
Wyzwanie:
Klient postawił nam zadanie odświeżyć identyfikację wizualną dla wydawnictw swojej firmy. Dzięki temu rozwiązaniu ma ulec poprawie szybkość reagowania firmy na zapytania ofertowe ze strony klientów instytucjonalnych.
Działanie:
Została opracowana identyfikacja wizualna, dzięki której klient będzie w stanie, w sposób przejrzysty oraz spójny, przygotowywać swoje treści marketingowe. W założeniu klienta jest to pierwszy krok mający na celu odświeżenie wszystkich narzędzi w komunikacji marketingowej DSA Polska.
Efekt:
Dzięki opracowaniu identyfiakcji wizualnej wydawnictw DSA Polska jest w stanie szybko oraz bez dodatkowej zewnętrznej pomocy przygotowywać swoje materiały marketingowe oraz ofertowe. Takie rozwiązanie pozwala na utrzymanie wysokiej jakości dokumentacji wychodzącej bez konieczności podzlecania zadania grafikom zewnętrznym. Dzięki przygotowaniu obrandowanych szablonów ofert dział marketingu DSA Polska może szybciej reagować na zapytania ze strony korporacyjnych klientów.