fbpx

WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - Wyzwania marek

#147

Rebranding marki Jaguar – pogrzeb legendy czy nowe życie ikony?

26.11.2024 23:50
#145

Start nowej marki – co może pójść nie tak?

31.07.2024 1:32:35
#144

Micromanagement – jakie niesie problemy w zarządzaniu marketingiem?

24.07.2024 56:25
#140

Prawa marketingu, których nie opłaca się łamać

19.09.2023 36:52
#138

Jak wywołać nawyk ponownych zakupów?

11.09.2023 42:50
#137

Kluczowe kompetencje w dziale marketingu – jakie powinny być?

11.09.2023 40:55
#136

Marketer idealny – czy istnieje i jak go znaleźć?

11.09.2023 30:30
#135

Kiedy i dlaczego warto zwolnić dział marketingu?

11.09.2023 30:43
#134

Dlaczego klienci nie ufają Twojej marce?

11.09.2023 31:43
#133

Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC

01.08.2023 58:50
#132

Czy jeden kanał marketingowy Ci wystarczy?

14.06.2023 32:29
#131

Strategia marketingowa – jak długo jest ważna?

17.05.2023 24:14
#130

Trzy typy dyrektorów marketingu. Którego warto zatrudnić?

10.05.2023 26:20
#129

Trzy marketingowe mity, które szkodzą twojej marce

26.04.2023 35:52
#128

Marketingowa zasada 95-5: poznaj ją, by lepiej zrozumieć marketing

12.04.2023 31:54
#127

Błędy poznawcze, które sabotują Twoją markę

03.04.2023 36:57
#126

Jak efektywnie wdrożyć strategię marketingową?

20.03.2023 40:05
#125

Pięć kroków do marki kochanej przez klientów

14.03.2023 25:52
#124

Repozycjonowanie marki: kiedy trzeba się zdecydować na zmianę?

06.03.2023 25:14
#123

Siedem sposobów pozycjonowania marki

27.02.2023 31:33
#122

Jak efektywnie zarządzać marką?

20.02.2023 35:10
#120

Sztuczna inteligencja – ChatGPT – szansa czy zagrożenie dla Twojego biznesu?

30.01.2023 1:03:23
#119

Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?

23.01.2023 27:37
#116

Marketingowa piramida sukcesu – kluczowy strategiczny proces

19.12.2022 56:13
#115

Jak duży powinien być budżet marketingowy?

12.12.2022 54:34
#113

Budowanie marki czy aktywacja sprzedaży – na co postawić i w jakich proporcjach?

21.11.2022 41:05
#112

Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon

07.11.2022 1:37:53
#111

Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group

03.10.2022 55:56
#110

Czym jest pivot w marketingu i jak się do niego przygotować?

26.09.2022 38:13
#103

Dlaczego marketing potrzebuje odpowiednich procesów i co powoduje ich brak?

06.06.2022 43:55
#101

Co się dzieje, gdy w biznesie zastępujesz jakość ilością, a rzetelną wiedzę opartą na badaniach wiarą w „jakoś to będzie” – czyli pułapki negatywnej biznesowej kompensacji

09.05.2022 38:29
#99

Jak marki mogą lojalizować klientów?

26.04.2022 25:17
#95

Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy, których nie chcesz do siebie zapraszać

28.03.2022 31:39
#94

Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?

22.03.2022 56:19
#92

Jak zaślepia nas skupienie – czyli na co marketerzy muszą uważać, gdy uparcie dążą do celu?

14.03.2022 44:19
#91

Czy warto korzystać z zewnętrznych konsultantów marketingowych? – wywiad z CEO marki Translax – Rafałem Kwiatkowskim

10.03.2022 32:41
#89

Czym jest efekt czystej ekspozycji i dlaczego ma dla marketerów znaczenie?

21.02.2022 24:50
#88

Czym jest trial marki i dlaczego marka powinna go mieć?

14.02.2022 36:51
#87

Najdziwniejsze pomysły na produkty i usługi, które ostatnio przykuły naszą uwagę

07.02.2022 40:15
#86

Kto wywiera największą presję na dyrektora marketingu?

31.01.2022 39:46
#85

Ile zarabia dyrektor marketingu i dlaczego tak dobrze?

24.01.2022 32:59
#84

Jak rozpoznać tworzenie negatywnego silosowego podziału w twojej firmie?

17.01.2022 51:54
#83

Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej

29.11.2021 42:05
#82

9 oznak wskazujących, że marketer powinien odejść z pracy

22.11.2021 42:33
#81

Sześć powodów, dla których twoja marka potrzebuje konkurencji

15.11.2021 30:56
#79

10 rzeczy, o których należy pamiętać podczas wdrażania strategii marketingowej

03.11.2021 26:28
#78

Cztery strategiczne błędy, które mogą pogrążyć Twoją markę

25.10.2021 23:10
#77

Jakie ryzyka i kary czekają na nowe marki wchodzące na rynek?

29.09.2021 30:04
#76

10 praw Murphy’ego w marketingu, o które można się potknąć

17.09.2021 40:29
#74

Czy przywództwo i jego jakość ma znaczenie w zarządzaniu marką?

26.08.2021 1:04:42
#72

Atrybucja w marketingu, czyli kto strzela gole?

30.06.2021 32:26
#70

Czego boją się decydenci podczas wdrażania strategii marketingowej? Wywiad z Fabianem Romańczykiem CEO ClickLeaders

16.06.2021 43:51
#69

Brand manager – kim jest i jaka jest jego rola?

10.06.2021 23:49
#68

W co inwestować, by biznesowe wzrosty notować?

25.05.2021 32:37
#67

Po co marketerom badania marketingowe?

05.05.2021 23:33
#66

Czym jest marketingowa luka strategiczna i jak sobie z nią radzić?

22.04.2021 23:36
#65

Strategiczny system vs działanie na spontanie

09.04.2021 27:17
#64

Jak i z czego rezygnować, by zyskiwać w biznesie przewagę?

30.03.2021 23:41
#63

Czym są dystynktywne zasoby marki i dlaczego warto je opracować?

24.02.2021 19:56
#61

Marka całkiem osobista – wywiad z Maciejem Kautzem

10.02.2021 01:10:27
#60

Czym jest kultura biznesowa i jakie jej elementy wpływają na wyniki firmy?

05.02.2021 34:32
#59

Ile czasu potrzebujesz na opracowanie strategii marketingowej oraz jej egzekucję?

02.02.2021 24:41
#58

Kiedy opracować strategię marketingową?

28.01.2021 33:52
#56

Jaka jest rola marketingu?

23.12.2020 23:19
#55

Ile trzeba wydać pieniędzy, aby zbudować silną markę?

17.12.2020 27:59
#54

Jak dobrze wybrać agencję do współpracy?

11.12.2020 33:53
#53

Jak stworzyć nazwę nowej firmy lub marki?

19.11.2020 30:05
#52

Ile osób powinien liczyć zespół marketingowy?

04.11.2020 26:58
#51

Ile kosztuje brak strategii marketingowej? Wywiad z Radkiem Ślężakiem

21.10.2020 39:59
#50

Jak dzięki strategii marketingowej zwiększać wyniki biznesowe? Wywiad z Mateuszem Kuchcińskim

08.10.2020 53:42
#48

Jak zarabiać na wiedzy eksperckiej? Wywiad z Igorem Podgórskim

30.09.2020 50:29
#47

Jak szybko skalować biznes? – wywiad z CEO Fly On The Cloud Piotrem Wieczorkiem

21.09.2020 37:50
#45

Na co należy uważać organizując wydarzenia online? Wywiad z CEO Studio306.live Piotrem Królem.

02.09.2020 53:55
#44

Jak mierzyć lojalność klientów?

01.09.2020 17:19
#41

Jak dziś zaczęlibyśmy biznes od nowa?

20.08.2020 51:02
#38

Czym jest wartość postrzegana?

03.06.2020 26:39
#36

3 rekomendacje na wzmocnienie marki podczas kryzysu

27.04.2020 40:33
#35

Jak długo potrwa kryzys?

18.04.2020 38:06
#34

Nastroje konsumenckie w czasach koronakryzysu

05.04.2020 33:46
#33

Czy w kryzysie należy ciąć wydatki reklamowe?

26.03.2020 29:19
#31

Jak koronakryzys wpływa na duży biznes – wywiad z Michałem Leszkiem właścielem marki Kruger Matz i Rebel

21.03.2020 1:14:44
#30

Jak ustabilizować biznes w czasie kryzysu?

17.03.2020 20:54
#29

Czy pandemia zabije nasze biznesy?

16.03.2020 32:32
#27

Biznes w czasach zarazy – jak koronawirus zakaża firmy

10.03.2020 35:20
#24

Dlaczego ludzie od nas kupują?

27.02.2020 15:13
#22

Co po cichu zabija zyski Twojego biznesu?

19.02.2020 10:57
#21

Jak działa kontrowersja w marketingu – kto może się nią posługiwać i na co trzeba uważać.

14.02.2020 10:14
#ak

zaprojektować slogan marki i hasło reklamowe, które sprzedają produkty i usługi?

10.09.2019 21:20

Wyzwania marek

Stworzenie silnej marki jest kluczowe dla każdego przedsiębiorcy, ponieważ przynosi wiele korzyści, takich jak:

  • Wyższa wartość rynkowa: Silna marka przyciąga większą uwagę klientów i inwestorów, co prowadzi do wzrostu wartości rynkowej firmy.
  • Konkurencyjność: Określenie wyrazistego pozycjonowania pozwala odróżnić swoją markę od konkurencji, co zwiększa konkurencyjność i szanse na zdobycie większego udziału w rynku.
  • Wiarygodność: Silna marka zyskuje zaufanie klientów, co przekłada się na lojalność i długoterminowe relacje.
  • Skuteczność działań marketingowych: Wyraziste pozycjonowanie ułatwia opracowanie skutecznej strategii marketingowej, która przyciąga potencjalnych klientów i zwiększa sprzedaż.
  • Redukcja kosztów: Silna marka przyciąga więcej klientów, dzięki czemu koszty marketingowe mogą być obniżone, co prowadzi do większych zysków.

Podsumowując, stworzenie silnej marki wymaga określenia wyrazistego pozycjonowania oraz odpowiedniego ułożenia proporcji komunikacyjnych, aby efekty działań brand buildingowych oraz aktywujących sprzedaż wzajemnie się wspierały.

Zapraszamy do słuchania dcinków naszego podcastu dedykowanych marce.

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków