Szkolenie otwarte:

Filary Silnej Marki
biznesowej i osobistej

Czyli jak dzięki strategii marketingowej
i skutecznej egzekucji wejść na Wyższy Poziom Marketingu

Prowadzący: Karolina i Mariusz Łodyga
12.06.2019 Poznań

Sprawdzona metodologia strategiczna FSM

która wprowadzi Cię na wyższy poziom w marketingu

Realne Strategie Marketingowe

prawdziwe przykłady realizowanych strategii marketingowych, które wykorzystasz jako benchmark

Skuteczne narzędzia analityczne

które pozwolą Ci na
zdobycie pełniejszego wglądu w potrzeby klientów

Dla kogo jest to szkolenie?

Filary Silnej marki osobistej i biznesowej to szkolenie specjalnie zaprojektowane dla osób, które chcą zbudować swoją marką osobistą lub markę swojego biznesu w oparciu o sprawdzoną, przetestowaną w biznesie i skuteczną metodologię strategiczną.

W ciągu jednego dnia poznasz strategiczne filary, na których ustawisz swój biznes na długie lata naprzód. To 8 godzin, które całkowicie zmienią twój sposób prowadzenia działań marketingowych.

Szkolenie to pozwoli również ustrzec Cię przed niepotrzebnymi wydatkami. Nie będziesz więcej działać na ślepo, bez właściwych drogowskazów. W długiej perspektywie zarobisz więcej, w krótkiej unikniesz kosztownych i bardzo wypalających budżety eksperymentów.

Nasza autorska metodologia strategiczna FSM (Filary Silnej Marki), to sprawdzony sposób na kreowanie silnych marek. Zawiera w sobie przetestowane know how, które z powodzeniem wdrażamy podczas pracy z naszymi klientami.

Wdrożenia naszych strategii marketingowych potrafią zaowocować nawet o 100% większymi przychodami w zaledwie 12 miesięcy od implementacji.

Doradztwem strategicznym zajmujemy się od 2007 roku. Nasza firma ma na swoim koncie współpracę zarówno z markami osobistymi, na przykład Daniel Siwiec, markami biznesowymi, na przykład: Studio Kreacja, markami regionalnymi, na przykład: Miasto Kalisz, jak i markami dosłownie fantastycznymi, takimi jak: Festiwal Fantastyki Pyrkon. 

Strategia marketingowa jest niczym mapa drogowa dla Twojego biznesu. Jeśli opracujesz ją dobrze, to bardzo szybko i efektywnie dotrzesz do celu, jakim jest zdobywanie właściwych klientów. Takich klientów, których chcesz obsługiwać.

Zapisz się na szkolenie już teraz i poznaj metodologię, narzędzia oraz strategie, na których zbudujesz swoją markę i wejdziesz na wyższy poziom marketingu.

Wejdź na Wyższy Poziom Marketingu

Jeśli chcesz, aby Twoja marka osiągnęła sukces, musisz zacząć do poznania Twoich Klientów i… Twojej marki.

twoje Korzyści ze szkolenia

1

Dowiesz się, jak analizować otoczenie konkurencyjne, by znaleźć niewykorzystane obszary i na tej bazie zbudować unikalną pozycję Twojego biznesu.

2

Poznasz Filary Silnej Marki, czyli nauczysz się jak pozycjonować Twoją markę, aby przyciągnąć właściwych konsumentów.

3

Dowiesz się, jak dobrać archetypy dla Twojej marki i na ich bazie stworzyć wyróżniającą się Osobowość Marki.

4

Dowiesz się, jak konstruować
komunikaty marketingowe
,
by maksymalnie dopasować
je
do grupy docelowej.

5

Poznasz jak zaplanować 
harmonogram spójnej z założeniami strategicznymi komunikacji
marketingowej.

6

Poznasz narzędzia badawcze, analityczne i dowiesz się, czego potrzebuje Twój konsument, aby wybrał właśnie Twoją ofertę.

Agenda szkolenia

Będziesz miał niezwykłą okazję, by w przyjaznej atmosferze otrzymać najlepszą i najnowszą wiedzę dotyczącą budowania silnej marki.
A także zadania pytań prowadzącym.

Gwarantujemy jasność przekazu i wysokie stężenie praktycznej wiedzy – która przyspieszy rozwój Twojej firmy o lata.

  1. Wprowadzenie do marketingu strategicznego

    • Od marki do konwersji – marketingowe tryby, które muszą ze sobą współistnieć.
  1. Strategia marketingowa silnej marki biznesowej i osobistej:

a. Jak analizować rynek i otoczenie konkurencyjne, by wyciągać najważniejsze insighty

      • Jak analizować konkurentów, by zdekodować DNA ich marki.
      • Jak na bazie analizy konkurencyjnej, dzięki mapom wizerunkowym, odnaleźć luki rynkowe umożliwiające budowę unikalnego, wyróżnialnego pozycjonowania marki.
      • Jak pozyskać wgląd w potrzeby target grupy oraz określić persony odpowiadające jej profilowi na bazie demo i psychografii.

Przerwa kawowa

b. Filary Silnej Marki – czyli elementy tworzące pozycjonowanie rynkowe marki

      • Jak określić pozycjonowanie marki względem konkurentów rynkowych na bazie filarów marki.
      • Jak precyzyjnie zdefiniować potrzeby grupy docelowej (consumer insight), aby stworzyć atrakcyjną propozycję wartości marki.
      • Jak zdefiniować główną obietnicę marki, aby skutecznie przyciągała klientów.
      • Jakie elementy muszą się znaleźć w pozycjonowaniu, aby zbudować wiarygodność marki w umysłach grupy docelowej.
      • Jak zdefiniować i jak komunikować korzyści racjonalne i emocjonalne marki.
      • Jak określić strategiczne wartości marki – matryca wartości.
      • W jakim tonie marka powinna komunikować, aby była spójna z przyjętymi założeniami – baza cech komunikatów dla określonych typów pozycjonowania.

Przerwa lunchowa (we własnym zakresie)

c. Osobowość silnej marki – w jaki sposób ją zaprojektować i wdrożyć

      • Czym są archetypy marki, jak je dobrać i jak się nimi posługiwać w komunikacji marketingowej – mapa archetypów.
      • Jak określić oczekiwany wizerunek marki w umyśle grupy docelowej.
      • Czym jest manifest marki i jak go zdefiniować, aby oddawał przyjęte pozycjonowanie marki.
      • Jakim językiem powinna posługiwać się marka, aby być zgodnym z określonym pozycjonowaniem.
      • Jak wizualnie budować wizerunek marki, by wspierał określone pozycjonowanie marki.
      • Czym jest platforma komunikacyjna marki i jak ją zaprojektować, by skutecznie komunikowała główną ideę marki – przykłady platform komunikacyjnych.
      • Jak zaprojektować lejek marketingowy, by komunikaty marketingowe były dopasowane do odpowiednich etapów kontaktu z marką.
      • Jak zaprojektować serię doświadczeń na każdym etapie kontaktu z marką.
  1. Egzekucja i komunikacja silnej marki.

    • Kogo potrzebujesz w zespole strategicznym i jak rekrutować niezbędnych specjalistów.
    • W jaki sposób dobrać agencje kreatywne do współpracy – briefing agencji i debriefing propozycji kreatywnych.
    • Jakiej wysokości budżety zabezpieczyć na poczet egzekucji strategii marketingowej – budżet na przygotowanie strategii, budżet na przygotowanie kreacji oraz na zakup mediów.
    • Jak zaplanować harmonogram komunikacji marketingowej – planer publikacyjny i jakie elementy może zawierać.
    • Najczęstsze przyczyny porażek kampanii marketingowych.

Przerwa kawowa

  1. Narzędzia strategicznego marketera.

    • Narzędzia badawcze, dzięki którym dowiesz się, co myśli o marce grupa docelowa.
    • Narzędzia analityczne umożliwiające monitorowanie działań marketingowych i zachowań klientów na stronie www.
    • Narzędzia komunikacyjne, dzięki którym zrealizujesz założone plany komunikacyjne.
  1. Q&A – sesja pytań i odpowiedzi z prowadzącymi szkolenie.

Prowadzący szkolenie

Karolina i Mariusz Łodyga: Małżeństwo prowadzące wspólnie firmę Premium Consulting. Do marketingu zawsze podchodzą strategicznie. Wierzą, że tylko w ten sposób mogą wspierać klientów w rozwoju ich marek.

Nie obiecują efektów natychmiast i nie mówią, że samo przygotowanie strategii spowoduje sukces marki. Mówią natomiast, że działanie na YOLO, bez planu i bez wizji celu jest działaniem prowadzącym do przepalania budżetów i energii. Wierzą, że strategia marketingowa jest receptą na pozyskiwanie właściwych klientów.

Przygotowują nie tylko dokładną dokumentację, ale też uczą, jak wdrożyć strategię.
Dbają o to, by klienci inwestowali swój czas i budżety marketingowe tylko tam, gdzie ma to sens.

Wprowadzają klientów na Wyższy Poziom Marketingu.

Opracowali ze swoim zespołem raporty:

Strategia Marketingowa w polskim biznesie 2019

Personal branding w Polsce 2019

Mariusz Łodyga:

Strateg, konsultant, trener – Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. W biznesie od 16 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, Santander Bank, BGŻ BNP Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Miasto Kailisz, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz setek firm z sektora MŚP. (więcej na: www.mariusz-lodyga.pl). 

Karolina Łodyga:

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej kierunku zarządzania marketingowego. Fascynuje się marketingiem, nowymi mediami oraz gadżetami technologicznymi. W Premium Consulting dba o to, by projekty strategiczne przebiegały zgodnie z agendą merytoryczną oraz harmonogramem. Odpowiada za implementację i obsługę narzędzi marketingowych, które są wykorzystywane w egzekucji strategii marketingowej. Karolina sprawia, że każdy projekt jest dowożony zgodnie z wytycznymi i zawsze na czas

karolina i mariusz łodyga

Galeria zdjęć ze szkoleń

Poniżej prezentujemy zdjęcia z wybranych wystąpień oraz szkoleń zrealizowanych przez Mariusza Łodygę.

Wybrane marki, na których zlecenie pracowaliśmy

Opinie klientów

Daniel Siwiec
Nowoczesny Inwestor

Mariusza znam od wielu lat i od początku wiedziałem, że jest cenionym strategiem marketingowym. Zdecydowałem się na współpracę z nim i Premium Cosulting ponieważ miałem świadomość, że wszystkie moje działania marketingowe są wykonywane intuicyjnie, bez badania ich skuteczności, a także bez wytyczonego kierunku.

Przed podjęciem współpracy nie byłem przekonany czy rzeczywiście potrzebuję strategii marketingowej. Teraz jestem pewien, że to była bardzo dobra decyzja. Wiem co ważne jest dla moich klientów i dzięki temu łatwiej mogę do nich dotrzeć. 

Współpraca przebiegała bezproblemowo, a każda z sesji strategicznych była cenną lekcją dla mnie i mojego zespołu. Polecam każdemu, kto chce świadomie kreować wizerunek swojej marki.

Piotr Derkacz
Prezes Zarządu Stowarzyszenia „Klub Fantastyki Druga Era”

Jako marka skupiona na fantastyce chcielibyśmy serdecznie polecić fantastyczny zespół strategów marketingowych, który wprowadził Festiwal Fantastyki Pyrkon na zupełnie nowy poziom! Premium Consulting opracowało kompleksową strategię marketingową zakładającą nowe pozycjonowanie marki oraz uporządkowanie jej dotychczasowego potencjału.

Dzięki analizie dotychczasowych działań i optymalizacji wykorzystania narzędzi marketingowych powstała strategia komunikacji marki. Premium Consulting uwzględniło w swojej pracy możliwości kadrowe i finansowe Festiwalu. Dzięki tak profesjonalnemu podejściu do tematu, wewnętrzny dział marketingu Festiwalu jest w stanie skutecznie realizować założenia strategiczne, znacznie poprawiając dotychczasowe wyniki.

Agnieszka Szałęga – Gazda
Owner Idea INVEST

…Po przeanalizowaniu wszystkich treści doznałam olśnienia – „ TEN GOŚĆ DOBRZE GADA”. Treść to jedno, ale sposób przekazania jej wartości to drugie. Mając przyjemność uczestniczyć w warsztacie Mariusza dotyczącym tematyki komunikacji marketingowej w Social Media miałam okazję nie tylko przekonać się, że „wydawało mi się, że wiem wiele” – ale zawsze można wiedzieć więcej, ale również poznać fantastycznego gościa, który jest w odpowiednim czasie i na odpowiednim miejscu… WINNING – wyjątkowo inspirujący, nietuzinkowy, niebanalny i nakręcający generator… do życia…do zmian i słuchania ze zrozumieniem.

Arkadiusz Bajerski
Właściciel marki Ad'or

„Z całego serca” rekomendujemy firmę Premium Consulting, która przygotowała dla nas strategię marketingową oraz całą identyfikację wizualną nowej marki.

Ukazanie słabych stron, znalezienie mocnych, a następnie nowa wizja oraz usystematyzowanie działań naszej marki określiło nam kierunek, w którym chcemy podążać. Działania marketingowe opracowane przez zespół Premium Consulting pokazały nam, jak w nowoczesny sposób prowadzić biznes i sprostać oczekiwaniom rynku.

Przemysław Bazanowski
CEO Studio Kreacja

Dla agencji reklamowej własny marketing powinien wydawać się prościzną. Niestety nie. Po wielu miesiącach działań i poszukiwaniu odpowiednich kanałów marketingowych postanowiliśmy – “dość błądzenia”.

