NEWSLETTER STRATEGICZNEGO MARKETERA

ŹRÓDŁO MARKETINGOWYCH INSIGHT’ÓW PROSTO OD MARIUSZA ŁODYGI

ZAPISZ SIĘ TERAZ I POBIERZ MATERIAŁY

NR 1 STRATEGICZNY NEWSLETTER W POLSCE

  • E-book „22 STRATEGICZNE TRENDY MARKETINGOWE”.
  • 2 raporty „PERSONAL BRANDING W POLSCE” oraz „STRATEGIA MARKETINGOWA W POLSKIM BIZNESIE”.
  • Cykliczne wiadomości, które pomogą Ci wejść z Twoim marketingiem na Wyższy Poziom Marketingu.
  • Informacje o nowych publikacjach – artykułów blogowych, podcastów czy raportów.
  • Oferty specjalne naszych produktów cyfrowych tylko dla subskrybentów naszego newslettera.

CZEGO JESZCZE MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ?

CZEKA NA CIEBIE SEKWENCJA WIADOMOŚCI WYPEŁNIONA STRATEGICZNĄ WIEDZĄ, RAPORTAMI I DANYMI WRAZ Z KOMENTARZAMI ORAZ REKOMENDACJAMI

mail icon pc

Jak pandemia wpłynęła na marketing?

mail icon pc

Co się stanie, gdy wyłączysz wydatki na marketing?

mail icon pc

Jak dobrać kanały społecznościowe do komunikacji?

mail icon pc

Czy warto inwestować w reklamę w social media?

mail icon pc

Czy handel cyfrowy zdominował budżet marketingowy?

mail icon pc

Co wpływa na postrzeganie marki?

mail icon pc

Jak długo jest ważna strategia marketingowa?

mail icon pc

Czynniki marketingowego oporu.

mail icon pc

Jak duże jest ryzyko wprowadzenia nowego produktu na rynek?

mail icon pc

Marketer pod presją zarządu – czyli 10 składnikowy przepis na marketingową katastrofę.

22 STRATEGICZNE TRENDY MARKETINGOWE

Strategiczne marketingowe trendy wyznaczają kierunek zmiany, którym podążają liderzy w swoich kategoriach. Od zdolności adaptacji do zmieniającego się otoczenia zależy, w jakim stopniu zarządzającym markami uda się utrzymać kontakt z konsumentami.

  • Jakie są trendy dominujące?
  • Jakie trendy można wykorzystać aby rozwinąć markę?
  • Jakie scenariusze mogą powstawać na bazie wiedzy o trendach?

Niektóre z sygnalizowanych trendów mogą wręcz zmienić sposób, w jaki dotychczas docierano do klienta i tych, którzy zignorują dochodzące sygnały odciąć od rynku bardzo skutecznie.

Bez znajomości strategicznych marketingowych trendów trudno podejmować właściwe decyzje.

STRATEGIA MARKETINGOWA W POLSKIM BIZNESIE

Strategia marketingowa w polskim biznesie jest często błędnie definiowana i tym samym źle opracowywana. Bardzo często strategia w „głowie prezesa” jest jedynym nośnikiem pozycjonowania marki. Z naszego badania dowiesz się:

  • Jak duża jest świadomość respondentów w zakresie strategii marketingowej?
  • Jaki wiele firm posiada strategię marketingową i w jakiej formie?
  • W jakim stopniu firmy realizują założone działania marketingowe?
  • Jaki procent przychodów w ujęciu rocznym firmy przeznaczają na budżet marketingowy?

Cały raport zawiera również nasze wnioski oraz końcowe podsumowania, które mogą w znaczącym stopniu pomóc w interpretacji zebranych danych. Dzięki naszemu raportowi dowiesz się, jak bardzo możesz pomóc swojej marce, pracując na właściwych założeniach strategicznych.

strategia marketingowa premium consulting

PERSONAL BRANDING W POLSCE

W przygotowanym przez nasz zespół raporcie znajdziesz wyniki badań, które przeprowadziliśmy w zakresie Personal Brandingu w Polsce. Na 44 stronach raportu przedstawiamy zagadnienia, które obejmują m.in.:

  • Jak duża jest świadomość respondentów w zakresie personal brandingu?
  • Jaki jest stopień zaufania do marek osobistych?
  • Jak personal branding przekłada się na budowę wartości postrzeganej oferowanych produktów/usług?
  • Jakie korzyści wynikają z posiadania silnej marki osobistej?
  • Jakie są największe wady marki osobistej?

Cały raport zawiera również nasze wnioski oraz końcowe podsumowania, które mogą w znaczącym stopniu pomóc w interpretacji zebranych danych.

CZYTAJ TO, CO STRATEGICZNIE NAJWAŻNIEJSZE

Zapraszam Cię serdecznie do subskrybowania Newslettera Strategicznego Marketera.

Jakie treści otrzymasz ode mnie?

To jest newsletter zorientowany na marketing strategiczny zatem też treści, którymi będę się z Tobą dzielił, takie właśnie będą.

Nie zabraknie tu strategicznych insight’ów, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć swoich odbiorców, poznać szerokie trendy, zrozumieć mechanizmy, prawa i zasady marketingowe, a to wszystko będzie uzupełnione o wyniki badań marketingowych z różnych, wysokiej reputacji źródeł. Dzięki temu wszystkiemu wprowadzisz swoją markę na Wyższy Poziom Marketingu. 

Na dobry początek prześlę do Ciebie dwa raporty marketingowe – jeden dotyczący „Strategii Marketingowej w polskim biznesie”, a drugi o „Personal brandingu w Polsce” oraz e-book z „22 strategicznymi trendami marketingowymi”.

Do zobaczenia w Twojej skrzynce e-mail!

Mariusz Łodyga
Strateg marketingowy

mariusz-lodyga-fotka

NIE CZEKAJ DŁUŻEJ – DOŁĄCZ TERAZ