PODCAST

Marketingowy podcast mający na celu prowadzić słuchaczy do silnych biznesowych wzrostów, czyli: zwiększania wartości postrzeganej marki i jej produktów, wyższej lojalności klientów i finalnie większej zyskowności.

Nasz program ma na celu inspirowanie Was do patrzenia na markę od strategicznej strony, budowania ekosystemów marketingowych i wprowadzania skutecznej metodologii marketingowej.

Wszystko to okraszone najnowszymi newsami ze świata biznesu i marketingu i podlane sosem dobrego humoru.

Rozsiądźcie się wygodnie i czerpcie pełnymi garściami.

Prowadzący: KAROLINA I MARIUSZ ŁODYGA

Słuchaj nas tam, gdzie lubisz:

Słuchaj tam, gdzie lubisz

#85 Ile zarabia dyrektor marketingu i dlaczego tak dobrze?

Zarobki dyrektorów marketingu nie należą do niskich. Można wręcz bezwątpienia określić je jako wysokie. Pytanie tylko, czy każdy CMO tak dobrze zarabia i co ma wpływ na wysokość jego uposażeń. Z dzisiejszego odcinka naszego podcastu...
Mariusz Łodyga

#84 Jak rozpoznać tworzenie negatywnego silosowego podziału w twojej firmie?

Firma, której udaje się osiągnąć duże wzrosty, może wpaść w pułapkę silosowego zarządzania, które możemy...
Mariusz Łodyga

#83 Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej

Skuteczna komunikacja marketingowa, aby działała, musi być właściwie odkodowana przez odbiorców, do których ma trafić....
Mariusz Łodyga

#82 9 oznak wskazujących, że marketer powinien odejść z pracy

Praca w marketingu wydaje się idealna, zwłaszcza gdy zestawi się ją z innymi, mniej kreatywnymi zajęciami. Niestety bywa...
Mariusz Łodyga

#81 Sześć powodów, dla których twoja marka potrzebuje konkurencji

Wszyscy ludzie biznesu w mniejszym lub większym stopniu marzą o monopolu w ich branży, a konkurent w ich oczach to ktoś,...
Mariusz Łodyga

#80 Pięć fantastycznych rzeczy, które dało nam 2 lata nagrywania podcastu – urodzinowy odcinek specjalny

Nasz podcast Wyższy Poziom Marketingu obchodzi właśnie swoje drugie urodziny. W czasie swoich 24 miesięcy w medialnej...
Mariusz Łodyga

#79 10 rzeczy, o których należy pamiętać podczas wdrażania strategii marketingowej

93% menedżerów biorących udział w badaniu PWC deklaruje, że ma problemy z wdrażaniem strategii (szeroko pojętych)....
Mariusz Łodyga

#78 Cztery strategiczne błędy, które mogą pogrążyć Twoją markę

Zarządzanie marką nie należy do najprostszych zadań, które można mieć na liście obowiązków. Zwłaszcza gdy...
Mariusz Łodyga

#77 Jakie ryzyka i kary czekają na nowe marki wchodzące na rynek?

Gdy jesteś na początku swojej brandingowej drogi i dopiero marzysz o budowie silnej marki, to natrafiasz na...
Mariusz Łodyga

#76 10 praw Murphy’ego w marketingu, o które można się potknąć

Na marketingu, podobnie jak na medycynie oraz sporcie znają się wszyscy. Przecież skoro statystyczny Polak obejrzał...
Mariusz Łodyga

#75 Jak zbudować duży ekomersowy biznes – wyzwania i czynniki sukcesu – wywiad z Paweł Frieske CEO Reflect.pl

Budowa dużego biznesu opartego o ekomers jest sporym wyzwaniem. Za sukces na tym rynku odpowiada wiele czynników. W...
Mariusz Łodyga

#74 Czy przywództwo i jego jakość ma znaczenie w zarządzaniu marką? Część 1.

Ryba psuje się od głowy a marka od słabego przywództwa. Takie hasło można by z powodzeniem wykorzystać do tłumaczenia...
Mariusz Łodyga
Wczytywanie kolejnych wpisów...