6 powodów, dla których powinieneś prowadzić firmowego bloga.
Z Karoliną rozmawialiśmy o powodach, dla których powinieneś prowadzić firmowego bloga.
- Blog buduje wizerunek marki eksperckiej.
- Blog przyciąga ruch.
- Na blogu w przeciwieństwie do social mediów to Ty masz kontrolę nad treścią i optymalizacją.
- Edukujesz potencjalnych i obecnych klientów.
- Tworzysz bank treści, które pracują na twoją markę.
- Wpisy na blogu żyją dłużej.
A Ty? Masz swoje spostrzeżenia na ten temat?
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.pl
16.04.2018