
WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - O konsumentach
Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?

Impulsywne zakupy – czym są i kto jest na nie narażony?

Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?

Jak marki mogą lojalizować klientów?

Co utrudnia klientom wybór podczas zakupów?

Jak reklama działa na umysł klienta?

Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?

Jak zaślepia nas skupienie – czyli na co marketerzy muszą uważać, gdy uparcie dążą do celu?

Jak podejmujemy decyzje – czyli czy istnieje dobry balans pomiędzy racjonalnością i emocjonalnością?

Czym jest efekt czystej ekspozycji i dlaczego ma dla marketerów znaczenie?

Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej

Siła lojalności klientów

RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?

Sztuka odkrywania potrzeb klientów

Nastroje konsumenckie w czasach koronakryzysu

Jak heurystyki wpływają na decyzje zakupowe?


O konsumentach
Nieświadome procesy i skróty myślowe, jakie stosujemy jako konsumenci, prowadzą nas często do podejmowania nieracjonalnych decyzji zakupowych.
Wyniki badań sugerują, że nawet 95% decyzji zakupowych podejmowanych jest na skutek nieświadomych procesów.
Nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo heurystyki wpływają na nasze decyzje zakupowe, pozwalając nam na dokonywanie ocen na skróty i podejmowanie decyzji szybko i bez większego namysłu.
Jednocześnie, korzystając z naszej tendencji do podejmowania decyzji na skróty, marketerzy tworzą kampanie reklamowe, które są skonstruowane w taki sposób, aby przekonać nas do zakupów, korzystając z naszych skrótów myślowych i błędów poznawczych.
- Skróty myślowe i nieświadome procesy mają znaczny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.
- Heurystyki mogą prowadzić do podejmowania błędnych decyzji.
- Marketerzy wykorzystują skróty myślowe konsumentów, aby przekonać ich do zakupów.
Zapraszamy do słuchania odcinków naszego podcastu dedykowanych konsumentom na zakupach.

KAROLINA ŁODYGA
Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA
Strateg marketingowy

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów
- #112 Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon
- #111 Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group