WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - O konsumentach

#138

Jak wywołać nawyk ponownych zakupów?

11.09.2023 42:50
#134

Dlaczego klienci nie ufają Twojej marce?

11.09.2023 31:43
#128

Marketingowa zasada 95-5: poznaj ją, by lepiej zrozumieć marketing

12.04.2023 31:54
#108

Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?

29.08.2022 39:53
#107

Impulsywne zakupy – czym są i kto jest na nie narażony?

22.08.2022 29:18
#102

Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?

30.05.2022 35:45
#99

Jak marki mogą lojalizować klientów?

26.04.2022 25:17
#97

Co utrudnia klientom wybór podczas zakupów?

11.04.2022 32:08
#96

Jak działa reklama na umysł klienta?

04.04.2022 29:16
#94

Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?

22.03.2022 56:19
#92

Jak zaślepia nas skupienie – czyli na co marketerzy muszą uważać, gdy uparcie dążą do celu?

14.03.2022 44:19
#90

Jak podejmujemy decyzje – czyli czy istnieje dobry balans pomiędzy racjonalnością i emocjonalnością?

08.03.2022 34:19
#89

Czym jest efekt czystej ekspozycji i dlaczego ma dla marketerów znaczenie?

21.02.2022 24:50
#83

Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej

29.11.2021 42:05
#43

Siła lojalności klientów

26.08.2020 27:37
#42

RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?

25.08.2020 23:59
#40

Sztuka odkrywania potrzeb klientów

17.08.2020 28:58
#34

Nastroje konsumenckie w czasach koronakryzysu

05.04.2020 33:46
#32

Jak heurystyki wpływają na decyzje zakupowe?

23.03.2020 15:07

O konsumentach

Nieświadome procesy i skróty myślowe, jakie stosujemy jako konsumenci, prowadzą nas często do podejmowania nieracjonalnych decyzji zakupowych.

Wyniki badań sugerują, że nawet 95% decyzji zakupowych podejmowanych jest na skutek nieświadomych procesów.

Nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo heurystyki wpływają na nasze decyzje zakupowe, pozwalając nam na dokonywanie ocen na skróty i podejmowanie decyzji szybko i bez większego namysłu.

Jednocześnie, korzystając z naszej tendencji do podejmowania decyzji na skróty, marketerzy tworzą kampanie reklamowe, które są skonstruowane w taki sposób, aby przekonać nas do zakupów, korzystając z naszych skrótów myślowych i błędów poznawczych.

  • Skróty myślowe i nieświadome procesy mają znaczny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.
  • Heurystyki mogą prowadzić do podejmowania błędnych decyzji.
  • Marketerzy wykorzystują skróty myślowe konsumentów, aby przekonać ich do zakupów.

Zapraszamy do słuchania odcinków naszego podcastu dedykowanych konsumentom na zakupach.

 

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków
Cookie Consent with Real Cookie Banner