W TYM ODCINKU
Wielu właścicieli firm i menadżerów marketingu ulega pokusie wizji tworzenia dodatkowych marek, dzięki którym sięgną po kolejne kategorie, w których będą mogli zarabiać pieniądze.
My jako Poznaniacy o zarabianiu pieniędzy lubimy rozmawiać i szanujemy to. Natomiast czasami mniej naprawdę znaczy więcej.
W dzisiejszym odcinku naszego podcastu odpowiemy na pytanie – Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?
Miłego odbioru
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów