![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - O konsumentach
Jak wywołać nawyk ponownych zakupów?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Dlaczego klienci nie ufają Twojej marce?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Marketingowa zasada 95-5: poznaj ją, by lepiej zrozumieć marketing
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Impulsywne zakupy – czym są i kto jest na nie narażony?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Jak marki mogą lojalizować klientów?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Co utrudnia klientom wybór podczas zakupów?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Jak działa reklama na umysł klienta?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Jak zaślepia nas skupienie – czyli na co marketerzy muszą uważać, gdy uparcie dążą do celu?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Jak podejmujemy decyzje – czyli czy istnieje dobry balans pomiędzy racjonalnością i emocjonalnością?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Czym jest efekt czystej ekspozycji i dlaczego ma dla marketerów znaczenie?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Siła lojalności klientów
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Sztuka odkrywania potrzeb klientów
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Nastroje konsumenckie w czasach koronakryzysu
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
Jak heurystyki wpływają na decyzje zakupowe?
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
O konsumentach
Nieświadome procesy i skróty myślowe, jakie stosujemy jako konsumenci, prowadzą nas często do podejmowania nieracjonalnych decyzji zakupowych.
Wyniki badań sugerują, że nawet 95% decyzji zakupowych podejmowanych jest na skutek nieświadomych procesów.
Nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo heurystyki wpływają na nasze decyzje zakupowe, pozwalając nam na dokonywanie ocen na skróty i podejmowanie decyzji szybko i bez większego namysłu.
Jednocześnie, korzystając z naszej tendencji do podejmowania decyzji na skróty, marketerzy tworzą kampanie reklamowe, które są skonstruowane w taki sposób, aby przekonać nas do zakupów, korzystając z naszych skrótów myślowych i błędów poznawczych.
- Skróty myślowe i nieświadome procesy mają znaczny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.
- Heurystyki mogą prowadzić do podejmowania błędnych decyzji.
- Marketerzy wykorzystują skróty myślowe konsumentów, aby przekonać ich do zakupów.
Zapraszamy do słuchania odcinków naszego podcastu dedykowanych konsumentom na zakupach.
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
SŁUCHAJ NA:
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
KATEGORIE TEMATYCZNE
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/uploads/2023/02/wywiady.jpg)
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów