W TYM ODCINKU
Tym razem nasza Kreatywna Wyspa gościła w swoich progach Igora Bielobradka, który jest Head of Digital Marketing w Deloitte.
Z Igorem rozmawialiśmy między innymi o tym:
- Czy praca dyrektora marketingu jest prosta?
- Za co odpowiada marketing?
- Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży?
- Czy każda treść w marketingu to content marketing?
- Co jest celem content marketingu?
- Czym różni się content marketing od treści wsparcia sprzedaży w B2B?
- Jakie są cele / horyzont / KPIs CM a jakie wsparcia sprzedaży?
- Od czego zacząć? Od CM? Czy treści wparcia sprzedaży?
- Czy można robić tylko CM albo tylko wparcie sprzedaży w B2B?
- Jak mierzyć ROI z content marketingu?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w najnowszym odcinku naszego podcastu Wyższy Poziom Marketingu.
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie
NOTATKI DO PODCASTU
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów