W TYM ODCINKU
Jak połączyć marketingowe wyniki „na już” z budowaniem trwałego sukcesu marki?
W tym odcinku poruszamy jedno z największych wyzwań marketerów – jak znaleźć równowagę między działaniami, które przynoszą szybkie efekty (sales activation), a tymi, które budują markę na dłuższą metę (brand building).
Z tego odcinka dowiesz się:
- Czym jest short termism i dlaczego krótkoterminowe cele często dominują w marketingu?
- Dlaczego budowanie marki to inwestycja w przyszłość i jak unikać „efektu Vincenta van Gogha” – sytuacji, gdy sukces przychodzi zbyt późno?
- Jak działa zasada 60/40 Lesa Bineta i jak ją wdrożyć w swojej strategii?
- Jakie błędy popełniają firmy, skupiając się wyłącznie na wynikach „tu i teraz”?
Dla kogo jest ten odcinek?
Dla marketerów, właścicieli firm, i wszystkich, którzy chcą osiągać bieżące wyniki, ale myślą o trwałym sukcesie swojej marki.
Subskrybuj nasz kanał, zostaw komentarz i podziel się swoimi doświadczeniami!
A tymczasem zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Czy skupienie na szybkich wynikach w marketingu zabija trwały sukces marki?
Dobrego odbioru 🎙📈
Karolina i Mariusz Łodygowie
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów