fbpx

WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - O konsumentach

#138

Jak wywołać nawyk ponownych zakupów?

11.09.2023 42:50
#134

Dlaczego klienci nie ufają Twojej marce?

11.09.2023 31:43
#128

Marketingowa zasada 95-5: poznaj ją, by lepiej zrozumieć marketing

12.04.2023 31:54
#108

Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?

29.08.2022 39:53
#107

Impulsywne zakupy – czym są i kto jest na nie narażony?

22.08.2022 29:18
#102

Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?

30.05.2022 35:45
#99

Jak marki mogą lojalizować klientów?

26.04.2022 25:17
#97

Co utrudnia klientom wybór podczas zakupów?

11.04.2022 32:08
#96

Jak działa reklama na umysł klienta?

04.04.2022 29:16
#94

Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?

22.03.2022 56:19
#92

Jak zaślepia nas skupienie – czyli na co marketerzy muszą uważać, gdy uparcie dążą do celu?

14.03.2022 44:19
#90

Jak podejmujemy decyzje – czyli czy istnieje dobry balans pomiędzy racjonalnością i emocjonalnością?

08.03.2022 34:19
#89

Czym jest efekt czystej ekspozycji i dlaczego ma dla marketerów znaczenie?

21.02.2022 24:50
#83

Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej

29.11.2021 42:05
#43

Siła lojalności klientów

26.08.2020 27:37
#42

RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?

25.08.2020 23:59
#40

Sztuka odkrywania potrzeb klientów

17.08.2020 28:58
#34

Nastroje konsumenckie w czasach koronakryzysu

05.04.2020 33:46
#32

Jak heurystyki wpływają na decyzje zakupowe?

23.03.2020 15:07

O konsumentach

Nieświadome procesy i skróty myślowe, jakie stosujemy jako konsumenci, prowadzą nas często do podejmowania nieracjonalnych decyzji zakupowych.

Wyniki badań sugerują, że nawet 95% decyzji zakupowych podejmowanych jest na skutek nieświadomych procesów.

Nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo heurystyki wpływają na nasze decyzje zakupowe, pozwalając nam na dokonywanie ocen na skróty i podejmowanie decyzji szybko i bez większego namysłu.

Jednocześnie, korzystając z naszej tendencji do podejmowania decyzji na skróty, marketerzy tworzą kampanie reklamowe, które są skonstruowane w taki sposób, aby przekonać nas do zakupów, korzystając z naszych skrótów myślowych i błędów poznawczych.

  • Skróty myślowe i nieświadome procesy mają znaczny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.
  • Heurystyki mogą prowadzić do podejmowania błędnych decyzji.
  • Marketerzy wykorzystują skróty myślowe konsumentów, aby przekonać ich do zakupów.

Zapraszamy do słuchania odcinków naszego podcastu dedykowanych konsumentom na zakupach.

 

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków