#117 Kiedy Twoja marka potrzebuje badań marketingowych?
Podejmowanie istotnych decyzji w oparciu o intuicję nie zawsze przynosi zakładany efekt.
Często wręcz bardziej szkodzi, niż pomaga.
Dlatego tak jak leczenia nie rozpoczyna się bez badań, tak podejmowania decyzji i wprowadzania istotnych zmian w biznesie, nie powinno się inicjować bez przeprowadzenia badań marketingowych.
Z tego odcinka naszego podcastu dowiecie się m.in. czy każda marka potrzebuje badań marketingowych oraz kiedy marki ich potrzebują.
——————-
Link do kursu ABC Strategii Marki: https://premium-consulting.pl/sklep/abc-strategii-marki-kurs-online/
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej. W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie? Nie czekaj dłużej - to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług: