Wskaźnik NPS – czym jest i jak go zmierzyć?

NPS (Net Promoter Score) to jeden z tych wskaźników, które powinien znać każdy marketer. Odważę się też zaryzykować stwierdzenie, że jego znajomość jest niemniej ważna niż tak bardzo lubianego w wielu firmach ROI.Z czego wynika...
Błażej Foltyniewicz

Customer Journey Map (mapa podróży klienta) – czym jest i jak ją stworzyć?

Mapa podróży klienta to narzędzie, które pozwala zobrazować, w jaki sposób klienci wchodzą w interakcję z marką na...
Mariusz Łodyga

Banner blindness (ślepota banerowa) – czym jest i czy można jej uniknąć?

Ślepota banerowa to zjawisko, z którym zmaga się niemal każda marka prowadząca marketing internetowy. Użytkownicy,...
Mariusz Łodyga

Neuromarketing – czym jest i jak go stosować?

Neuromarketing to narzędzie, które otwiera drzwi do umysłów konsumentów, umożliwiając marketerom lepsze zrozumienie...
Mariusz Łodyga

Marketing szeptany (buzz marketing) – czym jest? Rodzaje i przykłady

Marketing szeptany to jedna z najbardziej intrygujących taktyk współczesnego marketingu, która wykorzystuje naturalną...
Mariusz Łodyga

Wartości marki (brand values) – czym są i jak je zdefiniować?

Wartości marki stanowią fundament skutecznej strategii marketingowej oraz kluczowy element budowania długofalowych relacji z...
Mariusz Łodyga

Trendy w marketingu w 2025 – ważne trendy w marketingu, które można wykorzystać w biznesie

Marketingowe trendy 2025 roku wyznaczają kierunek zmiany, którym podążają liderzy w swoich kategoriach. Od zdolności...
Mariusz Łodyga

Real-Time Marketing – jak skutecznie wykorzystać go w swojej strategii?

Real-Time Marketing to jedna z najgorętszych technik współczesnych marketerów, która pozwala markom być zawsze na czasie. W...
Mariusz Łodyga

Archetypy marki – czym są i jak je określić?

Archetypy marki to jedno z najpotężniejszych narzędzi w budowaniu spójnej i angażującej komunikacji. Czy zastanawiałeś...
Mariusz Łodyga