fbpx

W TYM ODCINKU

Jak połączyć marketingowe wyniki „na już” z budowaniem trwałego sukcesu marki?

W tym odcinku poruszamy jedno z największych wyzwań marketerów – jak znaleźć równowagę między działaniami, które przynoszą szybkie efekty (sales activation), a tymi, które budują markę na dłuższą metę (brand building).

Z tego odcinka dowiesz się:

  • Czym jest short termism i dlaczego krótkoterminowe cele często dominują w marketingu?
  • Dlaczego budowanie marki to inwestycja w przyszłość i jak unikać „efektu Vincenta van Gogha” – sytuacji, gdy sukces przychodzi zbyt późno?
  • Jak działa zasada 60/40 Lesa Bineta i jak ją wdrożyć w swojej strategii?
  • Jakie błędy popełniają firmy, skupiając się wyłącznie na wynikach „tu i teraz”?

Dla kogo jest ten odcinek?

Dla marketerów, właścicieli firm, i wszystkich, którzy chcą osiągać bieżące wyniki, ale myślą o trwałym sukcesie swojej marki.

Subskrybuj nasz kanał, zostaw komentarz i podziel się swoimi doświadczeniami!

A tymczasem zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Czy skupienie na szybkich wynikach w marketingu zabija trwały sukces marki?

Dobrego odbioru 🎙📈

Karolina i Mariusz Łodygowie

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków