fbpx

kurs online: ABC STRATEGII MARKI

Ogólne
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Link do strony:
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

Witamy Was w kursie ABC STRATEGII MARKI.

W kursie tym znajdziecie fundamenty, na których będziecie mogli budować Wasze silne marki.

Zanim zaczniecie pracować z kursem, obejrzyjcie koniecznie poniższy materiał.

A teraz już zapraszamy do pracy nad Waszymi silnymi markami.
Przyjemności!

Karolina i Mariusz Łodyga

Zawartość kursu

Informacje od autorów kursu.

  • Informacje od autorów

Moduł 1 – Wprowadzenie do marketingu strategicznego.

Moduł 2 – Marketing strategiczny.

Moduł 3 – Analiza strategiczna – czyli jak analizować konkurentów, by stać się bezkonkurencyjnym?

Moduł 4 – Twój idealny klient, czyli dla kogo jest Twoja marka?

Moduł 5 – Pozycjonowanie marki – czyli jak odkryć unikalną pozycję Twojego biznesu i jak wyróżnić Twoją markę na rynku.

Moduł 6 – Filary Silnej Marki – czyli metodologia tworzenia pozycjonowania dzięki której sprawisz, że Twoja marka będzie unikalna.

Moduł 7 – Budowanie spójnej i autentycznej tożsamości marki na bazie przyjętego pozycjonowania marki.

Moduł 8 – Teoria archetypów w strategii marki i techniki lingwistyczne wspierające markę w komunikacji.

Moduł 9 – Budowa strategicznego lejka marketingowego.

Moduł 10 – Egzekucja strategii marki – czyli jak wdrożyć opracowany dokument strategiczny osiągając przy tym pełnię możliwych efektów?

Moduł 11 – Mierzenie efektywności wdrożonej strategii marki.

Moduł 12 – Podsumowanie

Oceny i recenzje uczniów

Brak recenzji
Brak recenzji