PODCAST

Marketingowy podcast mający na celu prowadzić słuchaczy do silnych biznesowych wzrostów, czyli: zwiększania wartości postrzeganej marki i jej produktów, wyższej lojalności klientów i finalnie większej zyskowności.

Nasz program ma na celu inspirowanie Was do patrzenia na markę od strategicznej strony, budowania ekosystemów marketingowych i wprowadzania skutecznej metodologii marketingowej.

Wszystko to okraszone najnowszymi newsami ze świata biznesu i marketingu i podlane sosem dobrego humoru.

Rozsiądźcie się wygodnie i czerpcie pełnymi garściami.

Prowadzący: KAROLINA I MARIUSZ ŁODYGA

Słuchaj nas tam, gdzie lubisz:

Słuchaj tam, gdzie lubisz

#68 W co inwestować, by biznesowe wzrosty notować?

Dobrze prowadzony marketing to świetna inwestycja w przyszłość biznesu. W co jednak należy inwestować, by nie zbankrutować, a wręcz zwiększać wartość firmy, organizacji, marki?  Na to pytanie odpowiadamy w dzisiejszym odcinku...
Premium Consulting

#67 Po co marketerom badania marketingowe?

Badania marketingowe są cały czas zbyt rzadko wykorzystywanym przez marketerów narzędziem do dokładnego poznania potrzeb...
Mariusz Łodyga

#66 Czym jest marketingowa luka strategiczna i jak sobie z nią radzić?

Rozjazd planu z realizacją to standard niemal każdego biznesu. O tyle powszechny, że wręcz stanowiący naturalny kontekst...
Mariusz Łodyga

#65 Strategiczny system vs działanie na spontanie

Aby docenić siłę dobrze poukładanego systemu marketingowego trzeba najpierw spędzić trochę czasu pośród burzy wywołanej...
Mariusz Łodyga

#64 Jak i z czego rezygnować, by zyskiwać w biznesie przewagę?

Czy rezygnacja może się kojarzyć z zyskiwaniem?  Na pozór jest to trudny do wyobrażenia koncept, ponieważ...
Mariusz Łodyga

#63 Czym są dystynktywne zasoby marki i dlaczego warto je opracować?

"Wyróżnij się albo zgiń" jest dziś jeszcze bardziej aktualne niż gdy pisał o tym przed wieloma laty słynny amerykański...
Mariusz Łodyga

#62 Jak strategia marketingowa może pomóc rozwinąć usługi agencji reklamowej? Wywiad z Piotrem Chmielewskim

Agencje reklamowe bardzo często pływają w czerwonych oceanach, czyli takich niszach, które są bardzo wysycone...
Mariusz Łodyga

#61 Marka całkiem osobista – wywiad z Maciejem Kautzem

  Na świecie żyje obecnie około ośmiu miliardów ludzi. Niektórym z tych osób udało się zbudować silną markę...
Mariusz Łodyga

#60 Czym jest kultura biznesowa i jakie jej elementy wpływają na wyniki firmy?

Każdy, kto prowadzi biznes, reprezentuje jakiś poziom kultury biznesowej. Im jest on wyższy, tym lepszy osiąga wyniki. Nie...
Mariusz Łodyga

#59 Ile czasu potrzebujesz na opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej?

W dzisiejszym odcinku opowiadamy, ile czasu zajmuje proces strategiczny i czy nie można tego zrobić szybciej? Dowiecie się...
Mariusz Łodyga

#58 Kiedy opracować strategię marketingową?

Kiedy jest najlepszy moment na opracowanie strategii marketingowej dla własnej marki? Gdy zaczyna się swoją przygodę...
Mariusz Łodyga

#57 Podsumowanie roku i plany na 2021

  Dzisiejszy odcinek poświęcamy omówieniu tego, co u nas się wydarzyło w 2020 roku, czego dzięki niemu się...
Mariusz Łodyga
Wczytywanie kolejnych wpisów...