PODCAST

Marketingowy podcast mający na celu prowadzić słuchaczy do silnych biznesowych wzrostów, czyli: zwiększania wartości postrzeganej marki i jej produktów, wyższej lojalności klientów
i finalnie większej zyskowności.

Nasz program ma na celu inspirowanie Was do patrzenia na markę od strategicznej strony, budowania ekosystemów marketingowych i wprowadzania skutecznej metodologii marketingowej.

Wszystko to okraszone najnowszymi newsami ze świata biznesu i marketingu i podlane sosem dobrego humoru.

Rozsiądźcie się wygodnie i czerpcie pełnymi garściami.

Prowadzący: KAROLINA I MARIUSZ ŁODYGA

Słuchaj nas tam, gdzie lubisz:

Słuchaj tam, gdzie lubisz

#121 Dwie najbardziej popularne strategie pozycjonowania marki

Gdybyśmy mieli w jednym zdaniu odpowiedzieć na pytanie: “jaki jest najważniejszy produkt, który powstaje podczas opracowywania strategii marketingowej?”, to bez wątpliwości odpowiedzielibyśmy, że “tym najważniejszym produktem...
Mariusz Łodyga

#120 Sztuczna inteligencja – ChatGPT – szansa czy zagrożenie dla Twojego biznesu?

Gdybyśmy cofnęli się do roku 2013 i zapytali siebie nawzajem, co jest najbardziej gorącym technologicznym ficzerem, o...
Mariusz Łodyga

#119 Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?

Wielu właścicieli firm i menadżerów marketingu ulega pokusie wizji tworzenia dodatkowych marek, dzięki którym...
Mariusz Łodyga

#118 Jakie rodzaje badań marketingowych może przeprowadzić Twoja marka?

Badania marketingowe potrafią wnieść ogromną wartość do biznesu. Wykorzystywanie wiedzy z nich wynikającej...
Mariusz Łodyga

#117 Kiedy Twoja marka potrzebuje badań marketingowych?

Podejmowanie istotnych decyzji w oparciu o intuicję nie zawsze przynosi zakładany efekt. Często wręcz bardziej...
Mariusz Łodyga

#116 Marketingowa piramida sukcesu – czyli 3 poziomy w procesie dążenia do silnej marki

Osiąganie sukcesu w marketingu jest proste – w teorii. W praktyce jednak bywa z tym różnie. Dotyczy to również...
Mariusz Łodyga

#115 Jak duży powinien być budżet marketingowy?

Grudzień to w zasadzie ostatni dzwonek na zaplanowanie budżetu marketingowego na nadchodzący rok. I jedno z kluczowych...
Mariusz Łodyga

#114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów

Nagrywanie podcastów jest bardzo wygodnym sposobem na docieranie do grupy docelowej, ale czy każdy się w nim...
Mariusz Łodyga

#113 Budowanie marki czy aktywacja sprzedaży – na co postawić i w jakich proporcjach?

W środowisku biznesowym coraz częściej daje się słyszeć głosy o nadejściu czasów, w których w marketingu liczy się...
Mariusz Łodyga

#112 Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon

Stworzenie silnej marki nigdy nie jest łatwym zadaniem, a zarządzanie marką, która ma niezły potencjał do rozwoju, ale...
Mariusz Łodyga

#111 Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group

Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Czy ostrzegą nas przed zbliżającym się kryzysem i czy...
Mariusz Łodyga

#110 Czym jest pivot w marketingu i jak się do niego przygotować?

Niepewność jest jedyną “pewną” rzeczą w biznesie. Zakładanie, że nasz pomysł na pewno wypali, może być jeszcze...
Mariusz Łodyga
Wczytywanie kolejnych wpisów...