PERSONAL BRANDING

Ty też możesz mieć markę osobistą, która będzie wspierała rozwój Twojej kariery oraz Twojego biznesu

Napisz do nas

Poznaj Personal Branding

na światowym poziomie:

Pomożemy Ci zbudować najważniejszą markę w Twoim życiu:

Czyli markę pt. Ty.

To na jej konto pracujesz od urodzenia i będziesz to robił po kres swoich dni.

Dlatego też personal branding wymaga od Ciebie aż tyle uwagi, rozwagi i odpowiednich, skutecznych narzędzi – byś nigdy nie narzekał na brak zleceń, pracy i abyś wywoływał takie wrażenie, na jakim Ci zależy.

Największe korzyści ze świadomego budowania marki osobistej:

Nasi Klienci przyznają – stworzenie odpowiedniego wizerunku marki osobistej to nie tylko sposób na większą popularnośćbardziej profesjonalny wizerunek.

Zbudowanie dobrej marki osobistej dodaje także pewności siebie i pozwala łatwiej zdefiniować siebie w czasach, w których wszyscy musimy dopasowywać się do różnych sytuacji i oczekiwań.

„Jak Cię widzą, tak Ci… płacą!”

Zapytaj o możliwość współpracy

Dla kogo jest usługa Personal Brandingu:

Dla kandydatów o nową pracę

 Szukasz nowej posady? Pragniesz się przebranżowić i potrzebujesz nowego, profesjonalnego wizerunku, który sprawi, że pracodawcy będą się o Ciebie starać? Personal Branding jest więc dla Ciebie!

Dla wolnych strzelców

 Jako freelancer musisz nieustannie rywalizować z innymi – nie tylko na jakość usług czy cenę, ale także na profesjonalny wizerunek swojej osoby. Pomożemy Ci przebić się na rynku!

Dla osób reprezentatywnych w firmie

Eksponowane stanowisko to wielka odpowiedzialność – to właśnie od tego, jak budujesz swój wizerunek, zależą dochody w Twojej firmie. Pokażemy Ci, co warto zrobić, by – przy małym nakładzie pracy – osiągnąć duże efekty.

Co otrzymasz także Ty, korzystając z naszej usługi Personal Brandingu:

  • Strategię komunikacji swojej marki

    Dokument, który pomoże Ci łatwo, wygodnie i szybko podejmować najważniejsze decyzje w zakresie tworzenia wizerunku swojej marki osobistej. Co więcej – umożliwi Ci osiągnięcie całkowitej spójności na wszystkich poziomach komunikacji w przemyślany, bezstresowy sposób. Więcej o strategii komunikacji marki >>>

  • Osobistą stronę www

    Strona internetowa i lista mailingowa, a także odpowiednie profile na odpowiednich serwisach społecznościowych – a wszystko to skonfigurowane i zautomatyzowane tak, by zwiększać Twoją popularność bez niepotrzebnego zwiększania nakładów pracy.

  • Sesję zdjęciową / filmową / usługi komplementarne

    Sesja zdjęciowa? Teledysk lub film promujący Twoją osobę? A może potrzebujesz artykułów sponsorowanych, kontaktów z mediami lub po prostu merytorycznego wsparcia? Nie ma problemu!

Przykład wdrożenia marki osobistej

Agnieszka Łyko
Właściciel firmy dietetycznie.com

Działanie w oparciu o intuicję właściciela firmy sprawdza się tylko do pewnego momentu. Gdybym mogła cofnąć czas do pierwszego dnia prowadzenia firmy, aby moją dzisiejszą wiedzę na temat marketingu móc wtedy zastosować ,to bym to zrobiła. Dzięki temu na samym wstępie mojej działalności byłabym w stanie uzyskać wiedzę na temat kreacji marki mojego biznesu. Strategia komunikacji marki, to dokument, który daje mi dziś bardzo solidny fundament, na którym opiera się moja marketingowa przewaga konkurencyjna.


Kreacja strategii personal brandingu

W tym przypadku bardzo ważnym było zaprojektowanie takiej strategii komunikacji marki, aby w pełni odpowiadała na potrzeby klienta oraz była zgodna z możliwościami budżetowymi, którymi Agnieszka dysponowała.

Zaprojektowanie założeń pod identyfikację wizualną

W procesie tworzenia marki osobistej został przeprowadzony całkowity rebranding, dzięki czemu mogliśmy zaproponować zupełnie nową odsłonę identyfikacji wizualnej. Powtało nowe logo oraz całkowicie nowy design.

Wdrożenie nowej strony internetowej wykorzystującej format video

Nowa, responsywna strona www oparta o trend flat design pozwala Agnieszce w pełni wykorzystać możliwości jakie dają wyszukiwarki oraz media społecznościowe. Dzięki użytemu video komunikacja nabrała nowego wymiaru.

Wdrożenie kampanii marketingowej kierowanej do core targetu

Wdrożenie strategii nie może się udać bez jej późniejszego wdrożenia. Dzięki opracowanym założeniom cały czas jest prowadzona starannie targetowana kampania, do osób których problemy Agnieszka rozwiązuje.

Co konkretnie będzie zawierać Strategia Komunikacji Twojej Marki:

Strategia Komunikacji Marki Osobistej

– to najważniejszy dokument w procesie personal brandingu, który powstanie w trakcie naszej współpracy. Nasi Klienci chwalą go za to, że w przedstawia
jasny i zrozumiały plan działań, które są konieczne, byś dotarł do miejsca, w którym pragną być. Oto, co zawiera (w większości przypadków) Strategia:

  • Architektura marki

    Jakie pod-marki powinna wytworzyć Twoja marka osobista, by się wyróżniała, była wiarygodna i ciekawa? Jakie cele stawia sobie Twoja marka osobista? Jakimi słowami i ikonami powinna się posługiwać? Jakich powinna mieć wrogów? Jakie opowieści powinna snuć? Jakie cechy osobowości powinna eksponować, a jakie ukrywać?

  • Narzędzia marketingowe

    Pokażemy Ci krok po kroku nie tylko, jakich narzędzi powinieneś używać, aby szybko i skutecznie promować swoją osobę w Internecie i poza nim. Damy Ci także konkretne instrukcje, jak z tych narzędzi korzystać, planować ich użytek a kiedy je odkładać. A także ułożymy dla Ciebie tzw. lejek sprzedażowy, którym będą „spływać” do Ciebie nowi interesanci.

  • Analiza rynku

    Sprawdzimy, jakie mocne i słabe strony posiada Twoja konkurencja – abyś mądrze dobierał pole walki i znał słabości przeciwników. Uwzględnimy także wspierające i osłabiające niszę trendy rynkowe – tak, by Twoja marka miała perspektywy na lata.

  • Pozycjonowanie

    Do kogo powinna mówić Twoja marka? Jakie cechy powinna posiadać, a jakich nie? Jakim stylem powinna mówić? W jaki sposób może dostać się na szczyt? Z jakimi markami powinna się zadawać, a z jakimi nie? Podpowie Ci właśnie Strategia.

Dlaczego warto wybrać nas:

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby proces kreacji marki osobistej był zaprojektowany możliwie najbardziej optymalnie

– zgodnie z najnowszymi światowymi trendami w projektowaniu Strategii dla marek oraz najnowszą wiedzą z zakresu personal brandingu i marketingu.

Ile problemów może Ci sprawić brak profesjonalnej Strategii Komunikacji Marki Osobistej:

Są tylko 3 warunki, które musi spełniać komunikacja marki, aby odniosła sukces: systematyczność, spójność oraz zoptymalizowanie.

Jeśli którykolwiek z tych elementów nie będzie działał – zawiedzie cały plan.

O ile systematyczność komunikacji leży już w Twoich rękach – o tyle nad spójnościązoptymalizowaniem strategii komunikacji Twojej marki powinni popracować fachowcy z wieloletnim doświadczeniem.

W ten sposób oszczędzisz sobie nie tylko sporo pieniędzy wyrzucanych niepotrzebnie na nieskuteczne działania marketingowe, ale także mnóstwo nerwów i wysiłku związanego z „odkręcaniem” tego, co pójdzie nie po Twojej myśli.

Ile kosztuje usługa Personal Brandingu:

Każdy nasz Klient to inna historia – dlatego do kwestii wyceny podchodzimy zawsze indywidualnie.

Po wypełnieniu przez Ciebie briefu, dopasujmy idealnie elementy, które są dla ciebie niezbędne w procesie kreacji marki osobistej.

Może się bowiem zdarzyć, że będziesz potrzebować tylko niektórych elementów z prezentowanej przez nas oferty.

Po dokładnej analizie ustalimy zakres pracy oraz podamy precyzyjny kosztorys.

FAQ – najczęściej Zadawane Pytania w kwestii Personal Brandingu:

Personal Branding to dosłownie budowanie marki osobistej. Personal Branding obejmuje różne działania brandingowe i marketingowe mające na celu skonstruowanie w oczach odpowiednio dobranej grupy docelowej (targetu) odpowiedniego, atrakcyjnego i unikalnego wizerunku osoby – po to, aby zwiększyć rozpoznawalność marki osobistej oraz zainteresowanie jej usługami / produktami.

Pierwszym etapem pracy z marką osobistą jest zawsze szczegółowy wywiad z osobą, której markę osobistą mamy budować. Musimy poznać, jakie mocne i słabe strony ma dana osoba, czym może się wyróżnić. W kolejnych etapach podejmujemy wspólnie decyzję, do jakiej grupy docelowej marka osobista chce trafić i zbieramy o tej grupie dodatkowe informacje. Budujemy listę przymiotów pozycjonujących – które będą wskazówką, jaki wizerunek przez daną grupę docelową jest uznawany za atrakcyjny i pożądany. Finalnie – konstruujemy, z jakich narzędzi promocji marka powinna korzystać i w jaki sposób, aby stosunkowo najszybciej pozycjonowała się w wybranym fragmencie i zyskiwała na popularności. Dopiero, gdy mamy całą strategię, proponujemy kolejne działania – wdrożenie strony internetowej, sesje fotograficzne i inne aktywności.

Nie tylko! Dziś praktycznie każdy – bez względu na pracę, stanowisko czy specjalizację – może zainwestować w budowanie swojej marki osobistej. Powiemy nawet więcej – każdy z nas już to robi, tyle, że nie zawsze w oparciu o przemyślany i konsekwentnie wdrażany plan. Co często okazuje się wielokrotnie skuteczniejsze od przypadkowych działań od czasu do czasu.
W gronie naszych Klientów są prezenterzy, specjaliści IT, dietetycy i wiele osób o najróżniejszych profesjach. Czasem są to właściciele firm, freelancerzy, choć zdarzają się także pracownicy wyższych szczebli, którzy chcą budować swoją markę niezależnie od firmy, w której aktualnie pracują.

O ile produkt spożywczy czy kosmetyczny można dowolnie kształtować i naginać do swoich potrzeb – o tyle w przypadku człowieka nie można sobie pozwolić na tyle swobody. Dlatego też najpierw staramy się możliwie najlepiej poznać osobowość, z którą mamy zaszczyt pracować. Chcemy znać jej charakter, historię, unikalne spojrzenie na świat. Dopiero na podstawie tego proponujemy rozwiązania, które są spójne z promowaną osobą. I nigdy, przenigdy nie proponujemy czegoś, z czym osoba, z którą pracujemy, czułaby się źle.
Spójność i autentyczność marki – także osobistej – to jedne z najważniejszych cech brandu, które decydują o jego sukcesie.

Zbudowanie atrakcyjnego dla danego grupy docelowej wizerunku osoby ma na celu zbudowanie trwałej i owocnej sieci kontaktów z osobami, które potencjalnie mogą stać się zleceniodawcami lub klientami marki osobistej, z którą pracujemy.

Można je podzielić na 2 grupy: narzędzia brandingowe i marketingowe.
Narzędzia brandingowe mają na celu ustalenie, jaki wizerunek marki powinien być budowany i jakimi metodami. Ustalamy, jaką strategię pozycjonowania powinna mieć marka osobista, jakimi środkami wyrażać swoje przesłanie, z jakimi innymi markami osobistymi powinna wchodzić w spółki. Badamy także niszę – szanse, jakie daje, zagrożenia, jakie stwarza. Analizujemy konkurencję oraz różne czynniki, które mogą mieć wpływ na sukces lub porażkę marki osobistej.
Z kolei narzędzia marketingowe to cały zestaw opcji, których używamy na co dzień – od pozycjonowania SEO, przez kampanie reklamowe, po strony www, listy mailingowe czy content marketing.

Nasi Klienci często zwracają się do nas, gdy zdecydowali się podążyć określoną ścieżką kariery zawodowej – są pewni, że wybrali dobrą branżę, mają kompetencje i chcieliby przedstawić się światu z możliwie najlepszej strony.
Często także przychodzą do nas osoby, które już mają pewną markę, ale chciałby zoptymalizować strategię jej pozycjonowania, wzmocnić i odkryć nowe narzędzia, które pomogłyby jej w szybszym budowaniu autorytetu.
Z naszych usług korzystają także osoby, które zdecydowały się przekwalifikować lub też pozyskały na tyle ekspercką wiedzę lub umiejętności, iż uznały, że trzeba przedstawić swoją osobę szerszemu gronu – licząc na ciekawsze kontrakty, oferty czy propozycje współpracy.

Od lat budujemy marki osobiste swoje i naszych Klientów – i możemy przyznać: dopiero po latach widzimy, jak ważna jest wiedza i umiejętności w tej dziedzinie. To nie tylko wdrożenie porad typu „nie fotografuj się z alkoholem”. Połączenie najnowszej wiedzy z zakresu brandingu i marketingu, złożonych umiejętności perswazyjnych i prezentacyjnych a także poczucia smaku, estetyki – wszystko to sprawia, że nasi Klienci oszczędzają lata prób i błędów w budowaniu swojej marki osobistej – przyspieszając swoją karierę o lata świetlne.
Zapraszamy więc do współpracy także Ciebie – bo wierzymy, że jesteś warty najlepszego brandingu i marketingu!

Napisz więc do nas, opisz swoje cele i problemy – porozmawiajmy. To nic nie kosztuje!

Złóż zapytanie ofertowe.

Po wypełnieniu przez Ciebie briefu dopasujmy idealnie elementy,
które są dla ciebie niezbędne w procesie kreacji marki osobistej.

Może się bowiem zdarzyć, że będziesz potrzebować tylko niektórych
elementów z prezentowanej przez nas oferty.

Po dokładnej analizie ustalimy zakres pracy oraz podamy precyzyjny kosztorys.

Karolina Bajon

Karolina Łodyga

Skontaktuj się ze mną
Razem ustalimy optymalny plan działań dla Ciebie

Tel. +48 663 066 336

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić

Premium ConsultingPersonal branding