Szkolenie otwarte:
Skuteczny marketing
w Internecie

Wykreuj silną markę w Internecie i pozyskuj nowych klientów

Warszawa 13.02.2017

Efektywne projektowanie sprzedaży

Poznasz najnowsze narzędzia
marketingowe, dzięki którym zaprojektujesz
zautomatyzowany system sprzedaży.

Niezwykłe inspiracje

Zobaczysz najlepsze przykłady
e-marketingu i budowania marki
w Internecie na świecie,
które zainspirują Cię do działania.

Skuteczne narzędzia brandingowe

Dostaniesz do ręki konkretne,
praktyczne narzędzia
do budowania silnej marki
w Internecie.

W ciągu 60 sekund Google przyjmuje 2,4 miliony zapytań.

YouTube w tym czasie wyświetla 2,87 miliony filmów. Facebook odnotowuje ponad 700 000 logowań.
W czasie jednej minuty wysyłanych jest 150 milionów e-maili. A na Instagramie pojawia się ponad 38 tysięcy postów.

Internet żyje.

I wzywa Cię – kusząc nieograniczonymi możliwościami pozyskiwania klientów i kreowania nowych zysków.
Trzeba tylko wiedzieć, jak się do tego zabrać.

A jak się do tego zabrać?

Użyć najpotężniejszego narzędzia marketingowego:

Internetu.

To właśnie internet jest tym,  co dziś daje marketerom największe pole do działania – jest zarazem najpotężniejszym i najdynamiczniej ewoluującym z narzędzi 
walki o umysł klienta.

To szkolenie pokaże Ci krok po kroku, jak zbudować silną markę w internecie,
która nie boi się konkurencji i szybciej dociera do klientów a przy okazji robi to taniej i skuteczniej.

Żeby wykorzystać do tego potęgę Internetu – musisz wiedzieć jedno:

Status quo nie istnieje w cyfrowym świecie.

Tam wszystko się zmienia. Wczoraj vinesy (krótkie filmy) były modne –
dziś Twitter ogłasza zamknięcie serwisu Vine (służącego do ich umieszczania w Sieci).

Powstają tysiące nowych, fascynujących narzędzi – ale Ty musisz nauczyć się wybierać je mądrze
i wiedzieć, jak je skutecznie obsługiwać. Tego nauczy Cię to szkolenie.

Działaj i pokaż światu swoją wyjątkowość. I sprzedawaj więcej.

Świat w 2016 roku komunikuje się już prawie wyłącznie cyfrowo

Już teraz Internet stanowi pierwsze i najważniejsze źródło wiedzy o marce i produktach.
Wg. Firmy Hubspot.com 61% badanych wyszukuje informacji o usługach i produktach
używając do tego w pierwszej kolejności wyszukiwarek.

Korzyści ze szkolenia

1
Poznasz czynniki stosowane w komunikacji
marketingowej, które uruchamiają emocje
i zaangażowanie klientów.
3
Dowiesz się w jaki sposób budować dziś
przewagę konkurencyjną
opartą na
innych wyróżnikach niż najniższa cena.
5
Uzyskasz od prowadzącego informację
zwrotną na temat prowadzonej przez
Twoją firmę kampanii marketingowej
(webdesing, grafika, video, copy, etc).
2
Poznasz przykłady skutecznych kampanii
marketingowych, osiągających nawet
5100% ROI.
4
Dowiesz się jak zaprojektować wizerunek
Twojej firmy,
aby w pełni wykorzystać 
dzisiejsze cyfrowe narzędzia.
6
Zobaczysz jakie błędy popełniają nawet
największe marki
w komunikacji 
marketingowej – unikniesz podobnych.

Korzyści ze szkolenia

1
Poznasz czynniki stosowane w komunikacji
marketingowej, które uruchamiają emocje
i zaangażowanie klientów.
2
Poznasz przykłady skutecznych kampanii
marketingowych, osiągających nawet
5100% ROI.
3
Dowiesz się w jaki sposób budować dziś
przewagę konkurencyjną
opartą na
innych wyróżnikach niż najniższa cena.
4
Dowiesz się jak zaprojektować wizerunek
Twojej firmy,
aby w pełni wykorzystać 
dzisiejsze cyfrowe narzędzia.
5
Uzyskasz od prowadzącego informację
zwrotną na temat prowadzonej przez
Twoją firmę kampanii marketingowej
(webdesing, grafika, video, copy, etc).
6
Zobaczysz jakie błędy popełniają nawet
największe marki
w komunikacji 
marketingowej – unikniesz podobnych.

Harmonogram szkolenia

Będziesz miał niezwykłą okazję, by w przyjaznej atmosferze otrzymać najlepszą i najnowszą wiedzę dotyczącą budowania silnej marki w Internecie. A także zadania pytań prowadzącemu.
Gwarantujemy jasność przekazu i wysokie stężenie praktycznej wiedzy – która przyspieszy rozwój Twojej firmy o lata.

  1. Filary budowy silnej marki – jak wykorzystać branding do budowy wartości postrzeganej.

  • Czym dokładnie jest branding i po co z niego korzystać?
  • Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy.
  • Diagnoza marki – czyli marka z punktu widzenia klienta.
  • Budowanie wizerunku – zarządzanie marką i kreowanie jej osobowości.
  • Dominujące trendy w marketingu – Be more human, Human to Human, Live streaming, Influencer marketing, Real Time Marketing
  1. Jak wykorzystywać emocje w komunikacji marketingowej.

  • Hard selling vs. Soft selling – czyli dlaczego tradycyjna komunikacja umiera.
  • Mechanizm luki informacyjnej – czyli jak pisać aby zwiększać clickbait.
  • Reguły wywierania wpływu i ich zastosowanie w marketingu
  • Mechanizm propulsji i retropulsji.
  • Jak wyeksponować unikalność swojej oferty – Unique Selling Proposition vs. Emotional Selling Proposition.
  • Skuteczny model komunikacji w praktycznym zastosowaniu.

Przerwa kawowa

  1. Skuteczna komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych.

  • Jaki jest wpływ mediów społecznościowych na budowanie świadomości marki.
  • Który z dostępnych kanałów socialowych wybrać do komunikacji z klientami.
  • Jak zachowują się użytkownicy mediów społecznościowych na stronie www.
  • Jak skutecznie sprzedawać produkty/usługi poprzez media społecznościowe.
  • Jak wykorzystać format wideo, w tym live streaming w social media do budowania rozpoznawalności oraz sprzedaży?
  • Jak wykorzystać działania remarketingowe, aby były skuteczną metodą zwiększania ilości transakcji.
  1. Jak wykorzystać marketing automation do zwiększania sprzedaży.

  • Bez czego marketing automation nie będzie funkcjonował prawidłowo.
  • Analiza behawioralna użytkowników serwisu i lead nurturing.
  • Konstrukcja lejka sprzedażowego wykorzystującego internet jako główne medium.
  • Trzy podstawowe schematy kształtujące konwersję na stronie www dzięki systemowi do marketing automation.
  • Przykład aplikacji, którą można wdrożyć nawet w małej i średniej firmie bez konieczności posiadania dużego budżetu oraz zasobów IT.

Przerwa lunchowa

  1. E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowanie kampanii e-mail marketingowych.

  • Strategia mailingowa – wybór grupy docelowej i ich segmentowanie, określenie celu oraz kalendarza wysyłek.
  • Jak pozyskiwać i rozbudowywać bazy mailingowe.
  • Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące idealny mailing.
  • Pola: Temat i nadawca – jakie one mają znaczenie?
  • Badanie efektywności – docieralności i klikalności, czyli jak interpretować kluczowe wskaźniki?
  • Jaką wybrać platformę do mailingu?
  • Jak zaplanować działania cold mailingowe, tak by realizowały konwersję.
  1. Copywriting – Jak jedno słowo potrafi wpłynąć na skuteczność marketingową tekstu.

  • Jaki jest cel copywritingu?
  • Wywieranie wpływu, neuromarketing – perswazja i argumentacja.
  • Jak wyeksponować unikalność swojej oferty?
  • Tytuł, lead, zakończenie – składowe, których nie może zabraknąć.
  • Podstawy budowy tekstu sprzedającego – jakich błędów unikać?
  • Czym są słowa kluczowe, meta tagi i jak je wykorzystywać?

Przerwa kawowa

  1. Monitoring mediów- czyli jak być na czasie z własną marką.

  • Wyłapywanie wzmianek.
  • Inicjowanie konwersacji na temat marki/produktu dzięki monitorowaniu fraz.
  • Ręka na pulsie w zakresie reputacji marki – czyli nic o nas bez nas.
  1. Najczęstsze przyczyny niepowodzeń w realizowanych kampaniach marketingowych.

  • 4 najważniejsze błędy w planowaniu kampanii marketingowej.
  • Kiedy egzekucja strategii marketingowej nie może przynieść oczekiwanych rezultatów?
  • 3 działania, które zawsze kończą się porażką niezależnie od wielkości zaangażowanego budżetu.
  1. Case studies

  • Omawiane na szkoleniu zagadnienia zostaną zobrazowane za pomocą przykładów zrealizowanych kampanii marketingowych. Prezentowane przykłady będą dotyczyły firm, które wdrożyły omawiane narzędzia, dzięki czemu osiągnęły nawet 5100% ROI.

Prowadzący szkolenie

Jeśli już ktoś ma Cię uczyć o e-marketingu – to niech to będzie ktoś,
kto robi to na co dzień – stosując w swojej praktyce techniki, o których uczy.

Mariusz Łodyga

Strateg marketingowy

  • Specjalizuje się w zagadnieniach związanych marketingiem, public relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding oraz optymalizacją działań sprzedażowych.


  • W biznesie od 13 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził blisko 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracował na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych.

  • Doradzał biznesowo małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym. Swoją karierę jako przedsiębiorca rozpoczął w 2003 roku. Od samego początku związany był z brandingiem oraz marketingiem.

  • Pracował dla takich marek jak: Raiffeisen Polbank, Domiporta, Orange, Ministerstwo Rozwoju, Max Roy, Netguru, Urząd Miasta Kalisz, Urząd Miasta Wronki, Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Urząd Miasta Pniewy, Uniwersytet Adama Mickiewicza, Plast Box S.A, Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Uzdrowisko Połczyn Zdrój S.A.

Mariusz Łodyga

Galeria zdjęć ze szkoleń

Poniżej prezentujemy zdjęcia z wybranych wystąpień oraz szkoleń zrealizowanych przez Mariusza Łodygę.

Wiedza ze szkoleń jest wykorzystywana m.in przez:

Wybrane marki, których właściciele oraz pracownicy brali udział w naszych szkoleniach.

Opinie uczestników szkoleń

Uczestnicy szkoleń prowadzonych przez Mariusza Łodygę cenili sobie nie tylko przekazywaną wiedzę, ale również atmosferę w trakcie zajęć.

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu – 13.02.2017 Warszawa

Sprawdź, który model uczestnictwa jest dla Ciebie najbardziej optymalny i zarejestruj się.

Simple
670zł/os
Udział w szkoleniu
Przerwy kawowe
Lunch
Certyfikat ukończenia szkolenia
Prezentacja w PDF po szkoleniu
Wybierz
Plus
870zł/os
Udział w szkoleniu
Przerwy kawowe
Lunch
Certyfikat ukończenia szkolenia
Prezentacja w PDF po szkoleniu
1h konsultacji marketingowych online
(do wykorzystania do 6 mc od daty odbycia szkolenia)
Wybierz

Szczegóły szkolenia

Warszawa, 13.02.2017 godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia:

Centrum konferencyjne NIMBUS
Al. Jerozolimskie 98 – sala CUMULUS
Warszawa

Rejestracja uczestników:

Rejestracja w dniu szkolenia
w godzinach 9:30 – 10:00

Potrzebne narzędzia:

Dla wygody uczestników
proponujemy zabrać na szkolenie
własny komputer.

Faq

Najczęściej zadawane pytania

Płatności za szkolenie dokonasz przelewem internetowym. Po rejestracji na szkolenie zostanie dla Ciebie wygenerowana faktura pro forma, na podstawie której dokonasz płatności w swoim banku.

Zarejestrować się na szkolenie możesz najpóźniej na dwa dni przed szkoleniem. Dlaczego akurat wtedy? Ponieważ chcemy mieć wszystko przygotowane na Twoje uczestnictwo. Musimy potwierdzić Twój udział, przygotować certyfikaty oraz upewnić się, że ciastek i kawy podczas szkolenia dla Ciebie nie zabraknie 😉

Konsultacje marketingowe w tej opcji, to konsultacja telefoniczna lub online (np. przez skype), podczas której przeanalizujesz z Mariuszem Łodygą nurtujące Cię kwestie marketingowe, który korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, przedstawi Ci praktyczne rozwiązania oraz wskaże możliwości, których najprawdopodobniej nie brałeś do tej pory pod rozwagę.

Otrzymasz również listę konkretnych narzędzi do implementacji w działania Twojego przedsiębiorstwa.

Więcej informacji o konsultacjach znajdziesz tutaj: https://premium-consulting.pl/oferta/konsultacje-marketingowe/

Tak. Każda rejestracja uczestników na szkolenie jest przez nas fakturowana – jeśli nie prowadzisz działalności nie jest to problemem. Faktura zostanie wystawiona po prostu na Twoje imię i nazwisko.

Masz pytania?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Karolina Bajon

Karolina Łodyga

Tel. +48 663 066 336

Premium ConsultingSzkolenie Skuteczny marketing w Internecie