W dzisiejszym odcinku naszego programu Wyższy Poziom Marketingu – Marketingowe Newsy Tygodnia mówimy o:

1. Marquard Media Polska rezygnuje ze wszystkich magazynów i zwalnia 70 proc. pracowników. Koniec Cosmopolitan, Playboy, Joy, Esquire, Harper’s Bazaar i CKM – Grudniowe numery tych pism będą ostatnimi w historii na polskim rynku.
Marquard zrezygnuje również z rozwijania witryn internetowych magazynów, z wyjątkiem CKM.pl.

2. Coca-Cola największym globalnym producentem śmieci
Greenpeace przygotowało raport na temat firm produkujących najwięcej plastikowych odpadów na świecie. Liderem niechlubnego zestawienia jest Coca-Cola, która wyprzedziła Nestlé i PepsiCo.

3. Pierwszy w Polsce sklep Carrefour Bio
Carrefour BIO oferuje około 2,5 tys. produktów, w tym wiele nowości niedostępnych w innych sklepach sieci. W asortymencie – 250 rodzajów produktów świeżych, do których należą m.in. warzywa i owoce sprzedawane na wagę, mięso, ryby, oraz 2,2 tys. produktów pakowanych, w tym wina i inne alkohole. Oferta ta obejmuje 250 artykułów marki własnej.

4. Google zaoferuje rachunki bankowe
Usługa, obecnie pod kryptonimem Cache, ma zostać udostępniona w przyszłym roku.
Usługa, udostępniana za pośrednictwem Google Pay, pozwoli użytkownikom dodawać narzędzia analityczne Google do tradycyjnych produktów bankowych. Potentat technologiczny ma współpracować przy tym projekcie z amerykańskimi bankami – jednym z nich, według nieoficjalnych doniesień, jest Citigroup.

5. Brand24 notuje wzrostu kursu nawet o 22%
Brand24 opublikował raport za III kwartał 2019 roku. Przychody ze sprzedaży przekroczyły 4,3 mln zł wobec 3,2 mln zł w tym samym okresie roku poprzedniego (wzrost o 34 proc.). Spółka zanotowała ponadto w III kwartale zysk netto w wysokości 0,05 mln zł.
Wyniki zostały bardzo pozytywnie odebrane przez inwestorów, a kurs Brand24 rósł nawet o 22 proc.

6. Hotella Nutella
Nutella zaprasza fanów do specjalnie przygotowanego hotelu „Hotella Nutella”.
To specjalny pop-up, który w centrum stawia zainteresowanie konsumpcją Nutelli. Będzie on dostępny dla superfanów tylko przez trzy dni: od 10 do 12 stycznia. Wyposażenie hotelu ma również przypominać fantazje, np. poduszki w kształcie rogalików.

A na koniec polecimy Wam dwie ciekawe książki – oglądajcie koniecznie 🙂

Karolina i Mariusz Łodyga


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Dyrektor marketingu na godziny
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  5. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  6. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  7. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - #10 Marketingowe Newsy Tygodnia - koniec Cosmopolitan, Playboy i Joy

Strateg marketingowy

Mariusz Łodyga to doświadczony strateg marketingowy i założyciel marki Premium Consulting. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie i przeprowadził już ponad 300 projektów doradczych i szkoleniowych. Współpracuje z renomowanymi markami, takimi jak Allegro, Santander, Aviva, Orange, Warta S.A. itd. Jego celem jest wprowadzenie klientów na Wyższy Poziom Marketingu i pomaganie im w osiąganiu strategicznych celów.