Marketingowe trendy 2023 – ważne trendy w marketingu, które można wykorzystać w biznesie

Marketingowe trendy w 2023 roku wyznaczają kierunek zmiany, którym podążają liderzy w swoich kategoriach. Od zdolności adaptacji do zmieniającego się otoczenia zależy, w jakim stopniu zarządzającym markami uda się utrzymać kontakt z...
Mariusz Łodyga

Jak przeprowadzić wdrożenie strategii marketingowej?

Wdrożenie strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że egzekucja strategii to...
Mariusz Łodyga

Budowa marki vs aktywacja sprzedaży – zasada 60/40

W środowisku biznesowym coraz częściej daje słyszeć się głosy o nadejściu czasów, w których w marketingu liczy się...
Mariusz Łodyga

Strategia komunikacji marki – 17 pytań, które ją poprawią

Strategia komunikacji marki jest jednym z najważniejszych dokumentów, które poważnie myślący o swojej marce marketer musi...
Mariusz Łodyga

Badanie marketingowe – czy, kiedy i jak je zrobić?

W biznesie, tak jak w medycynie, podejmowanie istotnych decyzji w oparciu o intuicję nie zawsze przynosi zakładany efekt....
Karolina Łodyga

Strategia marki – 18 pytań, które pomoże ją stworzyć

Strategia marki to kluczowy element strategii marketingowej. Bez opracowanej strategii marki nie będziesz w stanie odpowiedzieć...
Mariusz Łodyga

Jak zwiększyć sprzedaż generycznych produktów w 10 krokach?

Odpowiedź na pytanie, jak zwiększyć sprzedaż generycznych produktów wcale nie jest prosta. Problem pojawia się natychmiast,...
Mariusz Łodyga

Copywriterska 6 – czyli narzędzia copywritera, które powinien znać każdy marketer prowadzący bloga

Prowadzenie własnego bloga jest zadaniem trudniejszym, niż na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać. Z roku na rok coraz...
Błażej Foltyniewicz

Czym jest pivot w marketingu i jak w 12 krokach go wykonać?

Niepewność jest jedyną “pewną” rzeczą w biznesie. Zakładanie, że nasz pomysł na pewno wypali, może być jeszcze...
Mariusz Łodyga