Dziś prezentujemy Wam drugi odcinek poświęcony 22 niezmiennym prawom marketingu.
W pierwszej części mówiłem o tym, że lepiej jest być pierwszym na rynku niż lepszym. Dziś opowiem Wam co zrobić jeśli nie jesteście pierwszymi na rynku, a mimo to chcecie odnieść na nim sukces.
Po obejrzeniu dzisiejszego odcinka serdecznie zapraszam do rozmowy o Waszych doświadczeniach z zastosowania prawa kategorii w praktyce oraz tego jak to się przełożyło na Wasz biznes.
[tweet_box design=”box_13_at” pic_url=”https://premium-consulting.pl/wp-content/uploads/2016/03/22P.jpg” author=”Al Reis & Jack Trout”]Prawo kategorii – jeżeli nie możesz być pierwszy w danej kategorii, to ustanów kategorię w której będziesz pierwszy[/tweet_box]
[tweet_box design=”box_13_at” pic_url=”https://premium-consulting.pl/wp-content/uploads/2016/03/22P.jpg” author=”Al Reis & Jack Trout”]Jeżeli jesteś pierwszy w jakiejś kategorii to promuj tę kategorię[/tweet_box]
[tweet_box design=”box_13_at” pic_url=”https://premium-consulting.pl/wp-content/uploads/2016/03/22P.jpg” author=”Al Reis & Jack Trout”]Potencjalni klienci przyjmują postawę defensywą wobec marki, ponieważ wszystkie twierdzą, że w czymś są lepsze[/tweet_box]
[tweet_box design=”box_13_at” pic_url=”https://premium-consulting.pl/wp-content/uploads/2016/03/22P.jpg” author=”Al Reis & Jack Trout”]Każdego interesuje nowość, ale niewielu interesuje się tym co jest lepsze[/tweet_box]
Pamiętajcie jednak o tym, że:
- Przedstawione powyżej prawa są jak kompas w ręku żeglarza. Same z siebie nie gwarantują dopłynięcia do celu. Na pewno jednak ułatwiają nawigację po wzburzonych biznesowych akwenach.
- Pamiętajcie również o tym, że żaden kompas nie ochroni Was w podróży, jeśli statek do którego wsiadacie jest pilotowany przez słabego kapitana. Apple po wyrzuceniu z niego Steve’a Jobsa o mało nie zbankrutował, aby po jego powrocie do zarządu, wejść na szczyt jako najdroższa marka świata.
- Bywały w historii głośne przypadki cudów techniki, takie jak Titanic, które ulegały katastrofom pomimo rzekomo fantastycznej technologii, w oparciu o którą zostały zbudowane – memento Nokia, która 2008 roku miała 40% udział w rynku telefonów komórkowych, a praktycznie wypadła z niego w 2014 roku.
- Finalnie jednak to Wy zawsze odpowiadacie za wybór obranego kursu oraz przede wszystkim – celu biznesowej podróży!
Jeśli treść Ci się spodobała i chcesz dowiedzieć się więcej to tu możesz pobrać e-booki dotyczące e-marketingu oraz marketingu w mediach społecznościowych >>> Kliknij w link by otrzymać e-booki.
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.pl