Jakie oczekiwania wobec marketingu mają właściciele firm?

Oczekiwania wobec marketingu mogą znacząco różnić się w zależności od wizji właściciela biznesu. Niezależnie jednak od perspektywy, przedsiębiorcy są zgodni, co do jednego – marketing ma poprawiać sytuację w firmie. W jaki...
Mariusz Łodyga

Jak obsługa klienta przekłada się na skuteczność marketingu?

Obsługa klienta to jeden z kluczowych momentów interakcji klienta z marką, w którym wszystko, co dotychczas marka zdążyła...
Mariusz Łodyga

Jak pogodzić marketing i sprzedaż?

Marketing i sprzedaż to w wielu firmach odwiecznie zwaśnione plemiona. Czy tak jednak musi być? Czy wzajemna niechęć...
Mariusz Łodyga

Strategiczne cele marketingowe – czy warto je jeszcze stawiać?

Strategiczne cele marketingowe są jednym z podstawowych elementów skutecznego marketingu. W końcu skąd mamy wiedzieć, czy...
Mariusz Łodyga

3 kroki do skutecznego e-mail marketingu

E-mail marketing to potężny, lecz wciąż mało doceniany kanał. Można wręcz powiedzieć, że ilu marketerów tyle różnych...
Mariusz Łodyga

Technologia w marketingu – jak duża jest jej rola?

Technologia w marketingu nie jest rzeczą nową, jednak w ostatnim czasie nabrała większego znaczenia niż kiedykolwiek...
Mariusz Łodyga

Jak budować zaufanie do marki?

Zaufanie do marki to jeden z kluczowych elementów decydujących o sile relacji między marką a klientem. W końcu każdy z nas...
Mariusz Łodyga

Video marketing – must have współczesnego marketera

W czasach gdy jednym kliknięciem możesz wygenerować tekst na kilka tysięcy znaków, stworzyć zdjęcie, przypominające efekt...
Mariusz Łodyga

Wydatki na marketing – jak duże powinny być?

Ustalenie budżetu marketingowego jest jednym z najtrudniejszych wyzwań, z jakim mierzą się właściciele biznesu.W końcu...
Mariusz Łodyga