Audyty stron
Audyty stron internetowych
Korzyści z audytu
Zmiany wprowadzone na Twojej stronie, dzięki którym...
zwiększysz sprzedaż usług i produktów z Twojej oferty,
poprawisz wizerunek Twojej firmy,
usprawnisz komunikację z klientami,
zwiększysz czytelność tekstów średnio o 118%,
podniesiesz skuteczność oferty średnio o 36%,
przyciągniesz dedykowany ruch na Twoją stronę,
wydłużysz czas przebywania klientów na Twojej stronie,
zmniejszysz współczynnik odrzuceń.
Szczegółowy audyt strony internetowej, dzięki któremu dowiesz się...
z jakich źródeł pochodzi największy ruch na Twojej stronie i czy ma wartość zakupową,
dokąd docierają klienci na Twojej stronie,
którędy wychodzą i co może być tego przyczyną,
które podstrony Twoi klienci omijają i jak to zmienić,
ile czasu poświęcają na przeczytanie oferty i czy oferta ma potencjał sprzedażowy,
co ich najbardziej interesuje na Twojej stronie,
jakie błędy popełniasz w zakresie budowy wizerunku oraz wiarygodności.
Nasze audyty:
średnio zwiększają sprzedaż o 36%
rekordzista zwiększył roczne wyniki finansowe o 78%
znajdą zastosowanie w każdej branży
* wyniki na podstawie wywiadów z naszymi klientami
Jeśli jeszcze nie wiesz, jak ludzie oceniają Twoją stronę internetową, to prawdopodobnie oceniają ją źle…
Gdyby trzy miesiące temu Twojej stronie www przyjrzeli się najlepsi eksperci od marketingu internetowego – prawdopodobnie przynosiłaby ona dziś o kilka, może nawet kilkanaście procent wyższe dochody. Ich wiedza i doświadczenie jest gwarancją tego, że pod koniec miesiąca na Twoim biurku wylądowałby grubszy plik banknotów.
Osią marketingu internetowego każdej firmy jeszcze parę lat temu było stworzenie strony www. Dziś to już za mało, bo świat idzie do przodu.
Stworzenie strony www to dopiero początek zabiegów związanych z marketingiem internetowym. Większość firm wie już, że praca nad stroną tak naprawdę zaczyna się po jej zaprojektowaniu i polega na nieustannym jej ulepszaniu oraz dostosowywaniu jej do klientów, trendów i zmieniających się potrzeb rynku.
Szczęśliwym trafem właśnie teraz, być może ten jeden jedyny raz, otwiera się przed Tobą ekscytująca szansa na maksymalne, skuteczne i odczuwalne ulepszenie Twojej strony www: dzięki usłudze Audytu Stron www.
Na czym polegają audyty stron internetowych?
Polega on na stworzeniu szczegółowego, acz łatwego oraz przejrzystego raportu dotyczącego Twojej strony www – tego, co trzeba na niej poprawić, oraz tego, co można ulepszyć.
Kiedy należy skorzystać z audytu stron www?
- Gdy Twoja strona – pomimo, że spełnia standardy – nie przynosi oczekiwanych dochodów.
- Gdy ludzie wchodzą na Twoją stronę, a większość z nich natychmiast ucieka i nigdy nie wraca – i nie wiesz czemu.
- Gdy Twoja strona generuje zainteresowanie – ludzie ją czytają, oglądają – lecz z jakiś powodów mało kupują.
- Gdy Twoja strona sprawia, że ludzie zadają Ci mnóstwo pytań natury technicznej – bo gubią się w nawigacji, nie wiedzą, jak coś zrobić.
- Gdy Twoja strona nie generuje żadnych pytań…
To zadziwiające, jak czasem zmiana kilku pozornie nieistotnych elementów strony potrafi tak bardzo poprawić jej skuteczność – często dziwią się nasi Klienci, gdy tylko wdrożą nasze porady w życie.
Odkrywanie tych „pozornie nieistotnych” elementów to umiejętność szlifowana przez nas do perfekcji przez wiele lat.
I choć nie zawsze udaje nam się od razu poprawić wyniki o kilkadziesiąt procent w skali roku – to jednak ok. 90% naszych Klientów mówi, że Audyt ich strony internetowej zdecydowanie się opłacał i zwrócił w przeciągu kilku miesięcy.
Co dokładnie sprawdzamy na stronach internetowych?
Innowacyjność
Na ile Twoja strona jest innowacyjna?
Czy powtarza utarte schematy?
Czy wnosi coś nowego, czego ludzie jeszcze nie widzieli i czego nie ma nigdzie indziej?
Czytelność
Czy informacje na stronie są przedstawione w czytelny sposób?
A może oczy odwiedzającego gubią się w nadmiarze elementów?
Czy internauta wie, co zobaczy na stronie, gdzie szukać informacji?
Perswazyjność
Czy strona jest przekonująca?
Czy używa odpowiednich argumentów?
Czy daje dobre powody do zakupów?
Czy nie posiada elementów, które budzą wątpliwości w umysłach odbiorców?
Interaktywność
Czy strona jest interaktywna?
Czy wchodzi w relację w odbiorcami?
Czy może jest tylko martwym blokiem tekstu i grafiki, który wyłącznie wysyła informacje, ale jej nie odbiera?
Lepkość
Czy Twoja strona daje dobre powody, by na nią wracać?
A może większość ludzi wchodzi na nią raz i ucieka?
Wiarygodność
Czy Twoja strona jest wiarygodna w oczach odbiorców?
Czy internauta uwierzy Ci, że dotrzymasz obietnic, które dajesz?
Zmysłowość
Czy strona porusza zmysły i wyobraźnię odbiorców?
Czy angażuje ich emocjonalnie czy jest im obojętna?
Edukacyjność
Czy strona edukuje klientów i pokazuje im, jak korzystać z Twoich produktów i usług?
Czy daje im cenne, praktyczne rady?
Funkcjonalność
Jakie funkcje posiada Twoja strona?
Czy warto dodać jakieś nowe?
Samowystarczalność
Czy strona generuje i obsługuje klientów samodzielnie?
Czy muszą się oni zwracać do obsługi, by rozwiązać swoje problemy?
Terytorialność
Czy strona jest lokalna, ogólnokrajowa czy światowa?
Jaki obszar geograficzny obejmuje i jakie to niesie ze sobą konsekwencje?
Otwartość
Czy strona jest częścią większej całości czy samodzielnym, wyizolowanym tworem?
Czy współpracuje z innymi serwisami, które ją wspierają?
Reprezentacyjność
Na ile Twoja strona reprezentuje Twoją firmę?
Czy oddaje dobrze wartości, które wyznaje firma?
Czy kolorystyka strony oddaje ducha Twojej firmy?
Czy komunikuje odbiorcom odpowiednie wartości?
Kompatybilność z wyszukiwarkami
Jak Twoją stronę widzą wyszukiwarki?
Czy znajdują na niej wartościowe informacje?
Czy są w stanie bez problemów ją odczytać?
Kto wykonuje audyt?
Jak wygląda raport końcowy z Audytu Stron internetowych?
Raport, który otrzymasz jako efekt Audytu, cechuje się niezwykle prostym językiem i adekwatną praktycznością. Składa się on z 2 części:
1. Błędy
W tej części raportu prezentujemy większe oraz mniejsze błędy, na które natknęliśmy się, badając Twoją stronę. Część błędów będzie kosmetyczna, część jednak może dotyczyć kwestii fundamentalnych – co oznacza, że bez ich usunięcia Twoja strona nie ma szans powodzenia.
2. Możliwości rozwoju
W drugiej części raportu pokazujemy, jak możesz ulepszyć swoją stronę, by przynosiła większe dochody, jak również omawiamy ciekawe oraz atrakcyjne kierunki, w których może rozwijać się Twój serwis w przyszłości – tak, by dotrzymywał on kroku wciąż rosnącym wymaganiom klientów oraz aktualnym trendom rynkowym.
Cena audytu: od 1.500zł netto
Cena zależna jest od wielkości strony, którą nasi konsultanci będą analizować.
Zadzwoń lub napisz do nas – bezpłatnie dokonamy wyceny audytu dla Ciebie.
FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania dotyczące audytu stron internetowych
Jaki rodzaj stron internetowych nadaje się do wykonania audytu?
Praktycznie każdy rodzaj strony internetowej nadaje się do przeprowadzenia audytu marketingowego. Począwszy do landing page po sklepy internetowe. Każda strona internetowa może zawierać kluczowe błędy, które mogą obniżać jej współczynnik konwersji.
Co jest najczęstszą przyczyną niskiej konwersji stron internetowych?
Brak zoptymalizowania pod użytkownika. Zbytnie skupianie się na technicznym aspekcie funkcjonowania strony www bez poświęcenia należytej uwagi samemu procesowi komunikacji marketingowej. Ponadto bardzo częstym problemem jest niewłaściwy dobór kanałów komunikacji marketingowej oraz pomijanie kluczowych narzędzi, które zwiększają wielkość zamówień.
Czy przeprowadzenie audytu stron zwiększy sprzedaż online w naszej firmie?
Dobrze zaprojektowana strona www daje firmom możliwość przedstawienia szczegółowej oferty, opowiedzenia historii i misji firmy, buduje wartość postrzeganą, edukuje klientów, generuje leady, utrzymuje relacje z rynkiem, na którym firma działa. Jest również formą reklamy. W ujęciu budżetowym, możemy śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najtańszych i najbardziej wydajnych form reklamowych.
Kiedy powinniśmy zamówić audyt strony internetowej?
Audyt strony www powinien być zlecany gdy planuje się start kampanii marketingowej wykorzystującej budżety klienta oraz gdy chce się zoptymalizować już realizowane kampanie.
W jakiej formie otrzymamy wnioski z przeprowadzonego audytu naszej strony www?
Audyt stron www ma formę raportu zawierającego wyniki przeprowadzonych przez nasz zespół badań. Raport ten jest przedstawiany w formie czytelnej prezentacji zawierającej zwizualizowane dane wraz z opisami wyjaśniającymi. Audyt strony www zwiera również listę rekomendacji optymalizacyjnych.
Jak długo trwa przeprowadzenie audytu strony www?
Realizowane przez nas audyty stron internetowych trwają zwykle od 10 dni do 4 tygodni. W zależności od wielkości audytowanej strony www. W szczególnych wypadkach może ulec wydłużeniu, gdy nakład pracy jest duży.
Co jest badane podczas realizowanego audytu strony www?
Rodzaj i głębokość badania zależy do strony www, która jest sprawdzana. W trakcie realizowanego badania sprawdzamy czy strona zawiera wszystkie niezbędne elementy skutecznej komunikacji marketingowej. Ponadto sprawdzamy również czy badana strona www pod względem technicznym jest wykonana poprawnie.
Czy wykonywane przez nas audyty stron wymagają dostępy do naszej strony www?
Tak, potrzebujemy, aby podpiąć niezbędne aplikacje do przeprowadzenia szczegółowego badania. Po wykonaniu zlecenia zaimplementowane przez nas kody są usuwane ze strony klienta.
Jak możemy się przygotować do realizacji audytu marketingowego naszej strony?
Przede wszystkim należy umożliwić nam wgląd w przepływ informacji generowanych przez użytkowników Waszej strony www. Ponadto należy przygotować maksimum informacji związanych ze szczegółami realizowanych kampanii marketingowych, takich jak: rodzaj działania kierującego ruch na stronę oraz wielkość budżetów, średnie współczynniki realizowanej kampanii, etc.
Czy realizacja audytu stron internetowych zakłóca działanie naszej strony?
Nie, nie zdarza się, aby podczas realizacji audytu strony internetowej implementowane przez nas aplikacje miały negatywny wpływ na działanie badanej strony.
Czy w trakcie wykonywania audytu strony www są podpinane kody programów analitycznych w naszej stronie?
Tak, podpinamy kilka kodów programów monitorujących zachowania użytkowników na badanej stronie www. Na podstawie zebranych danych formujemy wnioski i zalecenia poaudytowe.
Czy mamy gwarancje poufności w trakcie i po wykonaniu przez was audytu strony internetowej?
Każda umowa zawiera klauzulę poufności, której zapisy chronią klienta przed wypływem danych wrażliwych na zewnątrz.
Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną za to, aby strona WWW Twojej firmy działała i przynosiła realne zyski – zadzwoń do nas lub napisz.
Im więcej wiesz, tym mniejsze ryzyko popełnienia kosztownego błędu. Twój los spoczywa w Twoich rękach.
Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.
Karolina Łodyga
Skontaktuj się ze mną
Razem dobierzemy optymalny plan audytu www dla Twoich potrzeb
Tel. +48 663 066 336