fbpx

WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - O strategii marketingowej

#131

Strategia marketingowa – jak długo jest ważna?

17.05.2023 24:14
#126

Jak efektywnie wdrożyć strategię marketingową?

20.03.2023 40:05
#124

Repozycjonowanie marki: kiedy trzeba się zdecydować na zmianę?

06.03.2023 25:14
#123

Siedem sposobów pozycjonowania marki

27.02.2023 31:33
#121

Najbardziej popularne strategie pozycjonowania marek

06.02.2023 34:05
#119

Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?

23.01.2023 27:37
#113

Budowanie marki czy aktywacja sprzedaży – na co postawić i w jakich proporcjach?

21.11.2022 41:05
#110

Czym jest pivot w marketingu i jak się do niego przygotować?

26.09.2022 38:13
#109

Trzy rzeczy, które musisz wiedzieć o składaniu obietnicy marki

19.09.2022 37:17
#108

Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?

29.08.2022 39:53
#106

Jakie korzyści daje opracowana strategia marketingowa?

01.08.2022 39:22
#105

Czym jest strategia marketingowa i z jakich elementów się składa?

25.07.2022 38:32
#104

Kto jest konkurencją Twojej marki, a kto nie?

23.06.2022 26:23
#100

Jak rozwinąć agencję reklamową dzięki opracowaniu strategii marketingowej? Wywiad z CEO Studio Kreacja Przemysławem Bazanowskim

04.05.2022 1:20:00
#98

Jak strategia marketingowa pomaga rozwijać firmę w Niemczech? Wywiad z Paulą Chudy i Jackiem Chloupkiem właścicielami marki Hevelio GmbH

22.04.2022 1:04:05
#93

Jak wdrażać strategię marketingową w międzynarodowej firmie? – Wywiad z Piotrem Ząbeckim – CMO HR XPERIENCE GROUP

17.03.2022 44:20
#81

Sześć powodów, dla których twoja marka potrzebuje konkurencji

15.11.2021 30:56
#79

10 rzeczy, o których należy pamiętać podczas wdrażania strategii marketingowej

03.11.2021 26:28
#70

Czego boją się decydenci podczas wdrażania strategii marketingowej? Wywiad z Fabianem Romańczykiem CEO ClickLeaders

16.06.2021 43:51
#65

Strategiczny system vs działanie na spontanie

09.04.2021 27:17
#62

Jak strategia marketingowa może pomóc rozwinąć usługi agencji reklamowej? Wywiad z Piotrem Chmielewskim

16.02.2021 51:09
#61

Marka całkiem osobista – wywiad z Maciejem Kautzem

10.02.2021 01:10:27
#59

Ile czasu potrzebujesz na opracowanie strategii marketingowej oraz jej egzekucję?

02.02.2021 24:41
#58

Kiedy opracować strategię marketingową?

28.01.2021 33:52
#51

Ile kosztuje brak strategii marketingowej? Wywiad z Radkiem Ślężakiem

21.10.2020 39:59
#42

RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?

25.08.2020 23:59
#37

Jakie korzyści daje marka?

26.05.2020 27:44
#23

Ile procent polskich firm posiada strategię marketingową?

25.02.2020 12:38

O strategii marketingowej

Prawidłowo opracowana strategia marketingowa to kluczowy element sukcesu marki, ponieważ:

  • Pomaga w uzyskaniu unikalnego i skutecznego pozycjonowania marki w umysłach grupy docelowej, co zwiększa jej rozpoznawalność i wartość.
  • Określa konkretne cele i cele biznesowe, co umożliwia skuteczne planowanie działań marketingowych.
  • Umożliwia lepsze dopasowanie działań komunikacyjnych do potrzeb i preferencji grupy docelowej, co zwiększa efektywność działań marketingowych.
  • Zapewnia spójność i jednolitość działań marketingowych, co buduje zaufanie i lojalność klientów.
  • Pomaga w zwiększeniu sprzedaży i wartości postrzeganej marki, co przekłada się na zwiększenie zysków i rozwoju biznesu.

Decydując się na opracowanie strategii marketingowej, właściciele biznesu mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i skuteczniej działać na rynku, co przyczynia się do zwiększenia konkurencyjności i sukcesu marki. 

Natomiast ignorowanie potrzeby opracowania strategii marketingowej może prowadzić do nieefektywnych działań, zmniejszenia zysków i utraty pozycji na rynku.

Zapraszamy do słuchania odcinków naszego podcastu dedykowanych strategii marketingowej.

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków