Centrum Zdrowego Ciała

Wyzwanie:

Klient zwrócił się do nas z potrzebą przeprowadzania audytu marketingowego dla swojego klubu fintess. Główną motywację stanowiła chęć nadania większej dynamiki biznesowej oraz w wdrożenie nowych platform do komunikacji z klientami.

Działanie:

Przeprowadzony audyt wykazał szereg obszarów rozwojowych, których wprowadzenie stanowiło szansę na uzyskanie znacznie szerszego zasięgu działań marketingowych. Zostały wskazane konkretne kroki do wykonania oraz konkretne platformy komuniacji marketingowej.

Efekt:

Zaprojektowaliśmy dla klienta całkowicie nową stronę www, która skutecznie segmentuje obecnie komunikaty do różnych grup docelowych. Zostały wdrożone do komunikacji z klientami media społecznościowe oraz aktywne działania wykorzystujące format video. Jeden z filmów zaliczył nawet 70 tysięcy wyświetleń w ciągu 36h od momentu publikacji.

Klient obecnie dynamicznie się rozwija i poszerza listę swoich oddziałów na terenie Warszawy.

Futurum Studio Reklamy
logo studiofuturum

Wyzwanie:

Właścicielka agencji reklamowej Futurum Studio, zleciła nam zaprojektowanie nowej strony internetowej, która będzie wpisywała się w panujące trendy web design. Z uwagi na to, że agencja ma w swojej ofercie szeroki zakres usług strona miała być jednocześnie czytelna i przejrzysta, tak aby potencjalny klient mógł jak najszybciej znaleźć interesującą treść.

Działanie:

Zaprojektowaliśmy dla Futurum Studio nową stronę internetową, opartą o moduł do zarządzania treścią drag & drop. Postanowiliśmy także, że na sliderze strony umieścimy krótki film wideo, który odda prawdziwie przyjazną atmosferę panującą w firmie, dzięki czemu użytkownik internetu, a także potencjalny klient agencji może podejrzeć jak wygląda zwykły dzień pracy w Futurum Studio.

Efekt:

Stworzyliśmy responsywną oraz nowoczesną stronę, prezentującą w nienachalny sposób najważniejsze produkty i usługi, które wykonuje agencji Futurum Studio. Żaden tekst nie oddałby lepiej ich przyjaznej i luźnej atmosfery pracy, aniżeli materiał wideo. Dlatego zdecydowaliśmy się na umieszczenie w tle strony krótkiego filmu, który nakręciliśmy podczas pracy całego teamu.

Trader sp. z o.o.

Wyzwanie:

Klient, który jest właścielem serwisu ogłoszeniowego domiporta.pl zlecił naszemu zespołowi zaprojektowanie nowej strony internetowej, która budowałaby wizerunek firmy oraz prezentowała najważniejsze cele biznesowe jakie realizuje. Zamawiana strona miała również sprzyjać realizacji działań z zakresu HR i rekrutacji.

Działanie:

Zaprojektowaliśmy witrynę, która odpowiada wytycznym w zakresie budowy strony zgodnych z kryteriami responsive web desing. Aby zwiększyć jej efektowność wizerunkową, zaprojektowaliśmy jako element strony parallax design oraz wideo jako tło strony www.

Efekt:

Klient zyskał stronę, która mocno odświeżyła wizerunek spółki w internecie oraz nadała pracującym tam ludziom przyjazny i nastawiony na współpracę charakter. Dzięki tej witrynie klient buduje zaufanie z partnerami oraz skutecznie rekrutuje nowych współpracowników. Efekty naszej pracy.

Poradnia Dietetyczna Agnieszki Łyko
logo agnieszka lyko

Wyzwanie:

Klientka zgłosiła się do nas z prośbą o odświeżenie wizerunku swojej poradni dietetycznej oraz stworzenia nowoczesnej strony internetowej, która pomogłaby w pozyskiwaniu nowych klientów oraz utrzymaniu relacji z obecnymi.

Działanie:

Współpracę zaczęliśmy od całkowitego rebrandingu. Postawiliśmy na wykreowanie marki osobistej Pani Dietetyk Agnieszki Łyko, zaczynając od zmiany nazwy oraz logotypu, który sami zaprojektowaliśmy. Następnie zajęliśmy się stworzeniem nowej strony internetowej, która wpasowując się w aktualne trendy web design, zachowałaby przejrzystość oferty i spełniała oczekiwania użytkowników szukających porady dietetyka.

Efekt:

Efektem naszej współpracy jest elegancka, nowoczesna i responsywna strona internetowa, z video sliderem w tle, prezentująca wszystko to czego może szukać potencjalny klient poradni dietetycznej (oferta, metamorfozy, blog z poradami). Za naszą namową Pani Agnieszka zdecydowała się również na prowadzenie firmowego bloga oraz komunikacji w mediach społecznościowych będących aktualnie świetną formą dodatkowej reklamy.

PHU RAJ

Wyzwanie:

Klient postawił nam zadanie przekazania wiedzy na temat e-marketingu, którą mógłby wdrożyć w swój model pozyskiwania i utrzymywania klientów. Ponadto w drugim etapie zostaliśmy zaproszeni do współpracy przy kreacji nowego wizerunku firmy.

Działanie:

Po zbadaniu potrzeb szkoleniowych przeprowadziliśmy cykl szkoleń marketingowo-sprzedażowych, dzięki którym pracownicy firmy dowiedzieli się o nowych narzędziach, zasadach i możliwościach pozyskiwania leadów w internecie. W ramach tej części współpracy powstała również koncepcja strategii marketingowej, której newralgicznym punktem stała się konieczność zaprojektowania oraz wdrożenia nowej strony internetowej.

Efekt:

Firma RAJ przeszła rebranding w ramach, którego zaprojektowaliśmy nowe logo oraz tagline. Ponadto zespół firmy PHU Raj zyskał wiedzę na temat procesu automatyzacji działań marketingowych wykorzystujących technologię opartą o Big Data. W wyniku szkoleń zostały opracowane procedury związane z cyfrowym komunikowaniem z potencjalnymi oraz obecnymi klientami. Powstała również nowa strona internetowa, którą możesz zobaczyć tutaj.

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A

Wyzwanie:

Klient wraz z dynamicznym rozwojem nowych usług świadczonych przez Agencję stanął przed problemem związanym z ich „sprzedaniem” odpowiednim grupom docelowym. Wyzwania jakie przed nami postawiono były dwojakiego rodzaju: wybór kanałów oraz narzędzi marketingowych oraz wdrożenie ich w działalność operacyjną firmy.

Działanie:

Na wstępie współpracy wykonaliśmy audyt marketingowy, który pozwolił nam poznać obszary rozwojowe, które dzięki wdrożeniu nowych narzędzi, mogły przełożyć się na pozyskanie nowych, wartościowych kontaktów biznesowych. Ponadto zaprojektowaliśmy oraz wykonaliśmy cykl dedykowanych szkoleń marketingowych, które pokazały w jaki sposób ARR może docierać do nowych segmentów rynku używają nowych mediów oraz narzędzi cyfrowych.

Efekt:

Klient tuż po przeprowadzeniu pierwszego etapu współpracy wykonał reloging. Obecny znak firmowy, znacznie lepiej komunikuje wartości, z jakimi marka ARR chce być identyfikowana. Ponadto, klient wdrożył nową stronę internetową, której nowoczesny layout oraz przyjazny CMS pozwala stosować content marketing w znaczniej bardziej efektywny sposób. Kolejnym efektem jest uruchomienie kanałów komunikacji marketingowej takich jak facebook oraz platformy do mailingów.

Translax

Wyzwanie:

Klient zgłosił się do nas z problemem związanym z niską konwersją kampanii adwords, którą prowadził. Kampania generowała wysokie koszty nie skutkując jednocześnie zwiększeniem się ilości leadów.

Działanie:

Przeprowadziliśmy audyt kampanii. W tym również strony www, na którą kierowany był ruch. Usunęliśmy błędy w postaci treści nierelewantnej oraz wykonaliśmy lifting wizerunkowy klienta. Wprowadziliśmy nowy tagline precyzujący dziedzinę specjalizacji klienta oraz uporządkowaliśmy strukturę informacji na podstronach produktowych. W paletę działań marketingowych zostały włączone narzędzia remarketingowe we wszystkich przestrzeniach reklamowych internetu (sieć adwords, YouTube, Facebook, LinkedIN)

Efekt:

Klient przeszedł refreshing designu strony internetowej, dzięki czemu ilość zapytań od klientów instytucjonalnych uległa zwiększeniu przy jednoczesnym przyroście wolumenu zamawianych przez nich usług. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu do właściwych grup docelowych udało się obniżyć koszty uzyskania leada o 64 %, w porównaniu do poprzednich działań.

Langster School

Wyzwanie:

Klient, który prowadzi działalność związaną z nauką języka angielskiego, zwrócił się do nas w sprawie przeprowadzenia pełnego rebrandingu, w ramach którego mieliśmy na nowo zaprojektować nową nazwę dla firmy, logo oraz witrynę www. Dotychczasowa działalność biznesowa klienta opierała się o pozyskiwanie klientów drogą rekomendacji. Działania marketingowe sprowadzały się wyłącznie do posiadania strony www, która była zaprojektowana w stylu z początku lat 2000. Z tego powodu napływ leadów z internetu był praktycznie niezauważalny

Działanie:

Realizując projekt zaprojektowaliśmy nową nazwę oraz tagline dla firmy (stara nazwa Eleven) Langster „Przemów językiem liderów”. Kolejnym krokiem było zaprojektowanie nowego logotypu oraz określenie typografii, którą klient będzie się posługiwał w swojej komunikacji marketingowej. W ramach pracy nad stroną internetową klienta przygotowaliśmy również copywriting, który zachęca do współpracy.

Efekt:

Powstał zupełnie nowy brand, który nosi w sobie znamiona nowoczesnej marki dysponującej już sporym doświadczeniem. W projektowaniu copy posłużyliśmy się danymi statystycznymi klienta potwierdzającymi jego bogate doświadczenie. W efekcie naszych prac, powstał kompleksowy system oparty o stronę www, która stanowi dziś efektywne narzędzie do budowy wizerunku solidnej marki oraz do generowania leadów z wykorzystaniem internetu. Efekty naszej pracy możesz zobaczyć tu.

Wydawnictwo Forum S.A.

Wyzwanie:

Klient zamówił u nas cykl szkoleniowy z zakresu Copywritingu. Szkolenie było dedykowane dla pracowników Wydawnictwa Forum, którzy jako copywriterzy praktycy potrzebowali narzędziowego warsztatu. Program został skonstruowany dla zaanwansowanych uczestników.

Działanie:

Przeprowadziliśmy szkolenia obejmujące w swoim rozmiarze kilkanaście godzin praktycznych warsztatów, na których uczestnicy mogli skonfrontować swoją wiedzę, z najskuteczniejszymi technikami używanymi przez copywiterów. Warsztat cechował się bardzo dużą interakcją, połączoną z udzielaniem przez Trenera informacji zwrotnej dotyczącej materiałów promocyjnych klienta.

Efekt:

Uczestnicy klienta zaktualizowali wiedzę z zakresu neuromarketingu oraz copywritingu. Podczas ćwiczeń zostały wypracowane nowe style nagłówków oraz zasad pisania tekstów odwołujących się do emocji. Powyższe szkolenie zainspirowało klienta do zamówienia również audytu strony www, który przeprowadziliśmy.

HAS Project sp. z o.o.

Wyzwanie:

Klient zatrudnił nas do przygotowania tekstu na powstającą stronę internetową systemu do automatyzacji procesów BHP. Przesłane materiały zawierały kilkadziesiąt stron zapisanych technicznym językiem opisów projektowanego systemu IT.

Działanie:

Nasz copywriter przepracował tekst specyfikacji technicznej w taki sposób aby wydobyć z niego cechy i korzyści, które będą w przystępny i „ludzki” sposób przekonywały do rozwiązania oferowanego przez klienta.

Efekt:

Klient zyskał profesjonalne teksty na stronę www, które w bardzo przystępny oraz czytelny sposób opisywały zakres działania systemu dostarczanego przez firmę HAS project. Określony został również zarys content strategy w ramach, którego klient będzie w przyszłości się poruszał.

SUN+

Wyzwanie:

Klient postawił nam za zadanie odświeżenie marki Sun+. W zakresie prac znajduje się przygotowanie nowej strony www oraz przeszkolenie zarządu oraz pracowników z działu sprzedaży w zakresie marketingu oraz sprzedaży bezpośredniej.

Działanie:

Z uwagi na ogrom pracy związanej z przebudową strony, która zawiera blisko 400 produktów najważniejszy nacisk położyliśmy na budowanie strategii związanej z późniejszym pozycjonowaniem strony klienta. W drugiej kolejności w grafiku działań pojawiła się strona wizualna serwisu. Klientowi zależało, by jego strona była nowoczesna i funkcjonalna oraz czytelna, pomimo ogromnej ilości oferowanych produktów.

Efekt:

Powstała nowa strona internetowa, której nowoczesny design znacząco odświeżył wizerunek firmy. Dzięki zaprojektowaniu struktury informacji Bounce rate strony spadł z 70% do średnio 28%. Czas spędzany na witrynie wzrósł z 1 min. do przeciętnie 5 min. Ilość odsłon skoczyła z 1 do 5 na użytkownika. Obecnie witryna jest praktycznie nowoczesnym narzędziem do generowania leadów oraz sprzedaży. Efekty naszej pracy możesz zobaczyć tu: www.sun-plus.pl

Vanity Style sp. z o.o.

Wyzwanie:

Klient postawił nam za cel przeszkolenie działu sprzedaży. Dwa najważniejsze obszary do rozwoju to kompetencje związane z działaniami telemarketingowymi oraz spotkaniami bezpośrednie z klientami instytucjonalnymi.

Działanie:

W toku przygotowań do projektu przeprowadziliśmy szczegółowy audyt potrzeb szkoleniowych. W ramach prowadzonego audytu zidentyfikowaliśmy kłopoty techniczne klienta wynikające z przyjętych rozwiązań technologicznych, które to kłopoty rzutowały na jakość połączeń wychodzących. Ponadto dzięki audytowi byliśmy w stanie odkryć obszary rozwojowe handlowców. W tym kwestie prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Po przeprowadzonym audycie został przygotowany dedykowany program szkoleniowy, który został przeprowadzony na intensywnych warsztatach.

Efekt:

Klient był w stanie namierzyć swoje wąskie gardła w komunikacji od strony techniczej. Wykluczone zostały zakłócenia i dzięki poprawionej jakości połączeń udało się uniknąć brzmienia typowego call center. Dzięki umiejętnościom wypracowanym na szkoleniu handlowcy są w stanie lepiej komunikować językiem korzyści oraz lepiej identyfikować typy klienta. Ważnym czynnikiem, który został przepracowany podszas wartsztatów była mowa ciała i jej oddziaływanie podczas spotkań bezpośrednich.