#102 Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?
Każdy z nas spotkał się kiedyś z sytuacją, w której o czymś zapomniał. Co do tego nie ma wątpliwości.
Zapominamy o zamknięciu drzwi do mieszkania, pojawieniu się na spotkaniu czy odebraniu dziecka z przedszkola.
Okazuje się, że podobny mechanizm działa w przypadku, gdy tematowi pamięci przyjrzymy się bliżej z perspektywy czysto marketingowej.
Mózg konsumenta nie jest bowiem idealny i naturalną sprawą jest, że nigdy nie zapamięta on wszystkich szczegółów związanych z naszą marką.
Co dokładnie zapamiętują nasi klienci?
Jak wykorzystać sposób działania mózgu konsumentów na swoją korzyść?
Na te i wiele innych pytań dotyczących tego, jak działa pamięć konsumenta, postaramy się odpowiedzieć w dzisiejszym odcinku Wyższego Poziomu Marketingu.
Miłego odbioru 🤓🎙📈
——————-
Link do kursu ABC Strategii Marki: https://premium-consulting.pl/sklep/abc-strategii-marki-kurs-online/
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej. W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie? Nie czekaj dłużej - to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług: