W TYM ODCINKU
Czy marka Jaguar stoi na krawędzi upadku, czy szykuje spektakularny powrót?
W ostatnim czasie marka Jaguar podjęła decyzję o przeprowadzeniu rebrandingu. Jego efekt przez wielu postrzegany jest jako kontrowersyjny, zapowiadający „koniec legendarnej marki”.
Czy skutki wprowadzonych zmian mogą być aż tak tragiczne? Jakie przesłanki kierowały decydentami, którzy podjęli decyzję o przeprowadzeniu fundamentalnego rebrandingu Jaguara? Jakich ruchów ze strony marki możemy spodziewać się w najbliższych latach?
Sprawdźcie najnowszy odcinek naszego podcastu Wyższy Poziom Marketingu i dowiedzcie się, jak rebranding marki Jaguar wygląda oczami strategów marketingowych.
Zapraszamy Was do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Rebranding marki Jaguar – pogrzeb legendy czy nowe życie ikony?
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów