7 zasad marketingu, które powodują, że marki rosną w siłę i zwiększają udziały w rynku

Pytanie, jak zdobyć udziały w rynku i sprawić by konkretna marka była więcej warta nurtują marketerów na całym świecie nie od dziś. W dzisiejszym artykule przybliżę ci 7 zasad marketingu wg Byrona Sharpa, które spowodują, że również...
Mariusz Łodyga

Pułapki negatywnej kompensacji biznesowej, w które może wpaść każdy człowiek biznesu

Kompensowanie braków to jeden z częściej występujących mechanizmów w przyrodzie. W biznesowej dżungli występuje on...
Mariusz Łodyga

Momenty, które mówią prawdę o marce

Korzystając z produktów lub usług każdemu z nas zdarza się czasem poczuć prawdziwe zadowolenie lub prawdziwe rozczarowanie....
Mariusz Łodyga

Jaka jest siła lojalności klienta?

Wielu marketerów zdaje sobie sprawę z tego, że stały klient to najlepszy dar od biznesowego losu. Niewielu jednak wiedzę tę...
Mariusz Łodyga

Jaka jest różnica między strategią a taktyką? 

Podstawowa różnica między strategią a taktyką polega na ciężarze gatunkowym oraz czasie ich obowiązywania. Podejście...
Mariusz Łodyga

Czy w kryzysie należy ciąć wydatki reklamowe?

Wielu menedżerów marketingu zadaje sobie właśnie pytanie, czy to już jest ten czas, w którym należy wcisnąć hamulec dla...
Mariusz Łodyga

Czym jest pozycjonowanie marki i dlaczego jest ono tak ważne?

Kiedy pada fraza pozycjonowanie, to od razu pojawia się skojarzenie z działaniami zmierzającymi do uzyskania jak najlepszych...
Mariusz Łodyga

Ile osób powinien liczyć zespół marketingowy i jacy specjaliści muszą się w nim znaleźć?

Polskie firmy cierpią na chroniczny ból wynikający z niedostatecznej liczby zatrudnionych osób w działach marketingu. Bardzo...
Mariusz Łodyga

Marketingowe trendy 2020 – ważne trendy w marketingu, które można wykorzystać w biznesie.

Marketingowe trendy w 2020 roku wyznaczają kierunek zmiany, którym podążają liderzy w swoich kategoriach. Od zdolności...
Mariusz Łodyga