Szkolenie:
Strategiczny i skuteczny
marketing w Internecie

Wykreuj silną markę w Internecie i pozyskuj nowych klientów

Efektywne projektowanie sprzedaży

Poznasz najnowsze narzędzia
marketingowe, dzięki którym zaprojektujesz
zautomatyzowany system sprzedaży.

Niezwykłe inspiracje

Zobaczysz najlepsze przykłady
e-marketingu i budowania marki
w Internecie na świecie,
które zainspirują Cię do działania.

Skuteczne narzędzia brandingowe

Dostaniesz do ręki konkretne,
praktyczne narzędzia
do budowania silnej marki
w Internecie.

W ciągu 60 sekund Google przyjmuje 2,4 miliony zapytań.

YouTube w tym czasie wyświetla 2,87 miliony filmów. Facebook odnotowuje ponad 700 000 logowań.
W czasie jednej minuty wysyłanych jest 150 milionów e-maili. A na Instagramie pojawia się ponad 38 tysięcy postów.

Internet żyje.

I wzywa Cię – kusząc nieograniczonymi możliwościami pozyskiwania klientów i kreowania nowych zysków.
Trzeba tylko wiedzieć, jak się do tego zabrać.

A jak się do tego zabrać?

Użyć najpotężniejszego narzędzia marketingowego:

Internetu.

To właśnie internet jest tym,  co dziś daje marketerom największe pole do działania – jest zarazem najpotężniejszym i najdynamiczniej ewoluującym z narzędzi 
walki o umysł klienta.

To szkolenie pokaże Ci krok po kroku, jak zbudować silną markę w internecie,
która nie boi się konkurencji i szybciej dociera do klientów a przy okazji robi to taniej i skuteczniej.

Żeby wykorzystać do tego potęgę Internetu – musisz wiedzieć jedno:

Status quo nie istnieje w cyfrowym świecie.

Tam wszystko się zmienia. Wczoraj vinesy (krótkie filmy) były modne –
dziś Twitter ogłasza zamknięcie serwisu Vine (służącego do ich umieszczania w Sieci).

Powstają tysiące nowych, fascynujących narzędzi – ale Ty musisz nauczyć się wybierać je mądrze
i wiedzieć, jak je skutecznie obsługiwać. Tego nauczy Cię to szkolenie.

Działaj i pokaż światu swoją wyjątkowość. I sprzedawaj więcej.

Świat w 2016 roku komunikuje się już prawie wyłącznie cyfrowo

Już teraz Internet stanowi pierwsze i najważniejsze źródło wiedzy o marce i produktach.
Wg. Firmy Hubspot.com 61% badanych wyszukuje informacji o usługach i produktach
używając do tego w pierwszej kolejności wyszukiwarek.

Korzyści ze szkolenia

1

Poznasz czynniki stosowane w komunikacji
marketingowej, które uruchamiają emocje
i zaangażowanie klientów.

2

Poznasz przykłady skutecznych kampanii
marketingowych, osiągających nawet
5100% ROI.

3

Dowiesz się w jaki sposób budować dziś
przewagę konkurencyjną
opartą na
innych wyróżnikach niż najniższa cena.

4

Dowiesz się jak zaprojektować wizerunek
Twojej firmy,
aby w pełni wykorzystać 
dzisiejsze cyfrowe narzędzia.

5

Uzyskasz od prowadzącego informację
zwrotną na temat prowadzonej przez
Twoją firmę kampanii marketingowej
(webdesing, grafika, video, copy, etc).

6

Zobaczysz jakie błędy popełniają nawet
największe marki
w komunikacji 
marketingowej – unikniesz podobnych.

Harmonogram szkolenia

Będziesz miał niezwykłą okazję, by w przyjaznej atmosferze otrzymać najlepszą i najnowszą wiedzę dotyczącą budowania silnej marki 
w Internecie. A także zadania pytań prowadzącemu.
Gwarantujemy jasność przekazu i wysokie stężenie praktycznej wiedzy – która przyspieszy rozwój Twojej firmy o lata.

  1. Wprowadzenie

    • Od marki do konwersji – marketingowe tryby, które muszą ze sobą współistnieć.
    • Status quo w marketingu – czy uda mi się utrzymać udziały w rynku będąc jako marka biernym.
    • Czym jest skuteczny marketing i kim jest skuteczny marketer w 2018 roku?
    • Czynniki marketingowego oporu.
    • Dlaczego ludzie od Ciebie kupują – lub nie kupują?
    • Marketingowa piramida sukcesu i porażki.
  1. Filary budowy silnej marki – jak wykorzystać branding do budowy wartości postrzeganej.

    • Target Grupa – czyli jak określić idealnego potencjalnego klienta?
    • Kim jest twój odbiorca komunikacji marketingowej?
    • Brand Values – czyli czym są wartości marki i jak je komunikować?
    • Brand Promise – jak skomponować główną obietnicę marki?
    • Reason to Believe – jak sprawić, by klienci zawierzyli twojemu przekazowi?
    • USP/ESP – unikalna i emocjonalna propozycja wartości w komunikacji marketingowej.
  1. Branding.

    • Czym jest branding i po co z niego korzystać?
    • A czym jest brand? I jakie daje firmom korzyści?
    • Cztery rodzaje brandingu – percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy – czyli brandingowy mix, któremu klienci nie mogą się oprzeć.
    • Kluczowe elementy brandingu, bez których twoja marka utknie w miejscu.
    • Diagnoza marki – marka z punktu widzenia klienta – na co zwracać uwagę, aby percepcja marki w umysłach klientów była zgodna z założeniami strategicznymi.

Przerwa kawowa

  1. Trendy marketingowe, których nie możesz ignorować.

    • 4 jeźdźcy marketingowej rewolucji – digitalizacja, dialogizacja, medializacja i fragmentaryzacja.
    • Live streaming – jak wykorzystać potęgę transmisji na żywo?
    • Human to human – czyli jak mówić do odbiorców ich językiem i jednocześnie nie stracić profesjonalnego wizerunku?
    • Influencer marketing – czyli jak wykorzystać rozpoznawalność marek osobistych do wzmocnienia własnego brandu?
    • Real time marketing – jak wykorzystać bieżące popularne wydarzenia w komunikacji marketingowej?
  1. Jak wykorzystywać emocje w komunikacji marketingowej.

    • Rodzaje mózgu i jego sposoby reakcji na bodźce.
    • Trigery mózgowe i społeczne – jak wyzwalać decyzje konsumenckie.
    • Emocje, które najsilniej motywują do działania.
    • Mechanizm propulsji i retropulsji.
    • Przykłady wykorzystania emocji w komunikacji marketingowej.
  1. Skuteczne modele komunikacji – najskuteczniejsze formuły copywriterskie.

    • Model AIDA+s.
    • PAS.
    • BAB.
    • Problem – no problem.
    • Język korzyści vs język straty.
    • Soft selling vs. hard selling – jak dzięki miękkiej komunikacji osiągać twarde rezultaty sprzedażowe.

Przerwa lunchowa

  1. Techniki wzbudzania zaangażowania w publikacjach.

    • Luka informacyjna – jak umysł reaguje na brakujące informacje.
    • Kauzacja – potęga dobrego uzasadnienia w komunikacji marketingowej.
    • Wielkie kwantyfikatory – wielka magia liczb.
    • Techniki zwiększania liczby interakcji i komentarzy.
  1. Skuteczna komunikacja w mediach społecznościowych.

    • Które media społecznościowe wybrać do komunikacji własnej marki.
    • Jak skutecznie sprzedawać przez media społecznościowe.
    • Najskuteczniejsze rodzaje postów oraz formatów reklamowych w social media.
    • Intencje użytkowników social media.
    • Wartość rekomendacji i opinii.
    • Jak radzić sobie z ograniczaniem zasięgów organicznych.
    • Co kochają algorytmy w mediach społecznościowych – w jaki sposób żyć z nimi w zgodzie.
    • Niedozwolone techniki komunikacji marketingowej na Facebooku grożące blokadą fanpejdża.
  1. Filary przewagi konkurencyjnej w internecie.

    • Strona www – jak zaprojektować stronę www, aby była skutecznym narzędziem sprzedażowym – obowiązkowe elementy i parametry techniczne.
    • Google – jak wykorzystać wyszukiwarkę, aby była źródłem wartościowych klientów zarówno z poziomu organicznego oraz działań płatnych.
    • Social media – marketingowa dźwignia, bez której nie można mówić o skutecznym marketingu – najważniejsze wskaźniki, którymi powinieneś się kierować.
    • Video – jak wykorzystać format video w procesie budowy marki i sprzedaży.
    • E-mail marketing – narzędzie bez którego nie poprowadzisz udanej kampanii marketingowej.
    • Remarketing – czym jest remarketing i jak go efektywnie wykorzystywać.

Przerwa kawowa

  1. E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowanie kampanii e-mail marketingowych.

    • Strategia mailingowa – wybór grupy docelowej i jej segmentowanie, określenie celu oraz kalendarza wysyłek.
    • Jak pozyskiwać i rozbudowywać bazy mailingowe.
    • Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące idealny mailing.
    • Pola: Temat i nadawca – jakie one mają znaczenie?
    • Badanie efektywności – docieralności i klikalności, czyli jak interpretować kluczowe wskaźniki?
    • Jaką wybrać platformę do mailingu?
    • Jak zaplanować działania cold mailingowe, tak by realizowały konwersję.
  1. Najczęstsze przyczyny niepowodzeń w realizowanych kampaniach marketingowych.

    • 4 najważniejsze błędy w planowaniu kampanii marketingowej.
    • Kiedy egzekucja strategii marketingowej nie może przynieść oczekiwanych rezultatów?
    • 3 działania, które zawsze kończą się porażką niezależnie od wielkości zaangażowanego budżetu.
  1. Case studies.

    • Omawiane na szkoleniu zagadnienia zostaną zobrazowane za pomocą przykładów zrealizowanych kampanii marketingowych. Prezentowane przykłady będą dotyczyły firm, które wdrożyły omawiane narzędzia, dzięki czemu osiągnęły nawet 5100% ROI.
  1. Narzędzia skutecznego marketera.

    • Narzędzia reklamowe.
    • Narzędzia wizualne.
    • Narzędzia do streamingu live.
    • Narzędzia do zarządzania projektami marketingowymi.
    • Narzędzia do zarządzania treścią marketingową.
    • Narzędzia do automatyzacji komunikacji z klientami.
    • Narzędzia do mailingu.
    • Narzędzia do monitoringu mediów i wyłapywania interesujących markę wzmianek.
    • Narzędzia do analizy zachowań użytkowników na stronie www.
    • Narzędzia do analizowania stron www konkurencji.

Prowadzący szkolenie

Jeśli już ktoś ma Cię uczyć o e-marketingu – to niech to będzie ktoś,
kto robi to na co dzień – stosując w swojej praktyce techniki, o których uczy.

Mariusz Łodyga

Strateg marketingowy

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych marketingiem, public relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding oraz optymalizacją działań sprzedażowych.

W biznesie od 13 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził blisko 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracował na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych.

Doradzał biznesowo małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym. Swoją karierę jako przedsiębiorca rozpoczął w 2003 roku. Od samego początku związany był z brandingiem oraz marketingiem.

Pracował dla takich marek jak: Raiffeisen Polbank, Domiporta, Orange, Ministerstwo Rozwoju, Max Roy, Netguru, Urząd Miasta Kalisz, Urząd Miasta Wronki, Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Urząd Miasta Pniewy, Uniwersytet Adama Mickiewicza, Plast Box S.A, Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Uzdrowisko Połczyn Zdrój S.A.

Galeria zdjęć ze szkoleń

Poniżej prezentujemy zdjęcia z wybranych wystąpień oraz szkoleń zrealizowanych przez Mariusza Łodygę.

Wiedza ze szkoleń jest wykorzystywana m.in przez:

Wybrane marki, których właściciele oraz pracownicy brali udział w naszych szkoleniach.

Opinie uczestników szkoleń

Uczestnicy szkoleń prowadzonych przez Mariusza Łodygę cenili sobie nie tylko przekazywaną wiedzę, ale również atmosferę w trakcie zajęć.

Krzysztof Kowalkowski
Head of Technology and Project Manager AGORA S.A.

Mariusz potrafi naprawdę genialnie budować wizerunek marek, które są mu powierzane. Nie mam żadnych wątpliwości, że potrafi to robić bardzo dobrze w stosunku do swojej własnej marki. Mariusz otworzył mi oczy na niektóre kanały komunikacji w social mediach, a przede wszystkim zainspirował do budowania wizerunku własnej marki.

Michał Sobczak
Prezes Zarządu Has Project Sp. z o.o.

Polecam wszystkim menedżerom konsultacje marketingowe w wykonaniu Mariusza Łodygi. Dzięki nim jestem w stanie być na bieżąco z trendami marketingowymi oraz uzyskiwać narzędzia do skutecznej sprzedaży. Ogromną zaletą korzystania z tej formy współpracy jest jej elastyczność i dostępność w dogodnym dla mnie miejscu i czasie. Już po pierwszej rozmowie zrozumiałem, że nie mogę być we wszystkim ekspertem i że świat marketingu jest równie dynamiczny jak mój własny.

Agnieszka Łyko
Właściciel firmy dietetycznie.com

Konsultacje marketingowe, które odbyłam z Mariuszem Łodygą były dla mojej firmy przełomowe w kwestii działań marketingowych. Dzięki tym konsultacjom byłam w stanie wprowadzić w zakres działań mojej firmy narzędzia reklamowe, które wcześniej znajdowały się poza moim zasięgiem. Gdybym miała określić jednym zdaniem dlaczego warto, to brzmiałoby ono tak: konsultacje marketingowe, to prawdopodobnie najlepszy sposób na uzyskanie wiedzy na temat współczesnego marketingu. Polecam serdecznie

Cezary Lech
Partner & Head of Marketing MaxROY.com

Mariusz prowadzi szkolenia w sposób bardzo angażujący i jednocześnie wysoce atrakcyjny dla odbiorców. Szybko nawiązuje kontakt z grupą, co przekłada się na łatwość przyswajania wiedzy i dużą swobodę uczestników w zadawaniu pytań. Zdecydowanie polecam szkolenia Mariusza

Bartosz Stróżyński
Fotograf podwodny. Pomysłodawca: trzysztuki.pl

Czymś wyjątkowym było to, że od pierwszej chwili rozmowy wiedzeiliśmy doskonale o co chodzi w naszym działaniu. To się bardzo rzadko zdarza, aby tak szybko i bezboleśnie zrozumieć się w zakresie realizowanego wspólnie projektu. Współpracowaliśmy pod duża presją czasu i mimo to, że nie pozwalaliśmy sobie na żadne kompromisy w zakresie jakości, to wszytko przebiegało sprawnie i zgodnie z planem. Szczerze polecam Premium Consulting, to zawodowcy działający na światowym poziomie.

Izabela Mucha
Właścicielka PROFEO CN

Mariusz ma doskonałe podejście, jest niezwykle jasny w swoim przekazie. Robi to z dużą dozą energii, którą sam zaraża i obdarza każdego uczestnika szkolenia, a dodatkowo jego merytoryczna wiedza sprawia, że chce się go słuchać i słuchać! Dzięki Mariuszowi pojawiło się w mojej głowie mnóstwo nowych inspiracji i wizji na przyszłość! Dzięki Mariuszowi widzę nowe perspektywy i chęć dążenia do doskonalenia. Cieszę się, że mogłam poznać Mariusza i uczestniczyć w dążeniu do czegoś nowego, inspirującego!

Szczegóły organizacyjne oraz koszty szkolenia

Zamów dedykowane szkolenie marketingowe dla swojej firmy.

Cena
3.000zł netto

Grupa uczestników do 15 osób

Certyfikat ukończenia szkolenia

Prezentacja w PDF po szkoleniu

Termin szkolenia do ustalenia

Miejsce szkolenia: u Klienta

Faq

Najczęściej zadawane pytania

Czy program szkolenia może zostać zmodyfikowany?

Tak. Program szkolenia może zostać bardziej dopasowany pod konkretną firmę, specyfikę jej działań, wykorzystywane przez nią narzędzia w komunikacji marketingowej oraz poziom wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia.

Z jakim wyprzedzeniem muszę zamówić szkolenie?

Standardowo potrzebujemy około 2 tygodni wyprzedzenia w rezerwacji terminu szkolenia.

Czy mogę takie szkolenie zamówić w formie indywidualnego szkolenia?

Tak, w takim przypadku szkolenie przybiera formę indywidualnej sesji szkoleniowo-strategicznej, w ramach której praca odbywa się w formule 1 na 1. Jest to często praktykowane rozwiązanie dla firm, które mają niewielkie działy marketingu. W takim przypadku trener pracuje indywidualnie z szefem marketingu lub właścicielem, członkami zarządu.

Masz pytania?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Karolina Bajon

Karolina Łodyga
k.lodyga@premium-consulting.pl

Tel. +48 663 066 336