Jaki jest największy czynnik wpływający na rentowność reklamy?

Gdy myślisz o tym, żeby stworzyć reklamę dla swoich produktów i usług to za każdym razem zastanawiasz się, jaki będzie z niej ROI. Mam tak samo. W praktyce na rentowność reklamy wpływa wiele czynników, które dobrze zaopiekowane...
Mariusz Łodyga

Dwie najbardziej popularne strategie pozycjonowania marki

Strategie pozycjonowania marki mówią nam o sposobie na wygrywanie rynku. Dlatego gdybym miał w jednym zdaniu odpowiedzieć na...
Mariusz Łodyga

Marketingowe trendy 2023 – ważne trendy w marketingu, które można wykorzystać w biznesie

Marketingowe trendy w 2023 roku wyznaczają kierunek zmiany, którym podążają liderzy w swoich kategoriach. Od zdolności...
Mariusz Łodyga

Narzędzia do e-mail marketingu – TOP 6, z którymi pozyskasz klientów i zatrzymasz ich na dłużej

Na portalach, specjalizujących się w prognozowaniu nadchodzących trendów marketingowych, coraz częściej można spotkać...
Błażej Foltyniewicz

Jak marka może tworzyć lepsze teksty? 5 wskazówek od legendarnego copywritera

Tworzenie tekstów jest jednym z podstawowych zadań każdej marki. Dzięki nim marka może komunikować się ze swoimi...
Mariusz Łodyga

Narzędzia do marketing automation – TOP 5, dzięki którym skutecznie zautomatyzujesz swój marketing

Skuteczna marka to taka, która działa w sposób procesowy. W długim okresie marki bez procesów nie mają co myśleć o...
Błażej Foltyniewicz

Jak przeprowadzić wdrożenie strategii marketingowej?

Wdrożenie strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że egzekucja strategii to...
Mariusz Łodyga

Budowa marki vs aktywacja sprzedaży – zasada 60/40

W środowisku biznesowym coraz częściej daje słyszeć się głosy o nadejściu czasów, w których w marketingu liczy się...
Mariusz Łodyga

Strategia komunikacji marki – 17 pytań, które ją poprawią

Strategia komunikacji marki jest jednym z najważniejszych dokumentów, które poważnie myślący o swojej marce marketer musi...
Mariusz Łodyga