fbpx
4.96
(27 Ocen)

ABC STRATEGII MARKI – kurs online

Ogólne
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Link do strony:
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

Witamy Was w kursie ABC STRATEGII MARKI.

W kursie tym znajdziecie fundamenty, na których będziecie mogli budować Wasze silne marki.

Zanim zaczniecie pracować z kursem, obejrzyjcie koniecznie poniższy materiał.

A teraz już zapraszamy do pracy nad Waszymi silnymi markami.
Przyjemności!

Karolina i Mariusz Łodyga

Course Content

Informacje od autorów kursu.

  • Informacje od autorów

Moduł 1 – Wprowadzenie do marketingu strategicznego.

Moduł 2 – Marketing strategiczny.

Moduł 3 – Analiza strategiczna – czyli jak analizować konkurentów, by stać się bezkonkurencyjnym?

Moduł 4 – Twój idealny klient, czyli dla kogo jest Twoja marka?

Moduł 5 – Pozycjonowanie marki – czyli jak odkryć unikalną pozycję Twojego biznesu i jak wyróżnić Twoją markę na rynku.

Moduł 6 – Filary Silnej Marki – czyli metodologia tworzenia pozycjonowania dzięki której sprawisz, że Twoja marka będzie unikalna.

Moduł 7 – Budowanie spójnej i autentycznej tożsamości marki na bazie przyjętego pozycjonowania marki.

Moduł 8 – Teoria archetypów w strategii marki i techniki lingwistyczne wspierające markę w komunikacji.

Moduł 9 – Budowa strategicznego lejka marketingowego.

Moduł 10 – Egzekucja strategii marki – czyli jak wdrożyć opracowany dokument strategiczny osiągając przy tym pełnię możliwych efektów?

Moduł 11 – Mierzenie efektywności wdrożonej strategii marki.

Moduł 12 – Podsumowanie

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 27
5
26 Ratings
4
1 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
NN
2 miesiące temu
Polecam! Wspaniałe kompendium wiedzy i świetne materiały do samodzielnej pracy.
WK
1 rok temu
Świetny kurs, wiele wyjaśnił, polecam wszystkim osobom głodnym wiedzy. :)
MB
2 lata temu
Jeżeli jesteś hardcorem, który lubi w japonkach zimą bez mapy zdobywać K2 to ten kurs absolutnie nie jest dla Cb. Nie ta przygoda...
Jeżeli jednak zdajesz sobie sprawę z ogromnego ryzyka towarzyszącego urynkowieniu Twojego projektu, to powinieneś przejść przez ten kurs OBOWIĄZKOWO.

Karolina i Mariusz nie tylko wyjaśniają w nim wiele zagadnień składających się na budowanie silnej marki, ale także syntetyzują tę wiedzę do poziomu praktycznego wykorzystania.

ROI z tego kursy budowane jest nie tylko na podstawie wygenerowania wyższych marż i spokojnego snu dla przedsiębiorcy, ale także w ograniczeniu ogromnych ryzyk rynkowych, na które natrafi Twój projekt.

Ja osobiście dziękuję za godziny przebranej wiedzy oraz doświadczeń. Oszczędziłem i nadal oszczędzam masę czasu na drodze od Janusza Biznesu do Steve'a Jobsa marketingu.

Wielka wdzięczność! 😊🙏
10/10
Krótkie i konkretne materiały wideo pozwalające odpowiednio w czasie rozłożyć zdobywanie wiedzy
DN
2 lata temu
super
JP
2 lata temu
j
Pozytywne wrażenie, dużo wartościowych materiałów, bardzo fajnie porządkuje wiedzę i doświadczenie. Uczestniczenie w nim było przyjemnością :)
EJ
2 lata temu
Kurs bardzo pomógł mi w zrozumieniu strategii, tego jak ją zbudować, aby marka stała się silna i dobrze zrozumiana.
MZ
2 lata temu
Kurs merytorycznie bardzo dobrze przygotowany, przenosi kursanta na wyższy poziom marketingu. Gwiazdka mniej za język, który często wymagał podwójnego wysłuchania lekcji.
Zdecydowanie polecam kurs ABC STRATEGII MARKI Karoliny i Mariusza. Kurs ten pozwala uzupełnić luki, usystematyzować i uporządkować wiedzę marketingową. Usuwa chaos i przypadkowość działań - prowadzi za rękę przez najlepsze praktyki pozwalając wejść na wyższy poziom marketingu. Z pewnością będę do niego wracał przy aktualizacjach np. poszczególnych filarów marki itd. Liczę na aktualizację np. narzędzi i treści kursu w przyszłości. Kurs wart każdej wydanej złotówki (a nawet więcej!).
Kurs ABC Strategii Marki przygotowany przez Karolinę i Mariusza Łodygów to istny majsterszyk na rynku szkoleń z zakresu marketingu.

Pierwsze co się rzuca w oczy to uporządkowana struktura kursu prowadząca uczestnika przez wszystkie etapy przygotowania własnej strategii marki. Firma z Poznania to w kursie czuć lokalne przesłanie “ordnung muss sein” ;)

W swojej karierze odbyłem kilkadziesiąt szkoleń i kursów. To co wyróżnia ABC Strategii Marki to lekcje wypełnione tylko istotną treścią z pominięciem zbędnych wypełniaczy, które przeważnie mają za zadanie “nabić” 8 godzin szkolenia. To też nie serial na Netflix, aby przejść kurs za jednym posiedzeniem. Będziecie wracali do konkretnych lekcji i analizowali każde słowo i wskazówki prowadzących.

Ogromny plusem są przygotowane przez Karolinę materiały dodatkowe, dzięki którym można od razu przystąpić do wdrażania wiedzy zdobytej podczas kursu.

ABC… to świetny materiał zarówno dla freelancerów, którzy chcą rozwinąć swoje marki osobiste, ale również dla brand managerów zarządzającymi portfelami marek.

To skondensowana i usystematyzowana wiedza “od ogółu do szczegółu”, która w kompleksowy sposób przeprowadzi Was przez etapy budowania strategii i wprowadzi Was na wyższy poziom marketingu.
Paweł Frieske
3 lata temu
Decyzja o strategicznym podejściu do prowadzonych działań marketingowych była najlepszą jaką podjąłem w 2020 roku :) Bez wątpienia kurs ABC strategii marki pozwolił mi nie tylko dowiedzieć się cennych informacji, ale także usystematyzować całą wiedze z zakresu np. filarów silnej marki. Na szczególną uwagę zasługuję forma konstrukcji tego szkolenia, która jest podzielona na 12 modułów z których każdy zawiera kilka lekcji, które są esencją, a dodatkowo trwają zazwyczaj 5-10 min, co ułatwia przyswajanie tej wiedzy. Po zapoznaniu się z całym materiałem jestem bogatszy o background, którego mi jako performensowcowi zawsze brakowało. Słowa uznania dla Karoliny & Mariusza za kawał dobrej roboty!
Właśnie ukończyłem kurs \"ABC Strategii marki\" i jestem pod dużym wrażeniem. Jest to bardzo uporządkowana wiedza na temat budowania unikalnej marki oraz jej spójnej strategii marketingowej. Wszystko w pigułce - przystępnie, sprawnie, bardzo merytorycznie. Bardzo dużym atutem są przykłady, ćwiczenia, polskie case studies. Nareszcie jest to wiedza o strategii, którą od razu można zacząć wdrażać w praktyce. Na pewno wykorzystam ją w swojej pracy, zarówno pracując nad swoją marką, jak i z markami moich Klientów. Uważam, że każdy przedsiębiorca powinien zapoznać się z kursem i wdrażać tę wiedzę do swoich działań. Uniknąłby w ten sposób chaosu, frustracji i nietrafionych decyzji marketingowych. Gratuluję Karolinie i Mariuszowi naprawdę świetnego produktu i dziękuję za przekazaną wiedzę. Gorąco polecam!
ABC Strategii Marki to niewątpliwie najbogatsze szkolenie z zakresu brand marketingu na polskim rynku. Objętość materiału i szczegółowość zagadnień umożliwia naukę poszczególnych zagadnień od A do Z. Nową wiedzę można natychmiast zweryfikować dzięki ćwiczeniom, które znajdują się w każdym module. Autorzy kursu przygotowali również szereg wzorów i szablonów dokumentów, które dają obraz jak, powinny wyglądać prawidłowo przygotowane dokumenty strategiczne. Dzięki nauce z kursu ABC Strategii Marki zdobyłem praktyczne umiejętności marketingowej analizy konkurencji i pozycjonowania marki.
PAWEŁ OPAŁKA
3 lata temu
Z czystym sumieniem polecam kurs
Przerobiłem przez cały kurs. Uporządkowana wiedza oraz narzędzia to ogromny atut tego kursu. Jednak to co najważniejsze to "samo mięso" bez zbędnych ozdobników, dla tych co oczekują konkretów - idealna rzecz.
Pracuje w dwóch branżach sportowej oraz marketingowej i dla mnie osobiście ten kurs to świetne narzędzie, które wykorzystam w swojej pracy. Zarówno pracując nad swoją marką jak i z klientami. Uważam, że każda osoba związana z biznesem powinna zapoznać się z kursem i wdrażać wiedzę do swoich działań. Dzięki temu zamiast chaosu będzie uporządkowana praca.
Gratuluje świetnego produktu i dziękuję za przekazaną wiedzę. Polecam!
Każda osoba, która chce przejść na wyższy poziom marketingu i działanie strategiczne ma dwie opcje. Opcja pierwsza to kilkunastomiesięczne studiowanie wszystkich książek o strategiach, markach oraz brandingu, słuchanie ton podcastów (najlepiej zagranicznych) oraz działanie "chybił, trafił". Opcja druga to zrealizowanie kursu ABC Strategii Marki od Mariusza i Karoliny i przyśpieszenie tego procesu do 7 dni. Sam wybrałem opcję numer 1 i zajęło mi to około 2 lat. Nie ma nic złego w regularnej edukacji, ale... Konkurencja nie śpi, a czas jest bezlitosny. Warto przyśpieszyć pewne rzeczy. Szkoda, że Wasz kurs nie powstał w 2018 roku. Polecam najbardziej jak tylko mogę 🙂
Kiedy Mariusz z Karoliną ogłosili, że można kupic ich kurs ABC Strategii marki pomyślałem: Nareszcie!
Chyba jedyny taki kurs na rynku. W każdym razie ja nic takiego nie znalazłem. Tylko usługi. Do dziś 🙂
Obserwuje działania Mariusza od dawna sporo wiedzy ale i inspiracji czerpałem i czerpie z tego co publikuje nie tylko zawodowo. Kurs ABC Startegii marki jest przede wszystkim odpowiedzią na pytanie PO CO mi strategia oraz jak ją zrealizować. Zacząłem od zapoznania się z całym kursem i jego zawartością bez realizacji ćwiczeń. Dopiero po tym wziąłem się za realizacje krok po kroku. Widzę też całkiem spory potencjał w kursie jako schematowi tworzenia strategi i po zapoznaniu się zadecydowaniu czy chcę to robić sam czy jednak przeznaczyć ten czas dopracowanie własnych produktów i ich sprzedaż i powierzyć realizację strategii jednostce zewnętrznej. Tak się składa że obok wiedzy jak tworzyć strategię dostajemy sporo argumentów dlaczego warto ja mieć i praktyczne narzędzia w postaci materiałów dodatkowych pomagających to niełatwe zadanie zrealizować. Niełatwe dopóki nie stosujesz wskazówek i zasad zawartych w kursie. Czasochłonność zależy od tego jak dobrze znasz swoje produkty, konkurencję, jak sprawnie poruszasz się w gąszczu danych jednak sukces gwarantowany. Dzięki temu kursowi doceniamy czym jest Strategia Marki od podstaw czyli ABC. Tyle o jakości merytorycznej a przecież realizacja jest na równie wysokim poziomie. Zarówno samych materiałów wideo jak i materiałów dodatkowych w postaci prezentacji, opisów i dokumentów pomagających urzeczywistnić strategie na papierze (lub w komputerze jak kto woli;) )
Polecam bo skorzystasz na pewno. Jeśli nie budując strategię to doceniając jej wartość a tym samym całkowicie świadomie przeznaczając na tę inwestycję stosowne środki oraz pewny punkt odniesienia jakie elementy powinna zawierać.
Strategia - każdy o niej mówi, ale niestety mało kto korzysta. Cóż, ciężko winić o to marketerów i przedsiębiorców, by nie mierzyć tylko swoją miarą. Na rynku jest mało materiałów poświęconych wyłącznie strategii - zwłaszcza polskich.