Firmie Premium Consulting powierzyliśmy opracowanie strategii marketingowej dla naszej agencji reklamowej.

Przeprowadzone badania, konsultacje oraz szereg wytycznych zaowocowały rozbudowaną strategią działań. Otrzymaliśmy kompleksowe wytyczne na wielu płaszczyznach marketingowych.Wiemy jak działać przez kolejnych kilka lat.

Z pełną odpowiedzialnością tego słowa „polecamy” Premium Consulting jako zespół zaangażowanych ludzi mających ogromną wiedzę i pomysły na marketing.Od teraz marketing naszej agencji = skuteczność.

Magdalena Wasilewska – Michalska
Dyrektor Zarządzający, Trader.com sp. z o.o.

Podjęliśmy współpracę z Mariuszem Łodygą w zakresie organizacji cyklu szkoleń „Skuteczny marketing nieruchomości”, które miały wprowadzić naszych Klientów w meandry budowania marki w internecie oraz skutecznej i efektywnej w nim obecności. Mam wrażenie, że Mariusz nie tylko otworzył oczy uczestnikom tych szkoleń na wiele aspektów, ale także swoją energią i przyjaznym nastawieniem porwał do podjęcia konkretnych działań. Dla Domiporta.pl, jako współorganizatora spotkania był to czynnik niezwykle istotny. Dlatego też warsztaty te doczekały się kontynuacji – podobne szkolenia zorganizowaliśmy dla naszych Klientów w Warszawie (dwie edycje), Poznaniu i Wrocławiu. Wszystkie odbiły się pozytywnym echem, po każdym otrzymywaliśmy wyrazy zadowolenia i uznania dla Mariusza, jako prelegenta.

Dla mnie osobiście Mariusz Łodyga jest świetnym partnerem do rozmów poważnych, biznesowych, ale też tych mniej poważnych. Cenię jego pozytywne nastawienie do świata i ludzi, focus na cel, wiedzę i kompetencje o rynku, na którym działa. Nie bez znaczenia jest również to, że Mariusz i jego energia często buduje we mnie przekonanie, że nie ma rzeczy niemożliwych. I za tę ostatnią rzecz, szczególnie mu dziękuję.

Izabela Mucha
Właścicielka PROFEO CN

Mariusz ma doskonałe podejście, jest niezwykle jasny w swoim przekazie. Robi to z dużą dozą energii, którą sam zaraża i obdarza każdego uczestnika szkolenia, a dodatkowo jego merytoryczna wiedza sprawia, że chce się go słuchać i słuchać! Dzięki Mariuszowi pojawiło się w mojej głowie mnóstwo nowych inspiracji i wizji na przyszłość! Dzięki Mariuszowi widzę nowe perspektywy i chęć dążenia do doskonalenia. Cieszę się, że mogłam poznać Mariusza i uczestniczyć w dążeniu do czegoś nowego, inspirującego!

Szczegóły organizacyjne oraz cena szkolenia

CENA
890zł netto / osobę
(brutto 1.094,70zł z 23% VAT)

Uczestnictwo w szkoleniu

Certyfikat ukończenia szkolenia

Prezentacja w PDF po szkoleniu

12.06.2019 r.
godzina 10:00 – 18:00
rejestracja od godziny 9:30

Miejsce szkolenia: Hotel Andersia,
Plac Andersa 3, Poznań



Faq

Najczęściej zadawane pytania

Do kiedy można zgłosić się na szkolenie?

Zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy najpóźniej do 10.06.2019, jednak potwierdzeniem uczestnictwa w szkoleniu, jest uregulowanie należności za szkolenie.

Jak można zapłacić za szkolenie?

Rejestracja na szkolenie odbywa się przez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na tej stronie.
Po jego wypełnieniu, w ciągu 24h (nie licząc dni wolnych) otrzymasz fakturę pro forma, do dokonania płatności za szkolenie.

Co uwzględnione jest w cenie szkolenia?

W cenie szkolenie uwzględnione jest uczestnictwo, prezentacja szkoleniowa w formacie PDF przesłana do uczestników po szkoleniu, certyfikat ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe.
Kwestię lunchu pozostawiamy po stronie uczestników 🙂 Można go zjeść w hotelowej restauracji lub w pobliskim Starym Browarze.

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się w centrum Poznania – w hotelu Andersia przy Placu Andersa 3.

O której godzinie zaczyna się szkolenie?

Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 10:00, a rejestracja uczestników startuje o godzinie 9:30.

Masz pytania?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami!