[heading sub_header=”Wprowadź produkt na rynek i odnieś sukces” header_type=”h1″ section_swatch_override=”on” heading_colour=”#ffffff” sub_header_size=”lead” header_size=”super” header_weight=”bold” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”bordered” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”tall-top” margin_bottom=”tall-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI

[/heading]

[heading sub_header=”W czasach wielkiego nasycenia rynków produktami wszelkich typów, wykreowanie i wprowadzenie na rynek nowej marki produktowej bez właściwej strategii komunikacji marki jest wielkim wyzwaniem. Chcielibyśmy Ci w tym wyzwaniu profesjonalnie pomóc.” header_type=”h2″ section_swatch_override=”on” heading_colour=”#0c0c0c” sub_header_size=”lead” header_size=”big” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”normal-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

SKORZYSTAJ Z NASZYCH ATUTÓW

[/heading]

[svgfeaturedicon icon=”glasses” shape_size=”big” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#756f9a” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInUp” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Duże doświadczenie

[/heading]

Które od lat zdobywamy owocnie współpracując z przedsiębiorstwami w całej Polsce.

[svgfeaturedicon icon=”book” shape_size=”big” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#5b6187″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInUp” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Ogromna wiedza

[/heading]

Do której dostęp mamy dzięki ścisłej współpracy z ekspertami w dziedzinie marketingu, komunikacji i brandingu

[svgfeaturedicon icon=”brush” shape_size=”big” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#374a71″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInUp” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Wysoka kreatywność

[/heading]

Którą rozwijamy wciąż, tworząc projekty dla różnych klientów

[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”normal-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Czym jest Strategia Komunikacji Marki

[/heading]

To ściśle określony, zwizualizowany i szczegółowo opisany koncept kreatywny nowej marki – jej charakteru, wyglądu, cech – wraz z określeniem generalnych działań zmierzających do wypozycjonowania tejże marki w umysłach grupy docelowej.

Nieważne, jaki produkt czy usługę chcesz wprowadzić na rynek każda marka musi być przygotowana do rywalizacji o umysł klienta – o jego uwagę, ciekawość i czas.

Strategia Komunikacji Marki jest pierwszym i najbardziej istotnym działaniem, mającym na celu określenie, jakie przymioty powinna posiadać kreowana marka, by wyraźnie wyróżniać się w swojej niszy.

Oraz określenie, jak te przymioty wykazać w sferze komunikacji marki – jak powinien wyglądać logotyp, jakimi kolorami powinna dysponować marka, jaki rodzaj wzornictwa opanować, jakim językiem mówić do klienta i wiele, wiele innych rzeczy.

Widok Mac Premium Consulting
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”normal-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Korzyści jakie niesie ze sobą Strategia Komunikacji Marki

[/heading]

[svgfeaturedicon icon=”shield” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#756f9a” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInDown” scroll_animation_delay=”0.1″][heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”bold” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeIn” scroll_animation_delay=”0.1″]

Wyróżniająca się marka

[/heading]

dzięki analizie, będziemy wiedzieć też,jakie przymioty powinna posiadać Twoja marka, aby maksymalnie i szybko wyróżniać się na tle konkurencji – co jest najczęściej podstawowym warunkiem bycia zauważonym.

[svgfeaturedicon icon=”list” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#5b6187″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInDown” scroll_animation_delay=”0.3″][heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”bold” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeIn” scroll_animation_delay=”0.3″]

Spójna komunikacja

[/heading]

dzięki Strategii wszystkie podmioty twórcze, które będą pracować nad przyszłą marką – agencje, freelancerzy, Twoi pracownicy działu marketingu – będą mówić jednym głosem i znać markę jak dobrego znajomego.

[svgfeaturedicon icon=”ribbon” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#374a71″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInDown” scroll_animation_delay=”0.5″][heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”bold” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeIn” scroll_animation_delay=”0.5″]

Wysoka wartość postrzegana

[/heading]

dzięki świetnej zaprojektowanej marce, Twoje produkty, usługi czy firmy będą ocenianie jako bardziej prestiżowe, a klienci będą w stanie zapłacić za nie wyższą cenę.

[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”normal-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Nasza oferta stworzenia Strategii Komunikacji Marki dla Twojego produktu obejmuje:

[/heading]

[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”right” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInLeft” scroll_animation_delay=”0″]

Analizę grupy docelowej

[/heading]

Określenie cech demograficznych wybranej grupy docelowej, analiza jej potrzeb i oczekiwań, a także stworzenie profilu Klienta Idealnego.

[svgfeaturedicon icon=”users” shape_size=”big” shape=”round” animation=”none” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#304c78″ background_colour=”#ffffff” margin_top=”no-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”fadeInRight” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”right” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInLeft” scroll_animation_delay=”0″]

Analizę konkurencji

[/heading]

W której bierzemy pod uwagę przede wszystkim, jakie pola komunikacji marketingowej eksploatuje konkurencja i jakie nisze komunikacyjne zostawia wolne.

[svgfeaturedicon icon=”eye” shape_size=”big” shape=”round” animation=”none” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#2f4b78″ background_colour=”#e9e9e9″ margin_top=”no-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”fadeInRight” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”right” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInLeft” scroll_animation_delay=”0″]

Analizę bieżących trendów i mód

[/heading]

Aby nie tylko określić, jakie trendy i mody mogą pomóc w wykreowaniu nowej marki produktowej, ale także jakie trendy i mody mogą stanąć na przeszkodzie w jej rozwoju.

[svgfeaturedicon icon=”star” shape_size=”big” shape=”round” animation=”none” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#2f4b78″ background_colour=”#ffffff” margin_top=”no-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”fadeInRight” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”right” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInLeft” scroll_animation_delay=”0″]

Określenie charakteru marki

[/heading]

Poprzez zdefiniowanie unikalnych przymiotów marki, a także określenie, z jakimi wartościami, przekonaniami, obrazami, dźwiękami ma się marka kojarzyć.

[svgfeaturedicon icon=”ribbon-alt” shape_size=”big” shape=”round” animation=”none” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#2f4b78″ background_colour=”#e9e9e9″ margin_top=”no-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”fadeInRight” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”right” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInLeft” scroll_animation_delay=”0″]

Naming – czyli stworzenie nazwy marki

[/heading]

Która najlepiej będzie oddawać charakter marki. Przedstawiamy zazwyczaj 8-10 nazw do wyboru wraz z gruntowną analizą każdej nazwy (lingwistyczna, SWOT). Na tym etapie także doradzamy, czy warto użyć tagline’u i jak ewentualnie powinien on brzmieć.

[svgfeaturedicon icon=”flag-alt” shape_size=”big” shape=”round” animation=”none” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#2f4b78″ background_colour=”#ffffff” margin_top=”no-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”fadeInRight” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”right” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInLeft” scroll_animation_delay=”0″]

Założenia identyfikacji wizualnej

[/heading]

Określenie, jakimi wizualnymi przymiotami powinna charakteryzować się identyfikacja wizualna marki, aby osiągnęła zakładane cele (wyróżnienie na tle konkurencji, dopasowanie do trendów, preferencji grup docelowych itd.) Sugerujemy wybór odpowiedniego brand pattern, strategii total brandingu, symboliki gotowej do wykorzystania w logotypie, kolorystyki, czcionek itd.

[svgfeaturedicon icon=”image” shape_size=”big” shape=”round” animation=”none” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#2f4b78″ background_colour=”#e9e9e9″ margin_top=”no-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”fadeInRight” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”right” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInLeft” scroll_animation_delay=”0″]

Opracowanie kontekstów użycia marki

[/heading]

Określenie, w jakich kontekstach życiowych marka i wartości, do których się odwołuje (a także korzyści czy obietnice), mają się przypominać grupie docelowej, a także określenie, jak target ma korzystać z marki, gdzie, kiedy, z kim itd.

[svgfeaturedicon icon=”list” shape_size=”big” shape=”round” animation=”none” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#2f4b78″ background_colour=”#ffffff” margin_top=”no-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”fadeInRight” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”right” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInLeft” scroll_animation_delay=”0″]

Założenia komunikacji werbalnej

[/heading]

Opracowanie unikalnego języka, jakim marka będzie się posługiwać, poprzez określenie dozwolonych i niedozwolonych stylów, tonacji, środków stylistycznych, słownictwa itd. Pomocą w zrozumieniu służą przykłady komunikatów, jakie marka może wypuścić na rynek (reklamy prasowe, radiowe, TV, wpisy w mediach społecznościowych, tematy i nagłówki na bloga itd.).

[svgfeaturedicon icon=”bullhorn” shape_size=”big” shape=”round” animation=”none” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#2f4b78″ background_colour=”#e9e9e9″ margin_top=”no-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”fadeInRight” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”right” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInLeft” scroll_animation_delay=”0″]

Opracowanie punktów styku marki z grupą docelową

[/heading]

Określenie zarówno typowych punktów (strona internetowa, telewizja, radio), jak i nietypowych punktów: reklamy ambientowe, wirusowe itd.

[svgfeaturedicon icon=”target” shape_size=”big” shape=”round” animation=”none” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#2f4b78″ background_colour=”#ffffff” margin_top=”no-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”fadeInRight” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”right” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInLeft” scroll_animation_delay=”0″]

Opracowanie strategii pozycjonowania marki

[/heading]

Wybór odpowiednich strategii w zależności od sytuacji rynkowej, działań konkurencji i grup docelowych. Analiza typowych i nietypowych form pozycjonowania marki, określenie ich zalet oraz wad.

[svgfeaturedicon icon=”graph” shape_size=”big” shape=”round” animation=”none” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#2f4b78″ background_colour=”#e9e9e9″ margin_top=”no-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”fadeInRight” scroll_animation_delay=”0″]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”normal-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Sprawdź opinie naszych klientów

[/heading]

[shapedimage image=”12257″ shape_size=”medium” shape=”round” animation=”pulse” magnific=”on” alt=”Agnieszka Łyko” link_target=”_self” overlay_grid=”0″ background_colour=”#e9e9e9″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Działanie w oparciu o intuicję właściciela firmy sprawdza się tylko do pewnego momentu. Gdybym mogła cofnąć czas do pierwszego dnia prowadzenia firmy, aby moją dzisiejszą wiedzę na temat marketingu móc wtedy zastosować ,to bym to zrobiła. Dzięki temu na samym wstępie mojej działalności byłabym w stanie uzyskać wiedzę na temat kreacji marki mojego biznesu. Strategia komunikacji marki, to dokument, który daje mi dziś bardzo solidny fundament, na którym opiera się moja marketingowa przewaga konkurencyjna.

Agnieszka Łyko
Właściciel firmy dietetycznie.com

[shapedimage image=”6440″ shape_size=”medium” shape=”round” animation=”pulse” magnific=”on” alt=”Iwona Kurzawińska” link_target=”_self” overlay_grid=”0″ background_colour=”#e9e9e9″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Strategia komunikacji marki to dokument, który pozwolił naszej firmie wdrożyć cały arsenał działań marketingowo reklamowych. Dzięki opracowaniu strategii komunikacji marki uzyskaliśmy wytyczne i założenia, które pozwalają nam w sposób spójny i usystematyzowany komunikować z naszym rynkiem. Nie wyobrażam sobie dziś funkcjonowania naszej firmy bez wykonania tej pracy. Polecam każdemu, kto chce jasno i klarownie zakomunikować swoim klientom propozycje wartości.

Iwona Kurzawińska
Dyrektor operacyjny Agencji Rozwoju Regionalnego S.A w Koninie

[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”on” heading_colour=”#ffffff” sub_header_size=”normal” header_size=”bigger” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”normal-top” margin_bottom=”normal-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

6 etapów konstruowania Strategii Komunikacji Marki:

[/heading]

[svgfeaturedicon icon=”briefcase-full” shape_size=”big” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#756f9a” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]
[panel title=”Zbieranie informacji (research), badanie ich wiarygodności i spójności ” style=”panel-default” margin_top=”no-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInUp” scroll_animation_delay=”0″ extra_classes=”center_text”]

w celu stworzenia prawdziwego i użytecznego opisu rzeczywistości dotyczącego preferencji konsumentów, konkurencji rynkowej oraz aktualnych trendów i mód. Po wspólnym zaakceptowaniu zebranych informacji następuje…

[/panel]
[svgfeaturedicon icon=”brush” shape_size=”big” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#5b6187″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]
[panel title=”Praca kreatywna” style=”panel-default” margin_top=”no-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInUp” scroll_animation_delay=”0.5″ extra_classes=”center_text”]

czyli tworzenie charakteru marki i dobieranie jej atrybutów (kolorów, symboli, obrazów, muzyki, języka) na podstawie zebranych danych. Po zakończeniu prac na tym etapie, prezentujemy koncepcje nazw, logotypów, total brandingu (wraz z określeniem parametrów zmysłowych).

[/panel]
[svgfeaturedicon icon=”glasses” shape_size=”big” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#374a71″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]
[panel title=”Badanie koncepcji, konsultacje i poprawki ” style=”panel-default” margin_top=”no-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInUp” scroll_animation_delay=”1″ extra_classes=”center_text”]

badanie koncepcji za pomocą wybranych narzędzi (np. dyferencjał semantyczny Osgooda), a także dokonanie analizy SWOT każdej koncepcji, konsultacje z właścicielami firmy, jak i z pracownikami.

[/panel]
[svgfeaturedicon icon=”padlock-closed” shape_size=”big” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#756f9a” margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]
[panel title=”Zatwierdzenie Strategii Komunikacji Marki ” style=”panel-default” margin_top=”no-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInUp” scroll_animation_delay=”0″ extra_classes=”center_text”]

czyli ostateczne zaakceptowanie wybranej koncepcji i odrzucenie tych, które w świetle zdobytej wiedzy się nie sprawdzą.

[/panel]
[svgfeaturedicon icon=”users” shape_size=”big” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#5b6187″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]
[panel title=”Szkolenia” style=”panel-default” margin_top=”no-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInUp” scroll_animation_delay=”0.5″ extra_classes=”center_text”]

szkolenie pracowników firmy (dyrektorów, managerów, pracowników kreatywnych, sprzedawców) z nowej Strategii Komunikacji Marki i jej założeń.

[/panel]
[svgfeaturedicon icon=”calendar” shape_size=”big” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#374a71″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]
[panel title=”Systematyczny audyt komunikacji marketingowej ” style=”panel-default” margin_top=”no-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”fadeInUp” scroll_animation_delay=”1″ extra_classes=”center_text”]

weryfikacja, czy Strategia Komunikacji Marki jest prawidłowo wdrażana przez osoby odpowiedzialne za zarządzanie marką oraz komunikację z konsumentami.

[/panel]
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”normal-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Szczegółowy wykaz etapów i celów pracy:

[/heading]

Etap / Działanie Cel Efekt Co zawiera dokumentacja
1. Analiza rynku Odkrycie: mocnych i słabych stron konkurencji, jej cech wyróżniających; trendów wzmacniających i osłabiających na rynku; rozpoznanie potrzeb grupy docelowej. Uzyskanie pewności, że kolejne działania strategiczne będą oparte na faktach i będą miały podstawy w rzeczywistości.
  • Listę największych konkurentów wraz z analizą ich ofert oraz jakości komunikacji;
  • Propozycję segmentacji grup docelowych (np. segmentacja emocjonalna, wielkościowa, branżowa, cenowa) – wraz z analizą jej atrakcyjności;
  • Sygnały kategorii – czy istnieją bodźce, po których potencjalny klient rozpoznaje markę z Państwa branży (jeśli tak, to jakie);
  • Informacje o trendach wzmacniających (i jak je wykorzystać) oraz osłabiających (i jak je niwelować) [element może mieć różną wielkość w zależności od tego, jakie informacje uda się zdobyć]
2. Budowanie koncepcji marki Zbudowanie koncepcji marki, która będzie atrakcyjna dla wybranej grupy docelowej, a także wyróżniająca, ciekawa; Pełna informacja o tym, jak powinna wyglądać marka, jaką strukturę posiadać, jak jej używać i budować jej pozycję;
  • Lista sugerowanych przymiotników pozycjonujących markę w wybranym segmencie rynkowym (+ jak te przymioty wdrożyć);
  • Wybór strategii pozycjonowania marki i zdobywania rynku (np. strategia księżyca, strategia poszerzania rynku, co=branding itd.)
  • Szkielet marki: główna obietnica, osobowość marki; opowieść marki; jej słowa i ikony; rytuały marki; wrogowie marki; styl komunikacji marki; marki funkcjonalne (czy są możliwe do utworzenia, jeśli tak, to jakie); możliwe do użycia schematy kreatywne;
3. Wybór narzędzi marketingowych Przeanalizowanie dostępnych narzędzi marketingowych oraz technik marketingowych, w celu wyłonienia najlepszych narzędzi; Skonstruowanie pełnego lejka sprzedażowego;
  • Lista sugerowanych narzędzi, technik i nurtów marketingowych – wraz z ich analizą oraz instrukcją stosowania (np. przykładowe komunikaty);
  • Schemat lejka sprzedażowego – jak powinien funkcjonować i przyciągać nowych klientów;
  • Plan i kolejność wdrażania elementów lejka sprzedażowego;
[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”normal-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

FAQ czyli wszystko o co chcesz nas zapytać

[/heading]

Kiedy firma powinna zainwestować w Strategię Komunikacji Marki?

Najlepiej jeszcze przed rozpoczęciem innych działań marketingowych.

Logo firmy, jej nazwa, identyfikacja wizualna, strona internetowa i wszelkie inne działania marketingowe powinny być podporządkowane Strategii Komunikacji Marki – być narzędziem w rękach stratega. A nie elementami, do których Strategię należy dopasowywać.

Taka kolejność działań, w której to Strategia Komunikacji Marki jest definiowana w pierwszej kolejności – przynosi bowiem najlepsze możliwe rezultaty – silnie pozycjonuje markę, w sposób zdecydowany i klarowny prezentując ofertę firmy.

Gdy już inne działania marketingowe są wdrożone przed pracą nad Strategią Komunikacji Marki – może się okazać, że z punktu widzenia wynikającego ze Strategii są zbędne lub nieprawidłowo wykonane.

Dlaczego firmy inwestują w Strategie Komunikacji Marek?

Czasy, w których wystarczyło mieć stronę internetową, ładne logo i pakiet wizytówek odchodzi do lamusa.

Dziś trzeba sprawnie koordynować działania marketingowe na różnych poziomach i polach tak, by sprytnie się zazębiały, były spójne i godnie reprezentowały tworzoną markę.

Bez Strategii Komunikacji Marki – która określa generalne założenia komunikacyjne dla całej tworzonej marki – jest to niemożliwe.

Marka bez Strategii jest jak państwo bez konstytucji. Nie wiadomo, jakimi regułami się rządzi, jaki ma ustrój, jak działa, co jest ważne a co nie.

Jak pokazuje nasza praktyka i badania rynkowe – dobrze skonstruowana i wdrożona Strategia przynosi zawsze lepsze efekty niż chaotyczne, intuicyjne i krótkoterminowe działania.

Kto konkretnie korzysta ze Strategii Komunikacji Marki i w jaki sposób?

Dokument, w którym jasno opisano założenia Strategii Komunikacji Marki, jest szalenie przydatny, gdy nad marką pracuje wiele osób i podmiotów: agencji różnego typu, freelancerów, sprzedawców czy osób z różnych działów firmowych.

Aby wszyscy wiedzieli, nad jaką marką pracują, jakie są jej cechy rozpoznawcze i jak te cechy komunikować, wymagana jest jedna, spójna i przejrzysta Strategia – będąca przepisem i instrukcją, jak prezentować markę światu.

Każdy, kto pracuje nad komunikacją marki, powinien znać dokładnie strategiczne założenia, które są dla marki charakterystyczne i ważne dla jej pozycjonowania.

Czy Strategię Komunikacji Marki tworzy się jeden raz?

Zależy. Bywa, że Strategia Komunikacji Marki za pierwszym razem jest tak dobrze skonstruowana, że nie wymaga korekty i może służyć firmie przez wiele lat.

Bywa też tak, że przynosi odmienne rezultaty od oczekiwanych i trzeba dokonać korekty kursu.

Ponieważ każda sytuacja jest inna – nie da się odpowiedzieć prosto na to pytanie.

Jaka jest największa korzyść z posiadania i wdrożenia Strategii Komunikacji Marki?

Wzrost wartości postrzeganej: firmy, produktu, człowieka, miejscowości i wszelkich innych podmiotów, których dotyczy kreowana marka.

Wyższa wartość postrzegana sprawia, że potencjalni klienci są w stanie zapłacić więcej za produkt czy usługę. A jeśli cena zostanie obniżona – oferta firmy będzie postrzegana jako większa okazja.

Całość działań i założeń opisanych w Strategii Komunikacji Marki ma na celu wyróżnić markę na tle konkurencji (by była zapamiętywana), pozycjonować ją w umysłach klientów, komunikować jej wartości i obietnice. Co – summa summarum – zawsze sprowadza się do wzrostu jej wartości postrzeganej.

Z jakimi kosztami muszę się liczyć, zlecając stworzenie Strategii Komunikacji Marki?

Wycena w każdym przypadku jest indywidualna, ponieważ mamy do czynienia z tak różnymi firmami, z tak wieloma modelami biznesowymi, że nie sposób ułożyć stałego cennika.

Dlatego zachęcamy do zadania nam zapytania ofertowego – z chęcią przygotujemy wycenę dla Twojej firmy.

Ile czasu zajmuje stworzenie Strategii Komunikacji Marki?

W zależności od ilości pracy, jaka będzie potrzebna, by stworzyć Strategię Komunikacji Marki, czas ten waha się od 10 dni roboczych do nawet kilku miesięcy – w czasie których zbieramy informacje, analizujemy je, badamy rynek i tworzymy koncepcje kreatywne.

Na jakiej podstawie dokonywana jest wycena usługi stworzenia Strategii Komunikacji Marki?

Ponieważ każda sytuacja jest inna – musimy przeprowadzić z Klientem wywiad, na podstawie którego uzyskujemy jasny obraz prac, jakie muszą być wykonane w przypadku danej marki (firmy, produktu, osoby). Następnie proponujemy zakres prac i uzgadniamy, które z nich będą realizowane oraz w jakiej kolejności.

Na tej właśnie podstawie dokonujemy wyceny.

Już mam Strategię Komunikacji Marki. Czy inwestować w kolejną?

Jeśli Strategia Komunikacji Marki, którą aktualnie posiadasz i realizujesz, nie przynosi oczekiwanych rezultatów – możesz zainwestować w nową strategię lub też skorygować tę, którą masz.

Możemy się zająć takim audytem Strategii Komunikacji Marki – zbadać, gdzie popełniono błąd, dokonać korekty i wskazać nowe możliwości rozwoju marki.

Skontaktuj się z nami – chętnie Ci w tym pomożemy.

Kiedy NIE inwestować w Strategię Komunikacji Marki?

Ponieważ konkurencja jest już bardzo silna niemal w każdej dziedzinie gospodarki – inwestowanie w Strategię Komunikacji Marki jest praktycznie zawsze potrzebne w większym lub mniejszym stopniu.

Myślenie w kategorii budowania marki opłaca się praktycznie zawsze, gdy firma planuje istnieć na rynku w ciągu kilku najbliższych lat. Wartość dobrze skonstruowanej i pozycjonowanej marki często przekracza nawet wartość samej firmy.

[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”normal-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Jesteśmy elastyczni:

[/heading]

Każdy nasz Klient ma inne wymagania, potrzeby a także znajduje się w odmiennej sytuacji. Dlatego stawiamy na elastyczność naszej oferty.

Oferujemy nie tylko opracowywanie całości Strategii Komunikacji Marki – ale także tylko niektórych jej fragmentów (np. tylko doboru nazwy, opracowania identyfikacji wizualnej, języka marki itd.). Także nie musimy zajmować się całością procesu wdrażania, lecz tylko niektórymi jego aspektami (np. audytem lub szkoleniami).

Dopasujemy się do Twoich potrzeb!

[heading sub_header=”Już teraz możesz pobrać nasz folder i uzyskać pełne kompendium wiedzy na temat świadczonych przez nas usług” header_type=”h2″ section_swatch_override=”on” heading_colour=”#0c0c0c” sub_header_size=”lead” header_size=”big” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”normal-top” margin_bottom=”short-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Pobierz nasz folder w formie PDF

[/heading]

[heading header_type=”h2″ section_swatch_override=”off” heading_colour=”#000000″ sub_header_size=”normal” header_size=”normal” header_weight=”regular” header_align=”center” header_condensed=”not-condensed” header_underline=”no-bordered-header” header_underline_size=”bordered-normal” header_fade_out=”off” margin_top=”short-top” margin_bottom=”normal-bottom” scroll_animation=”none” scroll_animation_delay=”0″]

Skontaktuj się z nami:

[/heading]

Ty decydujesz:

Zapraszamy serdecznie do kontaktu z nami w celu określenia szczegółów współpracy lub rozwiania ewentualnych wątpliwości odnośnie naszej oferty.

Karolina Bajon

Karolina Łodyga

Skontaktuj się ze mną
Razem dobierzemy optymalny plan działań dla Twoich potrzeb

Tel. +48 663 066 336

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić

[svgfeaturedicon icon=”globe” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#7c75a3″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”rollIn” scroll_animation_delay=”0″ link=”/firmowa-strona-internetowa/” animation=”rollIn”]
[svgfeaturedicon icon=”ribbon-alt” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#716a94″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”rollIn” scroll_animation_delay=”0.2″ link=”/remarketing-reklama-personalizowana/” animation=”rollIn”]
[svgfeaturedicon icon=”network” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#665f85″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”rollIn” scroll_animation_delay=”0.4″ link=”/strategia-komunikacji-marki/” animation=”rollIn”]
[svgfeaturedicon icon=”graph” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#5a5375″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”rollIn” scroll_animation_delay=”0.6″ link=”/plan-komunikacji-marketingowej/” animation=”rollIn”]
[svgfeaturedicon icon=”list” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#2f4b78″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”rollIn” scroll_animation_delay=”0.8″ animation=”rollIn” link=”/oferta/audyty-marketingowe/”]
[svgfeaturedicon icon=”users” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#2a436b” margin_top=”short-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”rollIn” scroll_animation_delay=”1″ animation=”rollIn” link=”/szkolenie-skuteczny-marketing/”]
[svgfeaturedicon icon=”speech-bubble” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#24395c” margin_top=”short-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”rollIn” scroll_animation_delay=”1.2″ link=”/oferta/konsultacje-marketingowe/” animation=”rollIn”]
[svgfeaturedicon icon=”doc” shape_size=”medium” shape=”round” overlay_grid=”0″ icon_colour=”#ffffff” background_colour=”#203352″ margin_top=”short-top” margin_bottom=”no-bottom” scroll_animation=”rollIn” scroll_animation_delay=”1.4″ link=”/copywriting/” animation=”rollIn”]