Dziś każdy z nas posługuje się językiem angielskim i myśli globalnie, ale rodzimy kurs czy książka przewyższa moim zdaniem te zagraniczne. W większości działamy w Polsce i materiały w realiach naszego rynku są bezcenne. Zacznijmy jednak od początku...

Jak trafiłem na kurs ABC STRATEGII MARKI?

Uważam, że każdy, kto określa się mianem marketera musi mieć podstawy strategii w małym palcu. W końcu to od niej wszystko się zaczyna i... to od niej wszystko zależy, czyż nie?

W myśl poprzedniego akapitu jakiś czas temu zadałem na LinkedIn pytanie o dobre książki dotyczące strategii, by uzupełnić wiedzę. Ponieważ znałem Mariusza, a z Karoliny oraz jego wiedzy korzystałem tak naprawdę od kilku lat (blog, podcasty), postanowiłem od razu oznaczyć go we wpisie. Tak zaczęliśmy rozmawiać o jego kursie, a jakiś czas później dołączyłem do grona kursantów, notabene naprawdę dużych marketingowych nazwisk, które cenię.

Dobra decyzja?

Zdecydowanie. Po pierwsze kurs to naprawdę piguła chronologicznie ułożonej wiedzy, podanej w formie wideo. Karolina i Mariusz przechodzą przez wszystkie istotne aspekty tworzenia strategii silnej marki, w tym zaczynają od tego, czym w ogóle jest marka. Każdy moduł jest okraszony dodatkowymi materiałami i ćwiczeniami.
Po drugie w moim wpisie na LinkedIn pojawiło się zaledwie kilka polecanych pozycji, w tym jedna polskiego autora. Świetnie, że powstają takie materiały jak ABC STRATEGII MARKI (i to w tak przystępnej formie).

Podsumowując, kurs pokazuje, czym jest ta mistyczna strategia i jak ją stworzyć, by zbudować silną markę. Wiedzy w takiej formie nie ma nigdzie indziej.

Zamiast strategii unikać, czy wręcz z nią walczyć, trzeba ją poznać i wdrożyć do swojej marki, czy marki, którą się obsługuje. Efekty mile zaskoczą - i nie zawsze trzeba będzie na nie długo czekać. Kurs na pewno pomoże wielu marketerom, czy przede wszystkim ludziom, którzy tworzą/prowadzą swoje marki.

Dziękuję, polecam i… zacieram ręce na kurs o contencie! :)

Z tygrysimi, drapieżnymi pozdrowieniami

Filip Lewandowski, Social Tigers