WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - Wywiady

#114

Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów

28.11.2022 1:14:18
#112

Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon

07.11.2022 1:37:53
#111

Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group

03.10.2022 55:56
#100

Jak rozwinąć agencję reklamową dzięki opracowaniu strategii marketingowej? Wywiad z CEO Studio Kreacja Przemysławem Bazanowskim

04.05.2022 1:20:00
#98

Jak strategia marketingowa pomaga rozwijać firmę w Niemczech? Wywiad z Paulą Chudy i Jackiem Chloupkiem właścicielami marki Hevelio GmbH

22.04.2022 1:04:05
#93

Jak wdrażać strategię marketingową w międzynarodowej firmie? – Wywiad z Piotrem Ząbeckim – CMO HR XPERIENCE GROUP

17.03.2022 44:20
#91

Czy warto korzystać z zewnętrznych konsultantów marketingowych? – wywiad z CEO marki Translax – Rafałem Kwiatkowskim

10.03.2022 32:41
#75

Jak zbudować duży ekomersowy biznes – wyzwania i czynniki sukcesu – wywiad z Paweł Frieske CEO Reflect.pl

02.09.2021 1:01:17
#73

Jak dobrze planować i realizować działania reklamowe w Google Ads? – wywiad z Łukaszem Chwiszczukiem

18.08.2021 45:38
#71

Jak wygląda praca konsultanta marketingowego? – Wywiad z Michałem Hamerą

23.06.2021 50:42
#62

Jak strategia marketingowa może pomóc rozwinąć usługi agencji reklamowej? Wywiad z Piotrem Chmielewskim

16.02.2021 51:09
#51

Ile kosztuje brak strategii marketingowej? Wywiad z Radkiem Ślężakiem

21.10.2020 39:59
#50

Jak dzięki strategii marketingowej zwiększać wyniki biznesowe? Wywiad z Mateuszem Kuchcińskim

08.10.2020 53:42
#49

Dlaczego agencja reklamowa potrzebuje kompetencji strategicznych? Wywiad z Filipem Lewandowskim z Social Tigers

06.10.2020 36:09
#48

Jak zarabiać na wiedzy eksperckiej? Wywiad z Igorem Podgórskim

30.09.2020 50:29
#47

Jak szybko skalować biznes? – wywiad z CEO Fly On The Cloud Piotrem Wieczorkiem

21.09.2020 37:50
#46

Storytelling jako strategiczne narzędzie komunikacji – wywiad z dr Moniką Górską

15.09.2020 53:45
#45

Na co należy uważać organizując wydarzenia online? Wywiad z CEO Studio306.live Piotrem Królem.

02.09.2020 53:55
#31

Jak koronakryzys wpływa na duży biznes – wywiad z Michałem Leszkiem właścielem marki Kruger Matz i Rebel

21.03.2020 1:14:44

Wywiady

Zapraszamy do słuchania wywiadów z gośćmi podcastu „Wyższy Poziom Marketingu”.

Odcinki z gośćmi  zawierają wiele cennych wskazówek oraz inspiracji z dziedziny marketingu i szeroko pojętego biznesu.

Zaproszeni goście to specjaliści w dziedzinie marketingu, właściciele biznesów, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem wyniesionym ze współpracy strategicznej z nami, opowiadają o swoich sukcesach i porażkach, a także przedstawiają praktyczne wskazówki dla słuchaczy.

Słuchanie wywiadów w ramach „Wyższy Poziom Marketingu” to doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy w dziedzinie marketingu strategicznego, zdobycia inspiracji i praktycznej wiedzy marketingowej.

Zapraszamy do słuchania odcinków naszego podcastu dedykowanych naszym specjalnym gościom. 

KAROLINA ŁODYGA

Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA

Strateg marketingowy

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków
Cookie Consent with Real Cookie Banner