PODCAST

Marketingowy podcast mający na celu prowadzić słuchaczy do silnych biznesowych wzrostów, czyli: zwiększania wartości postrzeganej marki i jej produktów, wyższej lojalności klientów i finalnie większej zyskowności.

Nasz program ma na celu inspirowanie Was do patrzenia na markę od strategicznej strony, budowania ekosystemów marketingowych i wprowadzania skutecznej metodologii marketingowej.

Wszystko to okraszone najnowszymi newsami ze świata biznesu i marketingu i podlane sosem dobrego humoru.

Rozsiądźcie się wygodnie i czerpcie pełnymi garściami.

Prowadzący: KAROLINA I MARIUSZ ŁODYGA

Słuchaj nas tam, gdzie lubisz:

Słuchaj tam, gdzie lubisz

#104 Kto jest konkurencją Twojej marki, a kto nie?

Gdyby nie konkurencja, to zarządzający markami byliby w raju. Niestety dla nich, niemal każda kategoria, która dziś funkcjonuje w biznesowej przestrzeni, jest zatłoczona. Ten tłok bardzo często prowadzi do konkluzji, że w marketingu...
Mariusz Łodyga

#103 Dlaczego marketing potrzebuje odpowiednich procesów i co powoduje ich brak?

Wszystkie dobrze zarządzane marki mają jedną wspólną cechę. Mają dobrze poukładane procesy. Wszystkie źle zarządzane...
Mariusz Łodyga

#102 Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?

Każdy z nas spotkał się kiedyś z sytuacją, w której o czymś zapomniał. Co do tego nie ma wątpliwości. Zapominamy o...
Mariusz Łodyga

#101 Co się dzieje, gdy w biznesie zastępujesz jakość ilością, a rzetelną wiedzę opartą na badaniach wiarą w „jakoś to będzie” – czyli pułapki negatywnej biznesowej kompensacji

Kompensowanie braków to jeden z częściej występujących mechanizmów w przyrodzie. W biznesowej dżungli występuje on...
Mariusz Łodyga

#100 Jak rozwinąć agencję reklamową dzięki opracowaniu strategii marketingowej? Wywiad z CEO Studio Kreacja Przemysławem Bazanowskim

Bardzo często agencje reklamowe specjalizujące się w określonym obszarze marketingu zapominają, że one również muszą...
Mariusz Łodyga

#99 Jak marki mogą lojalizować klientów?

Gdy mówimy o budowie silnej marki, to nie możemy zapominać o lojalnych klientach, którzy tę markę wspierają swoimi...
Mariusz Łodyga

#98 Jak strategia marketingowa pomaga rozwijać firmę w Niemczech? Wywiad z Paulą Chudy i Jackiem Chloupkiem właścicielami marki Hevelio GmbH

Proces zakładania i rozwijania firmy, tworzenia marki można porównać do sztuki. Nie ma jednego algorytmu, który...
Mariusz Łodyga

#97 Co utrudnia klientom wybór podczas zakupów?

Co utrudnia klientom wybór produktu? Co sprawia, że podjęcie decyzji zakupowej jest dla nich bardzo trudne? Co sprawia,...
Mariusz Łodyga

#96 Jak reklama działa na umysł klienta?

Jeśli zapytasz przeciętnego konsumenta o to, czy działają na niego reklamy, to z dużą dozą prawdopodobieństwa...
Mariusz Łodyga

#95 Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy, których nie chcesz do siebie zapraszać

Gdy Biblia wspomina o czterech jeźdźcach apokalipsy, to wiemy, że nie zbliża się nic dobrego. W marketingu również...
Mariusz Łodyga

#94 Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?

Zmysły to bardzo delikatne i czułe narzędzia, które pozwalają nam odbierać bodźce oraz nawigować wśród zmiennych...
Mariusz Łodyga

#93 Jak wdrażać strategię marketingową w międzynarodowej firmie? – Wywiad z Piotrem Ząbeckim – CMO HR XPERIENCE GROUP

Wdrażanie strategii marketingowej nigdy nie należy do łatwych zadań. Fakt działania na rynku międzynarodowym z pewnością...
Mariusz Łodyga
Wczytywanie kolejnych wpisów...