kurs online: ABC STRATEGII MARKI

O kursie
Witamy Was w kursie ABC STRATEGII MARKI.
W kursie tym znajdziecie fundamenty, na których będziecie mogli budować Wasze silne marki.
Zanim zaczniecie pracować z kursem, obejrzyjcie koniecznie poniższy materiał.
A teraz już zapraszamy do pracy nad Waszymi silnymi markami.
Przyjemności!
Karolina i Mariusz Łodyga
Zawartość kursu
Informacje od autorów kursu.
Informacje od autorów
Moduł 1 – Wprowadzenie do marketingu strategicznego.
Moduł 2 – Marketing strategiczny.
Moduł 3 – Analiza strategiczna – czyli jak analizować konkurentów, by stać się bezkonkurencyjnym?
Moduł 4 – Twój idealny klient, czyli dla kogo jest Twoja marka?
Moduł 5 – Pozycjonowanie marki – czyli jak odkryć unikalną pozycję Twojego biznesu i jak wyróżnić Twoją markę na rynku.
Moduł 6 – Filary Silnej Marki – czyli metodologia tworzenia pozycjonowania dzięki której sprawisz, że Twoja marka będzie unikalna.
Moduł 7 – Budowanie spójnej i autentycznej tożsamości marki na bazie przyjętego pozycjonowania marki.
Moduł 8 – Teoria archetypów w strategii marki i techniki lingwistyczne wspierające markę w komunikacji.
Moduł 9 – Budowa strategicznego lejka marketingowego.
Moduł 10 – Egzekucja strategii marki – czyli jak wdrożyć opracowany dokument strategiczny osiągając przy tym pełnię możliwych efektów?
Moduł 11 – Mierzenie efektywności wdrożonej strategii marki.
Moduł 12 – Podsumowanie
Oceny i recenzje uczniów
Brak recenzji