
W TYM ODCINKU
Doświadczenie marki jest jak pogoda – zawsze jest… JAKIEŚ.
Natomiast to od marki zależy, jakie to doświadczenie finalnie dla klienta będzie – fantastyczne… czy raczej nieciekawe.
Dlatego w tym odcinku naszego podcastu powiemy Wam, co tracicie, jeśli bagatelizujecie doświadczenia Waszych klientów z Waszymi markami.
Miłego odbioru

KAROLINA ŁODYGA
Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA
Strateg marketingowy

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów
- #112 Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon
- #111 Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group