W TYM ODCINKU
Działania marketingowe w sieci reklamowej Google wymagają właściwego podejścia, wiedzy oraz umiejętności. Zarówno w procesie planowania tam kampanii, jak i samej jej realizacji. To oczywiste.
Jak jednak podejść do tematu Google Ads w detalach? Czy warto zatrudnić freelancera specjalistę, czy może dużą agencję? Od czego zależą wyniki kampanii i czy silna marka ma coś do zdziałania w tego typu kampaniach?
Te i inne pytania padają w dzisiejszym odcinku podcastu Wyższy Poziom Marketingu. Odpowiada na nie nasz gość specjalny Łukasz Chwiszczuk, który specjalizuje się prowadzeniu kampanii reklamowych w Google Ads.
Link do wykresu Retail Sales Index time series: https://tinyurl.com/ndf3djp6
Miłego odbioru
Karolina & Mariusz Łodygowie
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów