E-BOOKI I RAPORTY

22 strategiczne trendy marketingowe

22 STRATEGICZNE TRENDY MARKETINGOWE


Strategiczne marketingowe trendy wyznaczają kierunek zmiany, którym podążają liderzy w swoich kategoriach. Od zdolności adaptacji do zmieniającego się otoczenia zależy, w jakim stopniu zarządzającym markami uda się utrzymać kontakt z konsumentami.

  • Jakie są trendy dominujące?
  • Jakie trendy można wykorzystać aby rozwinąć markę?
  • Jakie scenariusze mogą powstawać na bazie wiedzy o trendach?

Niektóre z sygnalizowanych trendów mogą wręcz zmienić sposób, w jaki dotychczas docierano do klienta i tych, którzy zignorują dochodzące sygnały odciąć od rynku bardzo skutecznie.

Bez znajomości strategicznych marketingowych trendów trudno podejmować właściwe decyzję. Pobierz nasz e book i wprowadź swoją markę na Wyższy Poziom Marketingu!

raport strategia marketingowa

RAPORT – STRATEGIA MARKETINGOWA


Strategia marketingowa w polskim biznesie jest często błędnie definiowana i tym samym źle opracowywana. Bardzo często strategia w „głowie prezesa” jest jedynym nośnikiem pozycjonowania marki.

Z naszego badania dowiesz się:

  • Jak duża jest świadomość respondentów w zakresie strategii marketingowej?
  • Jaki wiele firm posiada strategię marketingową i w jakiej formie?
  • W jakim stopniu firmy realizują założone działania marketingowe?
  • Jaki procent przychodów w ujęciu rocznym firmy przeznaczają na budżet marketingowy?

Cały raport zawiera również nasze wnioski oraz końcowe podsumowania, które mogą w znaczącym stopniu pomóc w interpretacji zebranych danych. Dzięki naszemu raportowi dowiesz się jak bardzo możesz pomóc swojej marce pracując na właściwych założeniach strategicznych.

raport personal branding

RAPORT – PERSONAL BRANDING


W przygotowanym przez nasz zespół raporcie znajdziesz wyniki badań, które przeprowadziliśmy w zakresie Personal Brandingu w Polsce. Na 44 stronach raportu przedstawiamy zagadnienia, które obejmują min.:

  • Jak duża jest świadomość respondentów w zakresie personal brandingu?
  • Jaki jest stopień zaufania do marek osobistych?
  • Jak personal branding przekłada się na budowę wartości postrzeganej oferowanych produktów/usług?
  • Jakie korzyści wynikają z posiadania silnej marki osobistej?
  • Jakie są największe wady marki osobistej?

Cały raport zawiera również nasze wnioski oraz końcowe podsumowania, które mogą w znaczącym stopniu pomóc w interpretacji zebranych danych.