fbpx

W TYM ODCINKU

Tym razem nasza Kreatywna Wyspa gościła w swoich progach Igora Bielobradka, który jest Head of Digital Marketing w Deloitte.

Z Igorem rozmawialiśmy między innymi o tym:

  • Czy praca dyrektora marketingu jest prosta?
  • Za co odpowiada marketing?
  • Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży?
  • Czy każda treść w marketingu to content marketing?
  • Co jest celem content marketingu?
  • Czym różni się content marketing od treści wsparcia sprzedaży w B2B?
  • Jakie są cele / horyzont / KPIs CM a jakie wsparcia sprzedaży?
  • Od czego zacząć? Od CM? Czy treści wparcia sprzedaży?
  • Czy można robić tylko CM albo tylko wparcie sprzedaży w B2B?
  • Jak mierzyć ROI z content marketingu?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w najnowszym odcinku naszego podcastu Wyższy Poziom Marketingu.

Dobrego odbioru! 🎙📈🎧

Karolina i Mariusz Łodygowie

Zobacz więcej informacji z odcinka

NOTATKI DO PODCASTU

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków