PODCAST

Marketingowy podcast mający na celu prowadzić słuchaczy do silnych biznesowych wzrostów, czyli: zwiększania wartości postrzeganej marki i jej produktów, wyższej lojalności klientów i finalnie większej zyskowności.

Nasz program ma na celu inspirowanie Was do patrzenia na markę od strategicznej strony, budowania ekosystemów marketingowych i wprowadzania skutecznej metodologii marketingowej.

Wszystko to okraszone najnowszymi newsami ze świata biznesu i marketingu i podlane sosem dobrego humoru.

Rozsiądźcie się wygodnie i czerpcie pełnymi garściami.

Prowadzący: KAROLINA I MARIUSZ ŁODYGA

Słuchaj nas tam, gdzie lubisz:

Słuchaj tam, gdzie lubisz

#77 Jakie ryzyka i kary czekają na nowe marki wchodzące na rynek?

Gdy jesteś na początku swojej brandingowej drogi i dopiero marzysz o budowie silnej marki, to natrafiasz na działanie Prawa Podwójnego Ryzyka/Kary (Double Jeopardy Law). To prawo mówi nam, że gdy jest się małą marką (ma się...
Mariusz Łodyga

#76 10 praw Murphy’ego w marketingu, o które można się potknąć

Na marketingu, podobnie jak na medycynie oraz sporcie znają się wszyscy. Przecież skoro statystyczny Polak obejrzał...
Mariusz Łodyga

#75 Jak zbudować duży ekomersowy biznes – wyzwania i czynniki sukcesu – wywiad z Paweł Frieske CEO Reflect.pl

Budowa dużego biznesu opartego o ekomers jest sporym wyzwaniem. Za sukces na tym rynku odpowiada wiele czynników. W...
Mariusz Łodyga

#74 Czy przywództwo i jego jakość ma znaczenie w zarządzaniu marką? Część 1.

Ryba psuje się od głowy a marka od słabego przywództwa. Takie hasło można by z powodzeniem wykorzystać do tłumaczenia...
Mariusz Łodyga

#73 Jak dobrze planować i realizować działania reklamowe w Google Ads? – wywiad z Łukaszem Chwiszczukiem.

Działania marketingowe w sieci reklamowej Google wymagają właściwego podejścia, wiedzy oraz umiejętności. Zarówno w...
Mariusz Łodyga

#72 Atrybucja w marketingu, czyli kto strzela gole?

Określenie co sprawia, że pozyskujemy klientów bywa nie lada wyzwaniem. Dlatego też każdy, kto prowadzi biznes, musi...
Mariusz Łodyga

#71 Jak wygląda praca konsultanta marketingowego? – Wywiad z Michałem Hamerą

Dlaczego zatrudnia się zewnętrznych konsultantów, by "uleczyć" wewnętrzne problemy w firmach? Dlatego, że czasem potrzeba...
Mariusz Łodyga

#70 Czego boją się decydenci podczas wdrażania strategii marketingowej? Wywiad z Fabianem Romańczykiem CEO ClickLeaders

Opracowanie strategii marketingowej to aż lub tylko początek drogi. Przed rozpoczęciem wdrożenia czujemy się podobnie, jak...
Mariusz Łodyga

#69 Brand manager – kim jest i jaka jest jego rola?

Kim jest Brand Manager? To osoba, której główne kompetencje są zorbitowane wokół zarządzania marką. Bardzo często...
Mariusz Łodyga

#68 W co inwestować, by biznesowe wzrosty notować?

Dobrze prowadzony marketing to świetna inwestycja w przyszłość biznesu. W co jednak należy inwestować, by nie...
Premium Consulting

#67 Po co marketerom badania marketingowe?

Badania marketingowe są cały czas zbyt rzadko wykorzystywanym przez marketerów narzędziem do dokładnego poznania potrzeb...
Mariusz Łodyga

#66 Czym jest marketingowa luka strategiczna i jak sobie z nią radzić?

Rozjazd planu z realizacją to standard niemal każdego biznesu. O tyle powszechny, że wręcz stanowiący naturalny kontekst...
Mariusz Łodyga
Wczytywanie kolejnych wpisów...