POSZUKUJEMY STRATEGA MARKETINGOWEGO

Masz doświadczenie w budowaniu marek? Branding nie jest Ci obcy?
Jesteś kreatywny, masz wiedzę i doświadczenie z zakresu marketingu lub sprzedaży?

Analiza i badania rynku

Potrafisz wnikliwie obserwować rynek? Słuchać potrzeb klientów? Dostrzegać trendy i ukryte zależności?

Tworzenie strategii marketingowych

Potrafisz zbudować całościową strategię marki, zdefiniować ciekawą nazwę lub hasło? Wiesz, jaką identyfikację powinna mieć marka, by spodobała się grupie docelowej?

Projektowanie systemu sprzedaży

Potrafisz zaprojektować skuteczny system sprzedaży? Kreatywnie łączyć narzędzia tradycyjnego marketingu z e-marketingiem?

Rynek potrzebuje silnych marek – ciekawych, atrakcyjnych, świeżych.

Potrzebuje także Ciebie – jeśli masz w ręku umiejętności związane z projektowaniem strategicznym marek.

Poszukujemy osób, które „czują rynek”, znają się na markach i chcą je wraz z nami tworzyć
– od strony strategicznej, sprzedażowej i koncepcyjnej.

Kogo dokładnie poszukujemy:


Doświadczenie zawodowe – min. 5 letnie w zakresie samodzielnego:

  • Tworzenia strategii marketingowych oraz komunikacyjnych jak również ich egzekucja.
  • Tworzenia planów marketingowych – średnio i długoterminowych (+12 miesięcy).
  • Budowania architektury i tożsamości marek.
  • Tworzenia budżetów marketingowych.
  • Analizowania i doboru grup docelowych.
  • Doboru i współpracy z partnerami usług marketingowych (domy mediowe, agencje interaktywne, eventowe, kreatywne).

ORAZ:

  • Znajomości oraz praktyki stosowania narzędzi komunikacyjnych ATL (ogólnopolskie kampanie TV, radio, OOH, prasa) i BTL (ogólnopolskie kampanie online, działania eventowe).
  • Znajomości trendów komunikacyjnych – w szczególności działań online.
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz formułowania wniosków w postaci syntetycznych raportów (np. Audyt komunikacji marketingowej).

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość technik badań rynkowych ilościowych, jakościowych oraz doświadczenie w tym zakresie.
  • Doświadczenie w segmencie publicznym.
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa z zakresu marketingu.
  • Umiejętność tworzenia koncepcji kreatywnych, copywriting.

Kompetencje:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym.
  • Wysoki poziom zaangażowania, energii, inicjatywy i chęci do pracy w zespole.
  • Otwartość na zmiany.
  • Samodzielność, dynamizm w działaniu, dobra organizacja pracy.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Wysokie umiejętności analitycznego i syntetycznego myślenia, w tym rekomendowania kierunków rozwoju.
  • Dobre umiejętności prezentacyjne i komunikacyjne, nawiązywania i budowania relacji.
  • Umiejętność kwestionowania status quo.
  • Umiejętność zarządzania czasem oraz priorytetyzacji zadań.
  • Umiejętność pracy zdalnej.

Co oferujemy:


  • Dobrą i przyjazną atmosferę współpracy.
  • Realizację ciekawych projektów strategicznych (dla biznesu, instytucji publicznych, miast i regionów).
  • Wsparcie zespołu ekspertów w procesie realizacji projektów.
  • Możliwość rozwoju wiedzy, doświadczenia i umiejętności w realizacji różnorodnych projektów.
  • Nienormowany czas pracy i możliwość pracy zdalnej w oparciu o systemy informatyczne do zarządzania projektami.

Znasz kogoś, kto byłby zainteresowany tym ogłoszeniem?

Udostępnij je dalej:

Aplikuj

W przyjaznej atmosferze i przy dobrej kawie porozmawiamy o możliwej współpracy.