Czy opłaca się zarządzać opiniami klientów?

Opinie są dla konsumentów jedną z podstawowych form wyrażania swoich odczuć związanych z kontaktem z marką. Dzięki nim klienci mogą zarówno dać upust swojej frustracji, jak i okazać zadowolenie z usług czy produktów marki, z których...
Mariusz Łodyga

Jak długo jest ważna strategia marketingowa?

Strategia marketingowa krótkoterminowa to oksymoron. Zatem musimy przyjąć, że perspektywa strategiczna to perspektywa...
Mariusz Łodyga

Jakie duże jest ryzyko wprowadzenia nowego produktu na rynek?

Każdego roku marki wypuszczają setki tysięcy nowych produktów. Wiele z nich odnosi spektakularny sukces. Nie każda jednak...
Mariusz Łodyga

Marketingowe trendy 2022 – ważne trendy w marketingu, które można wykorzystać w biznesie.

Marketingowe trendy w 2022 roku wyznaczają kierunek zmiany, którym podążają liderzy w swoich kategoriach. Od zdolności...
Mariusz Łodyga

Jakie powinny być proporcje pomiędzy budowaniem marki a aktywacją sprzedaży?

W środowisku biznesowym coraz częściej daje słyszeć się głosy o nadejściu czasów, w których w marketingu liczy się...
Mariusz Łodyga

Co powoduje, że siła marki rośnie?

Silna marka to marzenie każdego przedsiębiorcy, który myśli o budowaniu zyskownego biznesu. Niemniej łatwiej marzyć...
Mariusz Łodyga

Zarządzanie marką a właściwe procesy marketingowe

Wszystkie dobrze zarządzane marki mają jedną wspólną cechę. Mają dobrze poukładane procesy. Wszystkie źle zarządzane...
Mariusz Łodyga

Jaka jest rola marketingu w nowoczesnej firmie? – 10 obszarów odpowiedzialności marketingu.

Nowoczesne firmy doskonale rozumieją jak ważną rolę pełni w ich sukcesie dobrze zarządzany i sprawnie działający dział...
Mariusz Łodyga

7 zasad marketingu, które powodują, że marki rosną w siłę i zwiększają udziały w rynku

Pytanie, jak zdobyć udziały w rynku i sprawić by konkretna marka była więcej warta nurtują marketerów na całym świecie...
Mariusz Łodyga