Co badania marketingowe mogą dać twojej marce?

Badania marketingowe to jeden z głównych filarów sukcesu marki w dłuższym okresie. Bez odpowiedniego rozpoznania grupy docelowej naszej marki, nie możemy bowiem mówić o stworzeniu dobrej strategii marketingowej, która przełoży się na...
Mariusz Łodyga

Strategia marketingowa w pytaniach i odpowiedziach, czyli najczęściej zadawane przez Was pytania na temat strategii marketingowej

Praktycznie każdego dnia prowadzimy z klientami rozmowy na temat procesów związanych z przygotowywaniem i wdrożeniem...
Mariusz Łodyga

Czy opłaca się zarządzać opiniami klientów?

Opinie są dla klientów jedną z podstawowych form wyrażania swoich odczuć związanych z kontaktem z marką. Dlatego...
Mariusz Łodyga

Jak skutecznie zwiększać lojalność klientów?

Łatwiej jest pisać o potrzebie budowie lojalności klientów, niż skutecznie zwiększać lojalność klientów. To bez...
Mariusz Łodyga

Co wpływa na postrzeganie marki?

Każdy przedsiębiorca chcący w skuteczny sposób budować trwałą relację ze swoimi klientami musi być świadomy kluczowej...
Mariusz Łodyga

Czynniki marketingowego oporu

Cokolwiek w życiu robimy, napotyka to na jakiś opór i wywołuje tarcie, powodując straty energii. To właściwość naszego...
Mariusz Łodyga

Jak długo jest ważna strategia marketingowa?

Strategia marketingowa krótkoterminowa to oksymoron. Zatem musimy przyjąć, że perspektywa strategiczna to perspektywa...
Mariusz Łodyga

Jakie duże jest ryzyko wprowadzenia nowego produktu na rynek?

Każdego roku marki wypuszczają setki tysięcy nowych produktów. Wiele z nich odnosi spektakularny sukces. Nie każda jednak...
Mariusz Łodyga

Marketingowe trendy 2022 – ważne trendy w marketingu, które można wykorzystać w biznesie.

Marketingowe trendy w 2022 roku wyznaczają kierunek zmiany, którym podążają liderzy w swoich kategoriach. Od zdolności...
Mariusz Łodyga