STRATEGICZNE TRENDY MARKETINGOWE
Strategiczne marketingowe trendy wyznaczają kierunek zmiany, którym podążają liderzy w swoich kategoriach. Od zdolności adaptacji do zmieniającego się otoczenia zależy, w jakim stopniu zarządzającym markami uda się utrzymać kontakt z konsumentami.
- Jakie są trendy dominujące?
- Jakie trendy można wykorzystać aby rozwinąć markę?
- Jakie scenariusze mogą powstawać na bazie wiedzy o trendach?
Niektóre z sygnalizowanych trendów mogą wręcz zmienić sposób, w jaki dotychczas docierano do klienta i tych, którzy zignorują dochodzące sygnały odciąć od rynku bardzo skutecznie.
Bez znajomości strategicznych marketingowych trendów trudno podejmować właściwe decyzję. Pobierz nasz e-book i wprowadź swoją markę na Wyższy Poziom Marketingu!
RAPORT – STRATEGIA MARKETINGOWA
Strategia marketingowa w polskim biznesie jest często błędnie definiowana i tym samym źle opracowywana. Bardzo często strategia w „głowie prezesa” jest jedynym nośnikiem pozycjonowania marki.
Z naszego badania dowiesz się:
- Jak duża jest świadomość respondentów w zakresie strategii marketingowej?
- Jaki wiele firm posiada strategię marketingową i w jakiej formie?
- W jakim stopniu firmy realizują założone działania marketingowe?
- Jaki procent przychodów w ujęciu rocznym firmy przeznaczają na budżet marketingowy?
Cały raport zawiera również nasze wnioski oraz końcowe podsumowania, które mogą w znaczącym stopniu pomóc w interpretacji zebranych danych. Dzięki naszemu raportowi dowiesz się jak bardzo możesz pomóc swojej marce pracując na właściwych założeniach strategicznych.
RAPORT – PERSONAL BRANDING
W przygotowanym przez nasz zespół raporcie znajdziesz wyniki badań, które przeprowadziliśmy w zakresie Personal Brandingu w Polsce. Na 44 stronach raportu przedstawiamy zagadnienia, które obejmują min.:
- Jak duża jest świadomość respondentów w zakresie personal brandingu?
- Jaki jest stopień zaufania do marek osobistych?
- Jak personal branding przekłada się na budowę wartości postrzeganej oferowanych produktów/usług?
- Jakie korzyści wynikają z posiadania silnej marki osobistej?
- Jakie są największe wady marki osobistej?
Cały raport zawiera również nasze wnioski oraz końcowe podsumowania, które mogą w znaczącym stopniu pomóc w interpretacji zebranych danych.