Różowa strzalka - Newsletter Strategicznego Marketera

NEWSLETTER STRATEGICZNEGO MARKETERA

SUBSKRYBUJ I ZACZNIJ WPROWADZAĆ SWOJĄ MARKĘ NA WYŻSZY POZIOM MARKETINGU

.
newsletter m3 - Newsletter Strategicznego Marketera

Różowa strzalka - Newsletter Strategicznego Marketera

CZYTAJ TO, CO W STRATEGII NAJWAŻNIEJSZE

Jakie treści otrzymasz ode mnie?

To jest newsletter zorientowany na marketing strategiczny zatem też treści, którymi będę się z Tobą dzielił, takie właśnie będą.

Nie zabraknie tu strategicznych insight’ów, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć swoich odbiorców, poznać szerokie trendy, zrozumieć mechanizmy, prawa i zasady marketingowe, a to wszystko będzie uzupełnione o wyniki badań marketingowych z różnych, wysokiej reputacji źródeł. Dzięki temu wszystkiemu wprowadzisz swoją markę na Wyższy Poziom Marketingu. 

Na dobry początek prześlę do Ciebie dwa raporty marketingowe – jeden dotyczący „Strategii Marketingowej w polskim biznesie”, a drugi o „Personal brandingu w Polsce” oraz e-book z „22 strategicznymi trendami marketingowymi”.

Do zobaczenia w Twojej skrzynce e-mail!

Mariusz Łodyga
Strateg marketingowy

ZAPISZ SIĘ TERAZ I POBIERZ MATERIAŁY

Różowa strzalka - Newsletter Strategicznego Marketera

22 STRATEGICZNE TRENDY MARKETINGOWE

22 trendy ebook lodyga - Newsletter Strategicznego Marketera

Z ebooka „22 Strategiczne marketingowe trendy” dowiesz się: 

  • Jakie są trendy dominujące?
  • Jakie trendy można wykorzystać aby rozwinąć markę?
  • Jakie scenariusze mogą powstawać na bazie wiedzy o trendach?

Niektóre z sygnalizowanych trendów mogą wręcz zmienić sposób, w jaki dotychczas docierano do klienta i tych, którzy zignorują dochodzące sygnały odciąć od rynku bardzo skutecznie.

Bez znajomości strategicznych marketingowych trendów trudno podejmować właściwe decyzje.

Różowa strzalka - Newsletter Strategicznego Marketera

STRATEGIA MARKETINGOWA W POLSKIM BIZNESIE

Z raportu „Strategia marketingowa w polskim biznesie” dowiesz się:

  • Jak duża jest świadomość respondentów w zakresie strategii marketingowej?
  • Jaki wiele firm posiada strategię marketingową i w jakiej formie?
  • W jakim stopniu firmy realizują założone działania marketingowe?
  • Jaki procent przychodów w ujęciu rocznym firmy przeznaczają na budżet marketingowy?

Cały raport zawiera również nasze wnioski oraz końcowe podsumowania, które mogą w znaczącym stopniu pomóc w interpretacji zebranych danych.

Dzięki naszemu raportowi dowiesz się, jak bardzo możesz pomóc swojej marce, pracując na właściwych założeniach strategicznych.

strategia marketingowa premium consulting

Różowa strzalka - Newsletter Strategicznego Marketera

PERSONAL BRANDING W POLSCE

personal branding mockup - Newsletter Strategicznego Marketera

Z raportu „Personal Brandingu w Polsce” dowiesz się:

  • Jak duża jest świadomość respondentów w zakresie personal brandingu?
  • Jaki jest stopień zaufania do marek osobistych?
  • Jak personal branding przekłada się na budowę wartości postrzeganej oferowanych produktów/usług?
  • Jakie korzyści wynikają z posiadania silnej marki osobistej?
  • Jakie są największe wady marki osobistej?

Cały raport zawiera również nasze wnioski oraz końcowe podsumowania, które mogą w znaczącym stopniu pomóc w interpretacji zebranych danych.

Różowa strzalka - Newsletter Strategicznego Marketera

NIE CZEKAJ DŁUŻEJ – DOŁĄCZ TERAZ