WYŻSZY POZIOM MARKETINGUPODCAST

Karolina i Mariusz Łodyga

Wyższy Poziom Marketingu

Marketingowy podcast mający na celu prowadzić słuchaczy do silnych biznesowych wzrostów, czyli: zwiększania wartości postrzeganej marki i jej produktów, wyższej lojalności klientów i finalnie większej zyskowności.

Nasz program ma na celu inspirowanie Was do patrzenia na markę od strategicznej strony, budowania ekosystemów marketingowych i wprowadzania skutecznej metodologi marketingowej.

Wszystko to okraszone najnowszymi newsami ze świata biznesu i marketingu i podlane sosem dobrego humoru.

Rozsiądźcie się wygodnie i czerpcie pełnymi garściami.

Prowadzący: Karolina i Mariusz Łodyga

Słuchaj tam, gdzie lubisz

#51 Ile kosztuje brak strategii marketingowej? Wywiad z Radkiem Ślężakiem

  Doskonale wiemy, że korzyści wynikające z dobrze opracowanej strategii marketingowej są ogromne, a jasne wytyczne ułatwiają prowadzenie kampanii, definiowanie zadań i długoterminowych celów. Jakie są jednak koszty, które...
Mariusz Łodyga

#50 Jak dzięki strategii marketingowej zwiększać wyniki biznesowe? Wywiad z Mateuszem Kuchcińskim

Dlaczego warto do marketingu podchodzić od strategicznej strony? Jak poukładać sobie biznes w taki sposób aby móc...
Mariusz Łodyga

#49 Dlaczego agencja reklamowa potrzebuje kompetencji strategicznych? Wywiad z Filipem Lewandowskim z Social Tigers

  W dzisiejszym odcinku Wyższego Poziom Marketingu gościmy Filipa Lewandowskiego z agencji reklamowej - Social Tigers....
Mariusz Łodyga

#48 Jak zarabiać na wiedzy eksperckiej? Wywiad z Igorem Podgórskim

W dzisiejszym odcinku Wyższego Poziom Marketingu gościmy Igora Podgórskiego, który jest twórcą wideo, autorem podcastu oraz...
Mariusz Łodyga

#47 Jak szybko skalować biznes? – wywiad z CEO Fly On The Cloud Piotrem Wieczorkiem

  W dzisiejszym odcinku naszego podcastu gościmy Piotra Wieczorka, który jest CEO Fly ON THE CLOUD, wrocławskiego...
Mariusz Łodyga

#46 Storytelling jako strategiczne narzędzie komunikacji – wywiad z dr Moniką Górską

  Ludzki umysł jest niezwykle dobrze zaprogramowany do przyjmowania opowieści. One, dobre opowieści, najlepiej zapadają...
Mariusz Łodyga

#45 Na co należy uważać organizując wydarzenia online? Wywiad z CEO Studio306.live Piotrem Królem.

  Przygotowanie wydarzenia online może być całkiem sporym wyzwaniem. Zwłaszcza za pierwszym razem. W dzisiejszym...
Mariusz Łodyga

#44 Jak mierzyć lojalność klientów?

Gdy wiemy już, ile znaczy siła lojalności klienta, to następnym krokiem jest umiejętność pomiaru tej lojalności. Jednym...
Mariusz Łodyga

#43 Siła lojalności klientów

Wielu marketerów zdaje sobie sprawę z tego, że stały klient to najlepszy dar od biznesowego losu. Niewielu jednak wiedzę...
Mariusz Łodyga

#42 RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?

Każda marka składa obietnicę. Ta obietnica, aby była skuteczna, musi być wiarygodna. W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o...
Mariusz Łodyga

#41 Jak dziś zaczęlibyśmy biznes od nowa?

Dziś rozmawiamy z Karoliną o tym „Co by było, gdybyśmy musieli zaczynać biznes od nowa?”. Z naszej rozmowy dowiesz...
Mariusz Łodyga

#40 Sztuka odkrywania potrzeb klientów

Dziś mamy dla Was odcinek, w którym rozmawiamy o trudnej, ale fascynującej sztuce odkrywania potrzeb konsumentów....
Mariusz Łodyga
Wczytywanie kolejnych wpisów...