W TYM ODCINKU
Projektowanie strategii marketingowej to jeden z najbardziej kreatywnych i zarazem odpowiedzialnych procesów, jakie można w zarządzaniu marką zrealizować.
Sam proces poza tym, że jest niezwykle ciekawy rodzi mnóstwo wyzwań. Począwszy od braku strategicznego know-how opracowującego strategię marketera do problemów z operacjonalizacją przyjętej dokumentacji.
Dlatego w dzisiejszym odcinku Waszego ulubionego podcastu Wyższy Poziom Marketingu zajmiemy się tym, na co trzeba uważać w procesie projektowania strategii marketingowej dla Waszej marki.
Zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Strategia marketingowa – na co uważać przy jej projektowaniu?
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów