fbpx

W TYM ODCINKU

Czy rezygnacja może się kojarzyć z zyskiwaniem? 
Na pozór jest to trudny do wyobrażenia koncept, ponieważ intuicyjnie wiemy, że zyskiwanie to przede wszystkim wynik gromadzenia.
Co jednak z biznesem? Czy da się gromadzić wartość, obrastając niczym starym dom bluszczem?
  • Jeśli nie potrafisz zrezygnować z nadmiarowego dodawania słabych produktów lub nierentownych usług do swojego portfolio, to najprawdopodobniej nie potrafisz również na nich dobrze zarobić.
  • Tylko rezygnując ze zbędnych, nadmiarowych rzeczy możemy odzyskać lekkość niezbędną do szybkiego poruszania się w biznesowej dżungli.
  • Niestety człowiek ma nieograniczony apetyt na gromadzenie i od tej słabości nie są wolni ludzie biznesu.
  • Im większe portfolio usługowo/produktowe, tym trudniej nim skutecznie zarządzać.
  • Mniej bardzo często znaczy więcej, na przykład węższe portfolio, ale za to wysoko wartościowe i wysoko marżowe rozwiązania dla klientów.
  • W biznesie nie ma nic za darmo, dlatego aby coś zyskać, trzeba z czegoś najpierw zrezygnować.
Jak zatem rezygnować aby zyskiwać? O tym mówimy w naszym dzisiejszym podcaście

Miłego odbioru!

Karolina Łodyga i Mariusz Łodyga


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  5. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  6. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - #64 Jak i z czego rezygnować, by zyskiwać w biznesie przewagę?

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków