Świat w 2016 roku komunikuje się już prawie wyłącznie cyfrowo
Już teraz Internet stanowi pierwsze i najważniejsze źródło wiedzy o marce i produktach.
Wg. Firmy Hubspot.com 61% badanych wyszukuje informacji o usługach i produktach
używając do tego w pierwszej kolejności wyszukiwarek.
Korzyści ze szkolenia
1
Poznasz czynniki stosowane w komunikacji
marketingowej, które uruchamiają emocje
i zaangażowanie klientów.
2
Poznasz przykłady skutecznych kampanii
marketingowych, osiągających nawet
5100% ROI.
3
Dowiesz się w jaki sposób budować dziś
przewagę konkurencyjną opartą na
innych wyróżnikach niż najniższa cena.
4
Dowiesz się jak zaprojektować wizerunek
Twojej firmy, aby w pełni wykorzystać
dzisiejsze cyfrowe narzędzia.
5
Uzyskasz od prowadzącego informację
zwrotną na temat prowadzonej przez
Twoją firmę kampanii marketingowej
(webdesing, grafika, video, copy, etc).
6
Zobaczysz jakie błędy popełniają nawet
największe marki w komunikacji
marketingowej – unikniesz podobnych.
Harmonogram szkolenia
Będziesz miał niezwykłą okazję, by w przyjaznej atmosferze otrzymać najlepszą i najnowszą wiedzę dotyczącą budowania silnej marki
w Internecie. A także zadania pytań prowadzącemu.
Gwarantujemy jasność przekazu i wysokie stężenie praktycznej wiedzy – która przyspieszy rozwój Twojej firmy o lata.
Filary budowy silnej marki – jak wykorzystać branding do budowy wartości postrzeganej.
- Czym dokładnie jest branding i po co z niego korzystać?
- Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy.
- Diagnoza marki – czyli marka z punktu widzenia klienta.
- Budowanie wizerunku – zarządzanie marką i kreowanie jej osobowości.
- Dominujące trendy w marketingu – Be more human, Human to Human, Live streaming, Influencer marketing, Real Time Marketing
Jak wykorzystywać emocje w komunikacji marketingowej.
- Hard selling vs. Soft selling – czyli dlaczego tradycyjna komunikacja umiera.
- Mechanizm luki informacyjnej – czyli jak pisać aby zwiększać clickbait.
- Reguły wywierania wpływu i ich zastosowanie w marketingu
- Mechanizm propulsji i retropulsji.
- Jak wyeksponować unikalność swojej oferty – Unique Selling Proposition vs. Emotional Selling Proposition.
- Skuteczny model komunikacji w praktycznym zastosowaniu.
Przerwa kawowa
Skuteczna komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych.
- Jaki jest wpływ mediów społecznościowych na budowanie świadomości marki.
- Który z dostępnych kanałów socialowych wybrać do komunikacji z klientami.
- Jak zachowują się użytkownicy mediów społecznościowych na stronie www.
- Jak skutecznie sprzedawać produkty/usługi poprzez media społecznościowe.
- Jak wykorzystać format wideo, w tym live streaming w social media do budowania rozpoznawalności oraz sprzedaży?
- Jak wykorzystać działania remarketingowe, aby były skuteczną metodą zwiększania ilości transakcji.
Jak wykorzystać marketing automation do zwiększania sprzedaży.
- Bez czego marketing automation nie będzie funkcjonował prawidłowo.
- Analiza behawioralna użytkowników serwisu i lead nurturing.
- Konstrukcja lejka sprzedażowego wykorzystującego internet jako główne medium.
- Trzy podstawowe schematy kształtujące konwersję na stronie www dzięki systemowi do marketing automation.
- Przykład aplikacji, którą można wdrożyć nawet w małej i średniej firmie bez konieczności posiadania dużego budżetu oraz zasobów IT.
Przerwa lunchowa
E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowanie kampanii e-mail marketingowych.
- Strategia mailingowa – wybór grupy docelowej i ich segmentowanie, określenie celu oraz kalendarza wysyłek.
- Jak pozyskiwać i rozbudowywać bazy mailingowe.
- Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące idealny mailing.
- Pola: Temat i nadawca – jakie one mają znaczenie?
- Badanie efektywności – docieralności i klikalności, czyli jak interpretować kluczowe wskaźniki?
- Jaką wybrać platformę do mailingu?
- Jak zaplanować działania cold mailingowe, tak by realizowały konwersję.
Copywriting – Jak jedno słowo potrafi wpłynąć na skuteczność marketingową tekstu.
- Jaki jest cel copywritingu?
- Wywieranie wpływu, neuromarketing – perswazja i argumentacja.
- Jak wyeksponować unikalność swojej oferty?
- Tytuł, lead, zakończenie – składowe, których nie może zabraknąć.
- Podstawy budowy tekstu sprzedającego – jakich błędów unikać?
- Czym są słowa kluczowe, meta tagi i jak je wykorzystywać?
Przerwa kawowa
Monitoring mediów- czyli jak być na czasie z własną marką.
- Wyłapywanie wzmianek.
- Inicjowanie konwersacji na temat marki/produktu dzięki monitorowaniu fraz.
- Ręka na pulsie w zakresie reputacji marki – czyli nic o nas bez nas.
Najczęstsze przyczyny niepowodzeń w realizowanych kampaniach marketingowych.
- 4 najważniejsze błędy w planowaniu kampanii marketingowej.
- Kiedy egzekucja strategii marketingowej nie może przynieść oczekiwanych rezultatów?
- 3 działania, które zawsze kończą się porażką niezależnie od wielkości zaangażowanego budżetu.
Case studies
- Omawiane na szkoleniu zagadnienia zostaną zobrazowane za pomocą przykładów zrealizowanych kampanii marketingowych. Prezentowane przykłady będą dotyczyły firm, które wdrożyły omawiane narzędzia, dzięki czemu osiągnęły nawet 5100% ROI.
— Paweł Górski, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Freedom Nieruchomości
Prowadzący szkolenie
Jeśli już ktoś ma Cię uczyć o e-marketingu – to niech to będzie ktoś,
kto robi to na co dzień – stosując w swojej praktyce techniki, o których uczy.
Mariusz Łodyga
Strateg marketingowy
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych marketingiem, public relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding oraz optymalizacją działań sprzedażowych.
W biznesie od 16 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził blisko 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracował na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych.
Doradzał biznesowo małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym. Swoją karierę jako przedsiębiorca rozpoczął w 2003 roku. Od samego początku związany był z brandingiem oraz marketingiem.
Pracował dla takich marek jak: Raiffeisen Polbank, Domiporta, Orange, Ministerstwo Rozwoju, Max Roy, Netguru, Urząd Miasta Kalisz, Urząd Miasta Wronki, Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Urząd Miasta Pniewy, Uniwersytet Adama Mickiewicza, Plast Box S.A, Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Uzdrowisko Połczyn Zdrój S.A.
Galeria zdjęć ze szkoleń
Poniżej prezentujemy zdjęcia z wybranych wystąpień oraz szkoleń zrealizowanych przez Mariusza Łodygę.
Wiedza ze szkoleń jest wykorzystywana m.in przez:
Wybrane marki, których właściciele oraz pracownicy brali udział w naszych szkoleniach.
Opinie uczestników szkoleń
Uczestnicy szkoleń prowadzonych przez Mariusza Łodygę cenili sobie nie tylko przekazywaną wiedzę, ale również atmosferę w trakcie zajęć.
Zamów szkolenie dla swojej firmy
Czas i miejsce
8h szkoleniowych.
Ilość osób w grupie: 8-15.
Godzina rozpoczęcia szkolenia: do ustalenia.
Miejsce szkolenia: u Klienta
Koszty ewentualnego cateringu lub wynajmu sali należy doliczyć do ceny szkolenia.
Forma szkolenia
Szkolenie zamknięte.
Metoda seminaryjno – warsztatowa.
Interakcja z uczestnikami.
Studia przypadków.
Prezentacja w PDF po szkoleniu.
Faq
Najczęściej zadawane pytania
Czy program szkolenia może zostać zmodyfikowany?
Tak. Program szkolenia może zostać bardziej dopasowany pod konkretną firmę, specyfikę jej działań, wykorzystywane przez nią narzędzia w komunikacji marketingowej oraz poziom wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia.
Z jakim wyprzedzeniem muszę zamówić szkolenie?
Standardowo potrzebujemy około 2 tygodni wyprzedzenia w rezerwacji terminu szkolenia.
Czy mogę takie szkolenie zamówić w formie indywidualnego szkolenia?
Tak, w takim przypadku szkolenie przybiera formę indywidualnej sesji szkoleniowo-strategicznej, w ramach której praca odbywa się w formule 1 na 1. Jest to często praktykowane rozwiązanie dla firm, które mają niewielkie działy marketingu. W takim przypadku trener pracuje indywidualnie z szefem marketingu lub właścicielem, członkami zarządu.
Masz pytania?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Błąd: Brak formularza kontaktowego.