kwestii fundamentalnych – co oznacza, że bez ich usunięcia Twoja strona nie ma szans powodzenia.

2. Możliwości rozwoju

W drugiej części raportu pokazujemy, jak możesz ulepszyć swoją stronę, by przynosiła większe dochody, jak również omawiamy ciekawe oraz atrakcyjne kierunki, w których może rozwijać się Twój serwis w przyszłości – tak, by dotrzymywał on kroku wciąż rosnącym wymaganiom klientów oraz aktualnym trendom rynkowym.

Cena audytu: od 1.500zł netto 

Cena zależna jest od wielkości strony, którą nasi konsultanci będą analizować.

Zadzwoń lub napisz do nas – bezpłatnie dokonamy wyceny audytu dla Ciebie.

FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania dotyczące audytu stron internetowych

Jaki rodzaj stron internetowych nadaje się do wykonania audytu?

Praktycznie każdy rodzaj strony internetowej nadaje się do przeprowadzenia audytu marketingowego. Począwszy do landing page po sklepy internetowe. Każda strona internetowa może zawierać kluczowe błędy, które mogą obniżać jej współczynnik konwersji.

Co jest najczęstszą przyczyną niskiej konwersji stron internetowych?

Brak zoptymalizowania pod użytkownika. Zbytnie skupianie się na technicznym aspekcie funkcjonowania strony www bez poświęcenia należytej uwagi samemu procesowi komunikacji marketingowej. Ponadto bardzo częstym problemem jest niewłaściwy dobór kanałów komunikacji marketingowej oraz pomijanie kluczowych narzędzi, które zwiększają wielkość zamówień.

Czy przeprowadzenie audytu stron zwiększy sprzedaż online w naszej firmie?

Dobrze zaprojektowana strona www daje firmom możliwość przedstawienia szczegółowej oferty, opowiedzenia historii i misji firmy, buduje wartość postrzeganą, edukuje klientów, generuje leady, utrzymuje relacje z rynkiem, na którym firma działa. Jest również formą reklamy. W ujęciu budżetowym, możemy śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najtańszych i najbardziej wydajnych form reklamowych.

Kiedy powinniśmy zamówić audyt strony internetowej?

Audyt strony www powinien być zlecany gdy planuje się start kampanii marketingowej wykorzystującej budżety klienta oraz gdy chce się zoptymalizować już realizowane kampanie.

W jakiej formie otrzymamy wnioski z przeprowadzonego audytu naszej strony www?

Audyt stron www ma formę raportu zawierającego wyniki przeprowadzonych przez nasz zespół badań. Raport ten jest przedstawiany w formie czytelnej prezentacji zawierającej zwizualizowane dane wraz z opisami wyjaśniającymi. Audyt strony www zwiera również listę rekomendacji optymalizacyjnych.

Jak długo trwa przeprowadzenie audytu strony www?

Realizowane przez nas audyty stron internetowych trwają zwykle od 10 dni do 4 tygodni. W zależności od wielkości audytowanej strony www. W szczególnych wypadkach może ulec wydłużeniu, gdy nakład pracy jest duży.

Co jest badane podczas realizowanego audytu strony www?

Rodzaj i głębokość badania zależy do strony www, która jest sprawdzana. W trakcie realizowanego badania sprawdzamy czy strona zawiera wszystkie niezbędne elementy skutecznej komunikacji marketingowej. Ponadto sprawdzamy również czy badana strona www pod względem technicznym jest wykonana poprawnie.

Czy wykonywane przez nas audyty stron wymagają dostępy do naszej strony www?

Tak, potrzebujemy, aby podpiąć niezbędne aplikacje do przeprowadzenia szczegółowego badania. Po wykonaniu zlecenia zaimplementowane przez nas kody są usuwane ze strony klienta.

Jak możemy się przygotować do realizacji audytu marketingowego naszej strony?

Przede wszystkim należy umożliwić nam wgląd w przepływ informacji generowanych przez użytkowników Waszej strony www. Ponadto należy przygotować maksimum informacji związanych ze szczegółami realizowanych kampanii marketingowych, takich jak: rodzaj działania kierującego ruch na stronę oraz wielkość budżetów, średnie współczynniki realizowanej kampanii, etc.

Czy realizacja audytu stron internetowych zakłóca działanie naszej strony?

Nie, nie zdarza się, aby podczas realizacji audytu strony internetowej implementowane przez nas aplikacje miały negatywny wpływ na działanie badanej strony.

Czy w trakcie wykonywania audytu strony www są podpinane kody programów analitycznych w naszej stronie?

Tak, podpinamy kilka kodów programów monitorujących zachowania użytkowników na badanej stronie www. Na podstawie zebranych danych formujemy wnioski i zalecenia poaudytowe.

Czy mamy gwarancje poufności w trakcie i po wykonaniu przez was audytu strony internetowej?

Każda umowa zawiera klauzulę poufności, której zapisy chronią klienta przed wypływem danych wrażliwych na zewnątrz.

Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną za to, aby strona WWW Twojej firmy działała i przynosiła realne zyski – zadzwoń do nas lub napisz.

Im więcej wiesz, tym mniejsze ryzyko popełnienia kosztownego błędu. Twój los spoczywa w Twoich rękach.

Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.

Karolina Bajon

Karolina Łodyga

Skontaktuj się ze mną
Razem dobierzemy optymalny plan audytu www dla Twoich potrzeb

Tel. +48 663 066 336