Kim jesteśmy
Jesteśmy prężną firmą konsultingową działającą w Poznaniu.
Do marketingu zawsze podchodzimy strategicznie. Wierzymy, że tylko w ten sposób możemy wspierać klientów w rozwoju ich marek.
Angażujemy się w pełni i do tego samego nakłaniamy klientów. Przygotowujemy nie tylko dokładną dokumentację, ale też pomagamy wdrożyć strategię. Nie boimy się odpowiadać na trudne pytania –lubimy dzielić się naszą wiedzą.
Towarzyszymy w przemianie marketingowej i porządkujemy działania, eliminując niespójność i nieskuteczność. Dbamy o to, by nasi klienci inwestowali swój czas i budżety marketingowe tylko tam, gdzie ma to sens.
Gwarantujemy doradztwo marketingowe na najwyższym poziomie. Posługujemy się autorską metodologią, którą przetestowaliśmy zarówno na dużych, jak i na małych markach. Możemy pomóc także Tobie wejść na wyższy poziom marketingu.
Premium Consulting – co robimy dla naszych klientów?
Gdybyśmy mieli podsumować to czym się zajmujemy jednym zdaniem, to brzmiałoby ono tak:
„Poprzez kreację silnych marek wspieramy biznes w tworzeniu wartościowych produktów i dochodowych relacji”.
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa i tworzenie planów marketingowych to bardzo ważny i potrzebny dział Premium Consulting.
Dlaczego? 70-80% nowych marek na rynku znika w ciągu roku lub dwóch od momentu pojawienia się. W dobie ogromnej rywalizacji marketingowej – nie da się już wdrożyć nowej marki bez rzetelnej i gruntownej wiedzy z zakresu marketingu i brandingu.
Wiedza z zakresu tworzenia strategii marketingowej jest już tak ogromna, że nad wprowadzaniem nowych marek i zarządzaniem nimi pracują obecnie całe zespoły ludzi, których praca musi być spójna i zintegrowana.
Prawidłowo zaprojektowania strategia marketingowa oraz plan marketingowy są gwarancjami, że marka będzie zarządzana poprawnie przez zespół ludzi. I będzie szybko i systematycznie budować swoją wartość w oczach klientów.
Prawidłowo zaprojektowana strategia marketingowa powinna szczegółowo opisywać rynek, na którym będzie działać marka. Sekretem nie powinny być nie tylko potrzeby klientów, ale także oferta konkurencji, znajomość jej słabych i mocnych stron, a także gruntowna znajomość trendów wspierających i osłabiających, które występują na danym rynku.
Skuteczna strategia marketingowa powinna także zawierać dokładny opis koncepcji marki – jej wyróżników, przymiotów pozycjonujących, a także obietnic, które marka składa. Powinno zaprojektować się tzw. podróż klienta (consument journey), marki funkcjonalne (np. endorsery czy differentiatory) czy główną obietnicę marki (brand promise).
Strategia marketingowa w części dotyczącej komunikacji marki musi zawierać zestaw konkretnych rekomendacji oraz narzędzi marketingowych, które będą składać się na tzw. lejek sprzedażowy. Jakikolwiek błąd na etapie konstruowania lejka sprzedażowego powoduje niższą skuteczność całej strategii marki. Marka bez strategii będzie zawsze generowała niższe przychody.
Audyt komunikacji marketingowej
Audyt marketingowy pozwala naszym Klientom odkryć, jakie błędy popełnia ich firma w zakresie komunikacji marketingowej oraz brandingowej.
Audyt marketingowy obejmuje analizę komunikacji na poziomach: percepcyjnym, psychologicznym, społecznym oraz lingwistycznym.
Raport z audytu zawiera także konkretne sugestie i realne propozycje rozwiązań oraz poprawek z zakresu komunikacji marketingowej – których wdrożenie owocuje wyższą konwersją i pozyskaniem większej liczby nowych klientów.
Premium Consulting – w liczbach

98
procent naszych klientów deklaruje w ankietach pełną satysfakcję po ukończeniu współpracy

85
procent naszych klientów powraca do nas by kontynuować współpracę

6.785
osób przeszkolonych z zakresu zarządzania, psychologii biznesu, marketingu i sprzedaży

434
firm prywatnych oraz instytucji publicznych w gronie zadowolonych klientów

520
listów referencyjnych z pozytywnymi opiniami o naszej pracy

1628
godzin spędzonych na sali szkoleniowej

13.800.000
złotych pozyskanych na twarde inwestycje naszych klientów

486.000
złotych pozyskanych na rozwój kompetencji pracowników 68 firm z terenu wielkopolski
Raport: Strategia Marketingowa w Polskim Biznesie 2019
Pobierz nasz raport na temat: Strategia marketingowa w polskim biznesie 2019 i sprawdź jak wygląda podejście do marketingu strategicznego w Polsce.