Wyzwanie:
Klient zwrócił się do nas z potrzebą przeprowadzania audytu marketingowego dla swojego klubu fintess. Główną motywację stanowiła chęć nadania większej dynamiki biznesowej oraz w wdrożenie nowych platform do komunikacji z klientami.
Działanie:
Przeprowadzony audyt wykazał szereg obszarów rozwojowych, których wprowadzenie stanowiło szansę na uzyskanie znacznie szerszego zasięgu działań marketingowych. Zostały wskazane konkretne kroki do wykonania oraz konkretne platformy komuniacji marketingowej.
Efekt:
Zaprojektowaliśmy dla klienta całkowicie nową stronę www, która skutecznie segmentuje obecnie komunikaty do różnych grup docelowych. Zostały wdrożone do komunikacji z klientami media społecznościowe oraz aktywne działania wykorzystujące format video. Jeden z filmów zaliczył nawet 70 tysięcy wyświetleń w ciągu 36h od momentu publikacji.
Klient obecnie dynamicznie się rozwija i poszerza listę swoich oddziałów na terenie Warszawy.