GŁÓWNE CELE
KTÓRE MOŻESZ ZREALIZOWAĆ KORZYSTAJĄC REGULARNIE Z KONSULTACJI MARKETINGOWYCH
- Wskazanie nowych kierunków – jeśli chciałbyś osiągnąć więcej, ale nie wiesz, jak – wskażę Ci nowe kierunki rozwoju Twojego marketingu i brandingu – korzystając z najnowszej wiedzy i zaawansowanych narzędzie oraz technologii.
- Ulepszanie Twojej oferty – przejrzę, w jaki sposób Twoja firma składa propozycje rynkowe – jakimi słowami, obrazami – i wskażę, jak może to robić lepiej.
- Weryfikacja lejka marketingowego – przejrzę się, w jaki sposób pozyskujesz klientów i podpowiem Ci, jak mógłbyś to robić skuteczniej – przyciągając większą ich liczbę lub też przekonując ich, by kupowali więcej, częściej i za większe kwoty.
- Przegląd Twojej strategii – przeanalizuję ścieżkę Twojego klienta (consument journey), główną obietnicę Twojej marki (brand promise), koncepcję Twojej marki i wybrane strategie pozycjonujące – i wskażę Ci nowe możliwości rozwoju Twojej marki, których nie brałeś do tej pory pod uwagę.
- Analiza komunikacji marketingowej – znajdę słabe i mocne strony Twojej komunikacji i wskażę Ci, jak poprawić błędy, aby podnieść skuteczność Twoich komunikatów nawet o kilkanaście razy.
KIEDY SKORZYSTAĆ Z KONSULTACJI?
- Gdy wprowadzasz nową markę – jeśli planujesz start nowego brandu – wskażę Ci strategiczne kierunki, w których Twoja marka będzie mogła być rozwijana. Dowiesz się, co trzeba zrobić, zanim przedstawisz Światu swój pomysł.
- Gdy rozwijasz działającą markę – jeśli jesteś właścicielem marki, która już działa i zastanawiasz się, jak możesz znacząco poprawić osiągane przez nią wyniki. Poznasz i pokonasz bariery rozwojowe, które blokują rozwój marki. Będziesz w stanie określić strategiczne cele, których realizacja zwiększy skowo wartość Twojego biznesu.
- Gdy planujesz rewitalizację marki – jeśli Twoja marka mocno się zestarzała i potrzebuje odświeżenia, uaktualnienia i nadania jej nowej siły, ale nie wiesz, co trzeba zrobić. Dowiesz się, jakie są trendy i w którą stronę podążać, by odzyskać strategiczną inicjatywę.
- Gdy konkurencja Cię wyprzedziła – Kiedyś Twoja marka była marką pierwszego wyboru, ale w pewnym momencie konkurenci Cię wyprzedzili w drodze do serc i umysłów Twoich konsumentów. Dowiesz się jak wrócić do walki o pierwszeństwo w kategorii.
- Gdy szukasz pomocy w wyborze strategii – gdy nie wiesz, na jaką strategię się zdecydować, bo czujesz, że żadna ze znanych Ci opcji strategicznych nie pozwala na zbudowanie Tobie przewagi konkurencyjnej. Poznasz skuteczne strategie i sposoby niezbędne zasoby do ich implementacji.
- Gdy potrzebujesz znaleźć wyróżniki marki – gdy nie chcesz by Twoja marka była takie „jak wszystkie” i na jeden styl. Przedstawię Ci sposoby na skuteczne różnicowanie marki, tak by już nigdy nie była dla konsumenta zwyczajnym substytutem.
Strategiczne KONSULTACJE MARKETINGOWE, TO NAJLEPSZY SPOSÓB, BY PODJĄĆ TRAFNĄ BIZNESOWĄ DECYZJĘ
Każdy z nas popełnia od czasu do czasu błędy.
Nic w tym złego – w końcu to sprawdzony sposób, żeby czegoś się nauczyć.
Problem w tym, że w biznesie to sposób bardzo kosztowny.
Dlatego warto dowiedzieć się co robić, ale również czego nie robić, bo może być nieskuteczne i kontrproduktywne.
Skonsultowanie ze mną pomysłu przed jego wdrożeniem lub w trakcie jego realizacji może być najlepszym co możesz zrobić dla budowy wartości Twojej marki.
SKONSULTUJ SIĘ ZE MNĄ
ZANIM PODEJMIESZ WAŻNĄ DECYZJĘ BIZNESOWĄ, PONIEWAŻ:
- Mogę ostrzec Cię przed popełnieniem poważnego błędu lub wskazać możliwości, których nie dostrzegałeś.
- Mam specjalistyczną wiedzę z zakresu marketingu strategicznego, której skuteczność testuję każdego dnia. Posiadam gruntową znajomość marketingowych mechanizmów oraz strategicznych narzędzi do generowania wartości marki, oraz posiadam praktyczną umiejętność ich wdrażania.
- Mam kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie marketingowym, które pozwala mi dawać jasne i zrozumiałe rekomendacje, które mogą przyczynić się do znacznego zwiększenia szansy na odniesienie sukcesu przez Twoją firmę.
WYBIERZ ODPOWIEDNI DLA CIEBIE WARIANT:
START
30 min
cena:
390 PLN
(479,70 PLN brutto)
REGULAR
60 min
cena:
750 PLN
(922,50 PLN brutto)
OPTIMUM
10 godz.
cena:
6.975 PLN
(8.579,25 PLN brutto)
DZIĘKI KONSULTACJOM DOWIESZ SIĘ:
Od czego zacząć planowanie działań marketingowych, by nie skończyły się one niepowodzeniem.
Jak się dziś pozyskuje klientów dzięki właściwemu pozycjonowaniu marki.
Jakie aplikacje wybrać, aby dział marketingu miał odpowiednie narzędzia do działania.
Co dziś działa w marketingu i reklamie, a co przynosi same straty.
Jak prawidłowo ocenić produkt przed wprowadzeniem na rynek, by ograniczyć ryzyko porażki marketingowej
Jakie są najnowsze trendy w tworzeniu sprzedających kampanii marketingowych.
JAK PRACUJEMY?
Konsultacje obecnie przeprowadzane są w formie telekonferencji via Google meet / Teems / Zoom
Niezależnie od wybranej formy konsultacji przedstawiasz mi swój problem / wyzwanie, z którym musisz się zmierzyć.
Korzystając z mojej wiedzy i doświadczenia, przedstawiam Ci praktyczne rozwiązania oraz wskazuję możliwości, których najprawdopodobniej nie brałeś do tej pory pod rozwagę.
Czas trwania pojedynczej konsultacji – do 60 minut.
ZAMÓW KONSULTACJĘ
Zweryfikuj swoją wiedzę na temat skutecznych sposobów pozyskiwania klientów i zapewnij swojej firmie REALNY progres.
Dowiedz się również, jak możesz rozwinąć swój biznes bez ponoszenia wielkich nakładów na marketingowe eksperymenty.
Koszt pojedynczej konsultacji zaczyna się już od 300 PLN/netto za 30 minut. Kupując konsultacje w pakietach jesteś w stanie obniżyć jej koszt nawet o 40%. Sprawdź w formularzu dostępne opcje.
Kupując konsultację załóż minimum 3 dni roboczych wyprzedzenia.
Konsultacje odbywają się w godzinach 10:00 – 16:00.
W ciągu 24h od zakupu potwierdzimy proponowany przez Ciebie termin lub wskażemy inny możliwie najszybszy dostępny slot w kalendarzu Mariusza.
KONSULTACJA MARKETINGOWA
Forma: rozmowa on-line
Wybierz:
KTO PROWADZI KONSULTACJĘ?
MARIUSZ ŁODYGA
Strateg, konsultant, trener – Specjalizuje się w strategicznym marketingu. W biznesie od 18 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting.
Przeprowadził blisko 300 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, Santander Bank, BGŻ BNP Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Miasto Kalisz, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz setek firm z sektora MŚP.
Wprowadza klientów na Wyższy Poziom Marketingu.
OPINIE klientów
Cały proces realizacji pakietu konsultacji z Mariuszem Łodygą przyniósł więcej niż tylko oczekiwane efekty, a ich profesjonalizm i skuteczność sprawiły, że chętnie polecamy je innym przedsiębiorstwom.
Koncepcja konsultacji online sprawdziła się perfekcyjnie.
Spotkania prowadzone były w miłej atmosferze, przy jednoczesnym skupieniu się na merytoryce, a jednocześnie były proste do zaplanowania.
Po prostu warto.
Marek Romik
Dyrektor Marketingu Borga Sp. z o.o.
Korzystam regularnie z konsultacji marketingowych z Mariuszem Łodygą.
To dla mnie bardzo ważne by mieć możliwość przedyskutowania planów marketingowych z partnerem, który ma wiedzę na strategicznym i operacyjnym poziomie.
Polecam każdemu, kto myśli o zwiększeniu efektywności marketingu. To naprawdę ogromna pomoc, szczególnie gdy trzeba podejmować trudne marketingowe decyzje.
Kamil Lasek
Chief Marketing Officer w FOTC
Polecam wszystkim menedżerom konsultacje marketingowe w wykonaniu Mariusza Łodygi.
Dzięki nim jestem w stanie być na bieżąco z trendami marketingowymi oraz uzyskać narzędzia do budowy silnej marki.
Ogromną zaletą korzystania z tej formy współpracy jest jej elastyczność i dostępność w dogodnym dla mnie miejscu i czasie.
Zdecydowanie warto!
Michał Sobczak
Prezes Zarządu Has Project Sp. z o.o.
Konsultacje marketingowe, które odbyłam z Mariuszem Łodygą, były dla mojej firmy przełomowe w kwestii działań marketingowych.
Gdybym miała określić jednym zdaniem, dlaczego warto, to brzmiałoby ono tak: konsultacje marketingowe z Mariuszem, to prawdopodobnie najlepszy sposób na uzyskanie wiedzy na temat strategicznego marketingu.
Polecam serdecznie.
Agnieszka Łyko
Właściciel firmy dietetycznie.com
FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA O KONSULTACJE MARKETINGOWE
Konsultacja marketingowa odbywa się w trybie jeden na jeden, bądź z dodatkowymi osobami ze strony klienta. Dzięki temu klient ma 100% wyłączność w danym czasie. Dzięki czemu jest w stanie uzyskać precyzyjny feedback na temat prowadzonych przez siebie działań marketingowych.
Dzięki konsultacji marketingowej nasi klienci zyskują wiedzę na temat tego co dziś w marketingu działa najefektywniej i dzięki temu są w stanie zoptymalizować swoje działania do poziomu tej wiedzy. Bardzo częstym jest też fakt znaczącego obniżenia kosztów pozyskiwania klientów oraz zwiększenia efektywności prowadzonych kampanii.
Tak. Konsultacje marketingowe mają na celu głównie wyłapanie luk w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa i wdrożenie takich działań, które w skuteczny sposób umożliwią naszym klientom usprawnić im marketingowe funkcjonowanie.
Tak. Bez narzędzi reklamowych nie jest możliwe docieranie do potencjalnych klientów. Podczas konsultacji marketingowej wskażemy ci, które z narzędzi gwarantuje największą skuteczność przy możliwie najniższym budżecie.
Konsultacje marketingowe są zaprojektowane głównie z myślą o kadrze zajmującej się marketingiem oraz o właścicielach firm. To oni bowiem odpowiadają za kształt planowanej strategii oraz za jej końcowy efekt.
Konsultacje marketingowe są bardzo ważne dla firm z uwagi na możliwość dokonania korekty działań marketingowych. Wychodzimy z założenia, że tylko osoba z zewnątrz może w pełni obiektywnie dokonać oceny działań marketingowych. Dzięki temu, że widzi stan rzeczy z dystansu i na chłodno.
TY DECYDUJESZ
IM WIĘCEJ WIESZ, TYM MNIEJSZE RYZYKO POPEŁNIENIA KOSZTOWNEGO BŁĘDU. TWÓJ LOS SPOCZYWA W TWOICH RĘKACH.
Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.
Tel. +48 663 066 336
Mail: biuro@premium-consulting.pl