WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - O strategii marketingowej

#126

Jak efektywnie wdrożyć strategię marketingową?

20.03.2023 40:05
#124

Repozycjonowanie marki: kiedy trzeba się zdecydować na zmianę?

06.03.2023 25:14
#123

Siedem sposobów na pozycjonowanie marki

27.02.2023 31:33
#121

Dwie najbardziej popularne strategie pozycjonowania marki

06.02.2023 34:05
#119

Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?

23.01.2023 27:37
#113

Budowanie marki czy aktywacja sprzedaży – na co postawić i w jakich proporcjach?

21.11.2022 41:05
#110

Czym jest pivot w marketingu i jak się do niego przygotować?

26.09.2022 38:13
#109

Trzy rzeczy, które musisz wiedzieć o składaniu obietnicy marki

19.09.2022 37:17
#108

Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?

29.08.2022 39:53
#106

Jakie korzyści daje opracowana strategia marketingowa?

01.08.2022 39:22
#105

Czym jest strategia marketingowa i z jakich elementów się składa?

25.07.2022 38:32
#104

Kto jest konkurencją Twojej marki, a kto nie?

23.06.2022 26:23
#100

Jak rozwinąć agencję reklamową dzięki opracowaniu strategii marketingowej? Wywiad z CEO Studio Kreacja Przemysławem Bazanowskim

04.05.2022 1:20:00
#98

Jak strategia marketingowa pomaga rozwijać firmę w Niemczech? Wywiad z Paulą Chudy i Jackiem Chloupkiem właścicielami marki Hevelio GmbH

22.04.2022 1:04:05
#93

Jak wdrażać strategię marketingową w międzynarodowej firmie? – Wywiad z Piotrem Ząbeckim – CMO HR XPERIENCE GROUP

17.03.2022 44:20
#81

Sześć powodów, dla których twoja marka potrzebuje konkurencji

15.11.2021 30:56
#79

10 rzeczy, o których należy pamiętać podczas wdrażania strategii marketingowej

03.11.2021 26:28
#70

Czego boją się decydenci podczas wdrażania strategii marketingowej? Wywiad z Fabianem Romańczykiem CEO ClickLeaders

16.06.2021 43:51
#65

Strategiczny system vs działanie na spontanie

09.04.2021 27:17
#62

Jak strategia marketingowa może pomóc rozwinąć usługi agencji reklamowej? Wywiad z Piotrem Chmielewskim

16.02.2021 51:09
#61

Marka całkiem osobista – wywiad z Maciejem Kautzem

10.02.2021 01:10:27
#59

Ile czasu potrzebujesz na opracowanie i egzekucję strategii marketingowej?

02.02.2021 24:41
#58

Kiedy opracować strategię marketingową?

28.01.2021 33:52
#51

Ile kosztuje brak strategii marketingowej? Wywiad z Radkiem Ślężakiem

21.10.2020 39:59
#42

RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?

25.08.2020 23:59
#37

Jakie korzyści daje marka?

26.05.2020 27:44
#23

Ile procent polskich firm posiada strategię marketingową?

25.02.2020 12:38

O strategii marketingowej

Prawidłowo opracowana strategia marketingowa to kluczowy element sukcesu marki, ponieważ:

  • Pomaga w uzyskaniu unikalnego i skutecznego pozycjonowania marki w umysłach grupy docelowej, co zwiększa jej rozpoznawalność i wartość.
  • Określa konkretne cele i cele biznesowe, co umożliwia skuteczne planowanie działań marketingowych.
  • Umożliwia lepsze dopasowanie działań komunikacyjnych do potrzeb i preferencji grupy docelowej, co zwiększa efektywność działań marketingowych.
  • Zapewnia spójność i jednolitość działań marketingowych, co buduje zaufanie i lojalność klientów.
  • Pomaga w zwiększeniu sprzedaży i wartości postrzeganej marki, co przekłada się na zwiększenie zysków i rozwoju biznesu.

Decydując się na opracowanie strategii marketingowej, właściciele biznesu mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i skuteczniej działać na rynku, co przyczynia się do zwiększenia konkurencyjności i sukcesu marki. 

Natomiast ignorowanie potrzeby opracowania strategii marketingowej może prowadzić do nieefektywnych działań, zmniejszenia zysków i utraty pozycji na rynku.

Zapraszamy do słuchania odcinków naszego podcastu dedykowanych strategii marketingowej.

KAROLINA ŁODYGA

Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA

Strateg marketingowy

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków
Cookie Consent with Real Cookie Banner