PODCAST

Marketingowy podcast mający na celu prowadzić słuchaczy do silnych biznesowych wzrostów, czyli: zwiększania wartości postrzeganej marki i jej produktów, wyższej lojalności klientów
i finalnie większej zyskowności.

Nasz program ma na celu inspirowanie Was do patrzenia na markę od strategicznej strony, budowania ekosystemów marketingowych i wprowadzania skutecznej metodologii marketingowej.

Wszystko to okraszone najnowszymi newsami ze świata biznesu i marketingu i podlane sosem dobrego humoru.

Rozsiądźcie się wygodnie i czerpcie pełnymi garściami.

Prowadzący: KAROLINA I MARIUSZ ŁODYGA

Słuchaj nas tam, gdzie lubisz:

Słuchaj tam, gdzie lubisz

#110 Czym jest pivot w marketingu i jak się do niego przygotować?

Niepewność jest jedyną “pewną” rzeczą w biznesie. Zakładanie, że nasz pomysł na pewno wypali, może być jeszcze jednym – “pobożnym życzeniem” – dlatego marki, które przechodzą kryzysy, często decydują się na wykonanie...
Mariusz Łodyga

#109 3 rzeczy, które musisz wiedzieć o składaniu obietnicy marki

Każda marka składa obietnicę. Jednak świadome marki, składają ją w przejrzysty i czytelny dla odbiorców sposób. W...
Mariusz Łodyga

#108 Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?

Doświadczenie marki jest jak pogoda – zawsze jest… JAKIEŚ. Natomiast to od marki zależy, jakie to doświadczenie...
Mariusz Łodyga

#107 Impulsywne zakupy – czym są i kto jest na nie podatny?

Czy zdarzyło Wam się kiedyś stać przed sklepową półką i czuć niekontrolowaną chęć posiadania produktu, który się na...
Mariusz Łodyga

#106 Jakie korzyści daje opracowana strategia marketingowa?

Opracowanie strategii marketingowej wielu osobom kojarzy się z ogromnym trudem. Trudem w znalezieniu na to czasu,...
Mariusz Łodyga

#105 Czym jest strategia marketingowa i z jakich elementów się składa?

Strategia marketingowa w polskim biznesie jest trochę jak Yeti – wszyscy o niej słyszeli, ale nikt jej nie...
Mariusz Łodyga

#104 Kto jest konkurencją Twojej marki, a kto nie?

Gdyby nie konkurencja, to zarządzający markami byliby w raju. Niestety dla nich, niemal każda kategoria, która dziś...
Mariusz Łodyga

#103 Dlaczego marketing potrzebuje odpowiednich procesów i co powoduje ich brak?

Wszystkie dobrze zarządzane marki mają jedną wspólną cechę. Mają dobrze poukładane procesy. Wszystkie źle zarządzane...
Mariusz Łodyga

#102 Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?

Każdy z nas spotkał się kiedyś z sytuacją, w której o czymś zapomniał. Co do tego nie ma wątpliwości. Zapominamy o...
Mariusz Łodyga

#101 Co się dzieje, gdy w biznesie zastępujesz jakość ilością, a rzetelną wiedzę opartą na badaniach wiarą w „jakoś to będzie” – czyli pułapki negatywnej biznesowej kompensacji

Kompensowanie braków to jeden z częściej występujących mechanizmów w przyrodzie. W biznesowej dżungli występuje on...
Mariusz Łodyga

#100 Jak rozwinąć agencję reklamową dzięki opracowaniu strategii marketingowej? Wywiad z CEO Studio Kreacja Przemysławem Bazanowskim

Bardzo często agencje reklamowe specjalizujące się w określonym obszarze marketingu zapominają, że one również muszą...
Mariusz Łodyga

#99 Jak marki mogą lojalizować klientów?

Gdy mówimy o budowie silnej marki, to nie możemy zapominać o lojalnych klientach, którzy tę markę wspierają swoimi...
Mariusz Łodyga
Wczytywanie kolejnych wpisów...