Wystąpienia publiczne – jak zwiększyć skuteczność i atrakcyjność przemawiania?

„Wszyscy wielcy mówcy byli najpierw złymi mówcami”  Ralph Waldo Emerson Wystąpienia publiczne - Cztery rekomendacje zwiększające skuteczność przemawiania - tekst dla żyjących z mówienia. 
Mariusz Łodyga

Marketing i sprzedaż – dwa najważniejsze działy w każdej firmie

Bardzo często spotykam się z podejściem, że sprzedaż to bardzo prosta czynność, którą najlepiej jest zlecić komuś, kto...
Mariusz Łodyga

Czy urzędy pracy są skazane na czarny PR? Jak zmienić wizerunek urzędu – Cztery efektywne strategie PR.

Wszyscy oglądający telewizję, bądź czytający prasę mieli okazję natknąć się na bardzo krytyczne uwagi na temat...
Mariusz Łodyga

Jak sprawić by przedstawiciel handlowy zwiększał liczbę zawieranych transakcji?

„Utrzymuj stały kontakt z klientami. Jeśli rozmawiają z nami, nie mają czasu na rozmowy z konkurencją” (Jack...
Mariusz Łodyga

Bloomberg Businessweek Polska o marketingu treści, algortymach i moja na ten temat opinia.

No i stało się, "long tail" załatwił publikację mojej opinii w Bloomberg Businessweek. Rozmawialiśmy o tym czy algorytmy...
Mariusz Łodyga

Social Media Marketing dla Agentów Nieruchomości

Premium Consulting przeprowadziło szkolenie dla poznańskich pośrednikównieruchomości zrzeszonych w Grupie 3000 z...
Mariusz Łodyga

Promocja i Marketing Usług Rynku Pracy-Konwent Dyrektorów województwa łódzkiego

06-07.06.2013 Premium Consulting  wykonała na zlecenieKonwentu Dyrektorów województwa łódzkiego szkolenie z...
Mariusz Łodyga

Jak przekonać klienta do oferty Twojej firmy? Kiedy używać argumentów racjonalnych, a kiedy emocjonalnych?

Umiejętność pisania sprzedających ofert można porównać do sytuacji, w której masz do dyspozycji los na loterię, który...
Mariusz Łodyga

Marketing narracyjny – czyli jak zbudować markę dobrą opowieścią?

Marketing narracyjny - czyli magia epickich historii. Czy można przyjąć, że jest coś co sprzedaje i sprzedaje to najlepiej...
Mariusz Łodyga