Jak radzą sobie rodzime przedsiębiorstwa w zakresie ustalania budżetu marketingowego? O tym porozmawiamy właśnie dzisiaj podczas kolejnego odcinka Wyższy Poziom w Marketingu. Zestawienie zostało przygotowane przez firmę Whitepress i uwierzcie, robi wrażenie!
Odpowiemy również na pytania:
- Jakie są nakłady na marketing rocznie w polskich firmach?
- Jakie jest udział on-line marketingu w ogólnych wydatkach na marketing polskich firm?
- Jak się plasuje budżet na marketing internetowey vs rok poprzedni ?
- Jak wygląda udział poszczególnych narzędzi w całkowitym budżecie na marketing on-line w Polsce?
- Jakie są przewidywania co do przyszłych wydatków na poszczególne narzędzia (seo, sem, content marketing)?
- Jakie są sposoby realizacji działań marketingu online (wewn. vs zewn.)?
Miłego oglądania!
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.pl
10.12.2018